[win2003 mobile] Error "Kan bestand niet afspelen"

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:51

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een probleem met Windows Media Player op mn telefoon, een T-mobile SDA met Windows Mobile 2003.

Hij geeft bij elke mediafile die ik wil afspelen de error "Kan bestand niet afspelen" en dat terwijl het voorheen altijd gewoon gewerkt heeft.

Nu heb ik eens rondgezocht op Google en kwam al snel terecht op de volgende site van Microsoft:
BUG: You receive a "Cannot play the file" error message when you restart a Windows Mobile 2003-based device while it is playing a media file from a CF memory card or an SD memory card

Daar wordt niet echt een oplossing gegeven, maar alleen gezegd dat dit een bug is van media player mobile. :(

Hoe kan ik dit oplossen??
Hoe/Waar kan ik Media player of Windows mobile updaten??

Ik wil namelijk de media player wel gewoon weer kunnen gebruiken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
WM 2003 wordt niet meer geupdate door MS. Het is zegmaar de Win 98 onder de besturingssystemen en nu WM6 uitgerold wordt, zal het dev team zich daarop vooral richten. Er is dus geen update die het probleem verhelpt.

Wat je wel zou kunnen doen is alles backuppen en een hardreset uitvoeren zodat de originele instellingen er weer op staan. Let op! Je bent hierna dus wel alles kwijt. :)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Er stond nog niks bijzonders op. Dus dat boeit niet. Alleen hoe voer ik zo'n hardreset uit?
Ik heb namelijk geen handleiding of niks van deze telefoon :S

Is Windows mobile 6 ook los te koop ergens??

[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 13-05-2007 21:16 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Je kunt er nog wm5 op zetten, dat helpt een heel stuk, anders probeer tcpmp player eens.

Als je wilt help ik je wel heb je toch op msn :)

Nee wm6 is niet los te koop, en is voor jouw mda ook niet beschikbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 21:19 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Als je WM5 erop zet dan verlies je wel je garantie, voor zover je die had. Wm6 zal je pda idd niet trekken. :)

Verwijderd

Mja dat toestel is zo oud dat de garantie er intussen toch al vanaf is, dus wat let je dan :P

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Werkt een gewone reset niet? Batterij eruit en er weer in (zo deed ik het met mijn Motorola MPX200, Pocket PC 2002).

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Glaanieboy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:39:
Werkt een gewone reset niet? Batterij eruit en er weer in (zo deed ik het met mijn Motorola MPX200, Pocket PC 2002).
Dat was mn eerste ingeving, maar helaas werkte dat niet.

Maar Iruja is me via MSN ff aan het helpen :P

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:39
Volgens mij is de oplossing heel simpel, ga via de mediaplayer een mediabestand op de cf-card of sd-card opzoeken, druk op play en de verbinding is weer gelegd, tot de volgende misser van mediaplayer. En dan bovenstaande weer ff doen, meestal zit er wel een aantal dagen tot weken tussen.
Pagina: 1