Toon posts:

Plasma TV kopen - Welke kables erbij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga de volgende plasma TV kopen :

http://www.modern.nl/wink...C91H%20PLASMA%20#position

Maar ik heb echt geen idee welke kabels ik er het beste bij kan bestellen.
Kan iemand me hier missschien mee helpen?
Zie linkje met kabels : http://www.modern.nl/wink...erzicht/?menu=85#position
Ik heb nog geen digitale TV of Home Cinema Set, die koop ik volgend jaar als ik eindelijk uit huis ga en ga samen wonen. :9

Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

De eerste stap:

Wat wil je aansluiten op je tv ?
Als je alleen de tv gaat gebruiken, dan heb je aan de meegeleverde kabels (antenne en power) voldoende.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 15:53
Om van het ene formaat bij het andere te komen moet er geconverteerd worden, digitaal of niet, er vind conversie plaats. Ook als je een DVD afspeelt via je progressive DVD speler die je via de HDMI aansluiting op je scherm aansluit.

Daarom is er geen gemakkelijk antwoord op je vraag... welke kabels?

Wat je het beste kunt doen is: Uitproberen!

Soms heeft je DVD speler er een betere converter inzitten om naar component te converteren... of kan je scherm dat weer beter vertalen naar zijn eigen formaat.

TIP: Bezuinig niet op kabels. Je kunt er een hele tijd mee doen en het kan een groot verschil maken... ook al zeggen ze dat in theorie het niet uit zou moeten maken... ik heb altijd wel wat voordeel gezien.

Merken die goed verkrijgbaar zijn in de regio: Monster Cable, Oelbach en Van Den Hul.

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik verlopig alleen een scart kabel nodig heb voor m'n DVD speler naar m'n TV. Maar heb geen idee wat een beetje goede kwaliteit scart kabel is eigenlijk. Ik heb nu best wel oude scarts thuis liggen en die zal ik maar niet gebruiken.

Als ik volgend jaar echt uit huis ga, ga ik ook investeren in home cinema sets en dergelijke.

Edit. Oh, ik zal volgnde keer proberen wat duidelijker te zijn met m'n vragen. :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 10:26 ]