Firefox loopt vast op review

Pagina: 1
Acties:
  • 693 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 22:33

mace

Sapere Aude

Topicstarter
Ik wilde net de review van de radeon HD2900XT bekijken, maar elke keer als ik hem probeer te openen loopt firefox vast. Dit probleem heb ik niet met IE6. En andere delen van tweakers.net doen het prima, dus het lijkt me niet dat het aan mijn browser ligt.

Firefox versie: 2.0.0.3

Ben ik de enige of zit er een foutje in de review. :?

Edit: nu doet hij het wel gewoon :? vreemd.

[ Voor 6% gewijzigd door mace op 14-05-2007 09:28 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik had het zojuist ook hoor, zelfde Fx versie. Dus nee je bent niet de enige dit "probleem" heeft ondervonden.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:18

DinX

Motormuis

2.0.0.3 hier maar geen problemen. Draai wel Ubuntu.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat is voor zover ik kan beoordelen een bug in Firefox' connection-handler ism grotere plaatjes en het Ajax-zoekmenu. Zo nu en dan steekt het de kop op (zie o.a. ook FF crasht op specifieke artikelpagina *devver*), maar er is weinig wat we daaraan kunnen doen. Een 2e request (dan zijn de plaatjes inmiddels gecached) gaat inderdaad wel goed.

In de aanstaande redesign van de frontpage worden er geen inline ajax-requests meer gedaan wat het probleem hoogstwaarschijnlijk op zal lossen.

Intentionally left blank

Verwijderd

*waves* Jup hier ook... geen lokale bug dus.

@Crisp: dat is best wel een lelijke FF bug zeg.

[edit] 2de & 3de keer zijn ook gewoon hangs voor mijn browsertje :'(

[edit] @Crisp: Mocht je zelf nog geen machine hebben met die probleem laat dit dan even weten, kunt eventueel remote desktoppen naar mijn Laptop want die heeft het probleem ook.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 09:55 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 22:33

mace

Sapere Aude

Topicstarter
Oei, lelijke bug.
Ik wist wel dat ik nooit FF 2 had moeten installeren, 1.5 vind ik veel fijner :P

Ik had het echt wel een paar keer hoor, stuk of 4~5 dat hij hing, ik gaf hem misschien niet genoeg de kans om de plaatjes te cachen want ik killde het proces steeds.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:40:
[edit] @Crisp: Mocht je zelf nog geen machine hebben met die probleem laat dit dan even weten, kunt eventueel remote desktoppen naar mijn Laptop want die heeft het probleem ook.
Ik kan het zelf ook wel reproduceren, alleen als ik een eenvoudige testcase probeer te maken treedt het probleem weer niet op :/ Erg lastig om daar een bugmelding van te maken dus...

Intentionally left blank

Verwijderd

FF1.5 hier en heb er ook last van. Zelfs na een paar keer proberen loopt hij KEIvast.

Jammer maar kan hier M$ niet de schuld van geven. ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik kon het wel reproduceren, het lijkt te maken te hebben met files die van 'www.tweakers.net' komen en de enige in de html-broncode die dat zijn zijn wat vies ingeladen stylesheets. Nadat ik mijn cache leeggegooid had (onder Tools -> Options -> Advanced -> Network) was het probleem overigens weg... Dus wellicht helpt dat voor jullie ook en kan je daarna gewoon fatsoenlijk het artikel lezen.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Idd, cache leeggooien helpt bij mij ook

edit:
hoewel, maar 1 keer. Daarna een F5 en/of CTRL+F5 zorgt laat hem weer crashen. Cache disabelen helpt ook niet.

Zonder ingeschakelde cache lijkt hij wel iets verder te gaan, onderin zie ik dan inderdaad 'waiting for www.tweakers.net' staan.

[ Voor 75% gewijzigd door P_de_B op 14-05-2007 10:20 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Geen suc6 hier, Vista & FF 2.0.0.3 & lege cache & Virusscanner disabled (KIS).

Zowel op werkstation als op de laptop.

[edit]
Als ik eerst ajax uitzet door op dat groene rondje te klikken werkt het weer prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 10:22 ]

Verwijderd

Hier ook crashes. Ajax uitschakelen dmv het groene rondje onder het menu werkt hier ook, bedankt voor de tip Blackspot :)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:43
Had ook de bug. Cache legen hielp bij mijn versie van FireFox (2.0.0.3)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb trouwens de html van die review wat bijgewerkt zodat er niets meer van www.tweakers.net gehaald wordt, lost dit de problemen op?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
_/-\o_ bij mij wel!

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 09:01
Helaas, FF crasht hier nog steeds bij mij. Gisteravond al, en nu nog steeds. Vandaar dat ik hier eens even ging zoeken, en zo dit topic vond.

• Hielko
  • Laatst online: 23:37
Vreemd dat FF problemen heeft, ik doe nou niet echt iets exotisch qua html in die review volgens mij. Alleen een paar tabelletjes en grafiekjes.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:00

Ankh

|true

Hier nog iemand met hetzelfde probleem, ik heb niet op andere pagina's enkel op de pagina's van deze review...

Me firefox compleet opschonen helpt helemaal niet bij mij blijkbaar.. Mocht er wat getest moeten worden, bij mij lijkt elke keer vast te lopen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Qwerty-273

Meukposter

Hier treedt het probleem ook op, in dit geval K-Meleon 1.02 met Gecko 1.8.0.7 op WinXP SP2.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier ook nog regelmatig last van dat Firefox vastloopt in Windows, zelfs met een leeggegooide cache. Vreemd genoeg heb ik echter nog geen last van gehad dat Firefox onder Mac OS vastloopt, waarbij ik gebruikmaak van dezelfde build, maar volgens mij verschillen wel de Gecko-versies:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; en-US; rv:1.8.1.1) Gecko/20061204 Firefox/2.0.0.1

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, het is wel duidelijk dat het een bug in Firefox betreft echter is het niet iets waar wij op korte termijn iets aan kunnen doen en op iets langere termijn lost dit probleem zichzelf als het goed is al op ;)

Intentionally left blank

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 09:01
Ook bij de nieuwe review van het MSI-moederbord dat nu op de frontpage staat, loopt Firefox vast.

• Hielko
  • Laatst online: 23:37
Het beste kan je gewoon de Ajax-functionaliteit uitzetten dmv het groene rondje aan de linkerkant van de pagina bij het zoekveld.

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 10:02

.Frank

Frank.

Ik heb dit probleem nu ook bij de "MSI P35 Neo-FI-moederbord review" die op het moment bovenaan op de frontpage staat (i.c.m. Firefox).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De enige reden die wij er voor konden vinden de vorige keer was een tamelijk ongunstige html-constructie. Die zat hier ook in, maar heeft Hielko gisteren al verwijderd. Wellicht dat het helpt om je cache leeg te gooien, dat hielp de vorige keer dat ik het kon reproduceren iig wel.
Pagina: 1