com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
[ Voor 40% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-05-2007 15:57 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Maak maar eens een oude dvdspeler open, zie je ze zo zitten...
Probeer eens te branden...
Als je nog garantie hebt, en je weet zeker dat dat ding uit je dvdspeler komt; terug sturen.
(lijkt ook wel op die dingen die je dvd's beschermt op een spindel
[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 13-05-2007 15:57 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ik neem aan dat je een gewone DVD brander hebt (slimline) die je handmatig dicht moet duwen zeg maar. Je moet dus de CD/DVD op een soort 'as' klikken. Mogelijk dat die witte ring om diezelfde 'as' heeft gezeten ter bescherming toen de laptop nieuw was en is deze ergens een keer in DVD speler achter gebleven.
Al met al maakt het waarschijnlijk dus niets uit dat dit niet in je brander zit, daar het er waarschijnlijk ook helemaal niet in hoort te zitten.
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Verwijderd
Ben trouwens niet de enige die deze pc gebruikt (is ook niet van mij) dus ik zit nu wel weer een beetje te twijfelen of het misschien van een spindel afkomstig is...
Even zoeken:
NEC dvd-brander spuugt witte ringetjes? (pics)
[ Voor 31% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-05-2007 18:43 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
nog nooit eerder zo'n ring gezien...
* mind_ gebruikt geen spindels...
bedankt voor de reacties.
[ Voor 31% gewijzigd door mind_ op 13-05-2007 20:31 ]