Ik vroeg me af of er iemand weet of het mogelijk is om een iframe via javascript te resizen in Opera. Zowel in IE als FF lukt me dit door een iframe element op te vragen via getElementById en de height en/of style.height property van dit element te zetten op de door mij gewenste waarde.
In Opera werkt dit echter niet.
Een lange zoektocht over het Internet levert vele hits op, maar nergens wordt Opera genoemd. Als enige kom ik scriptjes tegen waar Opera expliciet genegeerd wordt voor het resizen.
Kan Opera niet resizen of gaat dit op een hele andere manier?
update:
Vreemd, na een paar keer refreshen resized Opera nu opeens wel.
Anyway, wat ik concreet wil is het iframe resizen zodat het exact de grote van de content heeft. In FF gebruik ik daar contentDocument.body.offsetHeight voor. Dit werkt dan weer niet in Opera, zodat ik het geheel nog steeds niet werkend heb. Iemand die weet hoe dit werkt?
In Opera werkt dit echter niet.
Een lange zoektocht over het Internet levert vele hits op, maar nergens wordt Opera genoemd. Als enige kom ik scriptjes tegen waar Opera expliciet genegeerd wordt voor het resizen.
Kan Opera niet resizen of gaat dit op een hele andere manier?
update:
Vreemd, na een paar keer refreshen resized Opera nu opeens wel.
Anyway, wat ik concreet wil is het iframe resizen zodat het exact de grote van de content heeft. In FF gebruik ik daar contentDocument.body.offsetHeight voor. Dit werkt dan weer niet in Opera, zodat ik het geheel nog steeds niet werkend heb. Iemand die weet hoe dit werkt?
[ Voor 24% gewijzigd door flowerp op 13-05-2007 23:44 ]
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.