De review van de Radeon 2900XT bevat een tabel welke volgens mij de layout niet ten goede komt:

Ik draai Ubuntu 7.04 met Firefox 2.0.0.3.
Fixen
!

Ik draai Ubuntu 7.04 met Firefox 2.0.0.3.
Fixen

Intentionally left blank
Aha!
[ Voor 55% gewijzigd door P_de_B op 14-05-2007 10:07 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Whehe dat zou heel goed kunnen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 10:08 ]
Arial is 1 van de meestgebruikte fonts op het internet en daarbij is de content gewoon toegankelijk toch? Een iets uitgerekte layout zie ik niet direct als een 'probleem'Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:30:
Na wat Windhoos fonts te hebben geinstalleerd werkt het inderdaad goed.
Dit zien jullie blijkbaar als een probleem van de gebruiker en niet van jullie?
Intentionally left blank
Hoewel we er voor zorgen dat de site goed werkt in de recente versies van de populaire browsers (en zelfs voor een groot deel in minder populaire zoals de lastige IE5.5), testen we het zelf vooral met Firefox 2, IE7, IE6 en Opera 9 (in die volgorde tegenwoordig) op windows. Dat betekent dus automatisch dat als er bijvoorbeeld een afwijkend font gebruikt wordt (zoals vaak op Linux zonder die Windows of evt nu de Red Hat fonts), de tekstgrootte groter/kleiner is dan standaard, er een veel kleiner schermoppervlak beschikbaar is en al dat soort niet-standaard zaken, dat dat voor kleine verschillen in de layout kan zorgen. In jouw geval het breder worden van het content-vlak.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:30:
Dit zien jullie blijkbaar als een probleem van de gebruiker en niet van jullie?
Tijd voor een nieuwe sig..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq