Toon posts:

Razer Copperhead valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb nogal een raar probleem en ik vraag me af of er meer mensen hier zijn die dit ook hebben.

Mijn Razer Copperhead valt af en toe uit/stil. Dan ben ik bezig in windows en blijft me cursor ineens hangen. 5 tot 10 sec later doet ie het dan weer. Ook vallen soms de lampjes uit en gaan ze opnieuw aan. Als ik dan in me config kijk van razer zelf zie ik dat het profiel is verandert. Hoe kan dit, want ik heb niks verandert en de toetsen om van profiel te wisselen heb ik uitgeschakeld.

Kheb al geprobeerd me windows te installeren en de vorige firmware gebruikt, maar wil niet helpen.
Iemand een idee?

Marco

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:15:
Mensen,

Ik heb nogal een raar probleem..

Marco
Al een andere usb poort geprobeerd :) ?
Dan is hij kapot?

Probeer het anders eens op een andere computer. Als hij dan hetzelfde doet weet je bijna zeker dat hij stuk is.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 22:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jep al geprobeerd :P

Verwijderd

Topicstarter
Zou niet zo mooi zijn. Kga nog even verder proberen

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
Ik heb dit probleem ook gehad, bij mij lag het aan het snoer, er zat een knik in en ik denk dat de draad binnenin was afgebroken :X

Kijk anders is als je je snoer dichtbij de muis heen en weer wrikt(zachtjes!) of de muis dan weer uitvalt.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:02
Al de nieuwste firmware voor je muis geprobeerd?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Zenix

BOE!

bekend probleem
zelf al 3 keer gehad.
USB gaat aan en uit. Vaak is niet de kabel heb ook al usb kabel eens vervangen maar maakte niks uit,
Gewoon RMA. Meestal hoor je in Winxp ook een piep als die dat doet. Er is ook een groot razertopic voor als je nog meer info wil.
Razer Copperhead

Dit probleem heb je denk ik.
http://www.razersupport.c...iewarticle&kbarticleid=17

Niet je muis openmaken = garantie kwijt!

[ Voor 43% gewijzigd door Zenix op 14-05-2007 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ja :). ik heb me muis al wel een keer open gemaakt maar volgens mij kunnen ze dat niet zien. kzal hem gaan opsturen
Pagina: 1