Toon posts:

Steam start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren, zaterdag 12 mei, Counter Strike: Source aangeschaft. Alles goed en wel geïnstalleerd. Nu wil ik het opstarten via de snelkoppeling op het bureaublad, gebeurd er gewoon niets. Als ik dan ga kijken bij Taakbeheer, tablad Processen, staat Steam.exe er tussen, maar doet dit gewoon niets! Ik heb al op google gezocht en forums geleze waar hetzelfde probleem zich voordoet, maar er nergens een duidelijke oplossing te vinden valt... En het de Steam support site heeft mij ook niet verder geholpen. Kan iemand mij helpen?

Dank op voorhand.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 23:30 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dude, 'overal gezocht'? Ik wil een oplossing, en ik ben te lui om te zoeken, dus ik zeg maar dat ik heb gezocht zeker...

Clientregistry.blob al verwijderd?

Gewoon Steam al geherinstalleerd?

[ Voor 59% gewijzigd door Snake op 13-05-2007 23:31 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 13:51
Als je een programma als peergaurdian 2 aan hebt staan, moet je even kijken of hij de steam servers niet blokkeren.
Dat was er bij mij aan de hand, en toen bleef steam ook inderdaad een hele tijd op de achtergrond.

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:30:
Dude, 'overal gezocht'? Ik wil een oplossing, en ik ben te lui om te zoeken, dus ik zeg maar dat ik heb gezocht zeker...

Clientregistry.blob al verwijderd?

Gewoon Steam al geherinstalleerd?
Heb ik tevergeefs al geprobeerd...

Verwijderd

Topicstarter
ChessSpider schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:32:
Als je een programma als peergaurdian 2 aan hebt staan, moet je even kijken of hij de steam servers niet blokkeren.
Dat was er bij mij aan de hand, en toen bleef steam ook inderdaad een hele tijd op de achtergrond.
Geen peergaurdian 2 te bespeuren...

Gebruik de edit-knop als je kort achter elkaar iets nieuws te melden hebt :>

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 14-05-2007 09:43 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:14:
[...]

Heb ik tevergeefs al geprobeerd...
Ok, sorry, maar meld dat dan wel in je TS, dat is essentieel hier, dat je meld wat je hebt gedaan.

Heb je CS: S gekocht online, of op een schijfje?

Installeer je vanaf de dvd? Zoja, verwijder eens alles (ook je gcf files in de map steamApps), download steam vanaf het internet, en als je nog geen account hebt, maak een aan, anders gebruik je diegene met je CS: S key :) .

Dan dubbelklik je op CS: S om te installeren, en dan moet je je schijfje erin duwen (of ervoor al), dan gebruikt ie de files vanaf je schijfje. Let wel op: bij Half Life 2 moest je eerst unlocken (en dat kon lang duren), ik weet niet hoe het zit met die nieuwe schijfjes :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry voor de vage TS...
Ik heb de dvd gekocht, waar ook nog HL2: deathmatch en DoD: S opstonden.
Alles (Steam en spelletjes) gedeïnstalleerd en Steam van internet afgehaald. Geen enkel verschil... Hij staat nogaltijd tussen de Processen bij Taakbeheer, maar doet niets... Een alternatief programma zal er wel niet bestaan zeker?

Groeten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 18:24 ]

Pagina: 1