met papier mache kun je alles maken!!
je kan proberen een psone schermpje te vinden en die te modden
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
Verwijderd
laat webcam software een gedeelte van je scherm saven naar dat sd kaartje wat via usb zit aangesloten op fotolijstje en laat het fotolijstje 1 x per seconde foto verversen....
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Ik heb nooit zo'n lijstje in handen gehad, laat staan met een schroevendraaier erbij, maar de interface is hoogstwaarschijnlijk gewoon RGB wat voor die kleinformaat modules het meest ganbaar is. Anders is het composiet-video. Beide zijn redelijk makkelijk met een PC te interfacen.
De kans zit er overigens ook in dat het digitaal is via TTL of LVDS, maar dit heeft pas bij hoge resoluties echt zin. Veel kleinere schermpjes worden tegenwoordig met een RGB-aansluiting geleverd (sinds ze ook veel in auto's toegepast worden) maar de resolutie ligt wel een stuk lager. Ik denk dat je met 640x480 erg blij mag zijn.
Ik zoek zelf ook al heel lang kleinformaat (10") TFT's voor een vliegsimulator, maar die zijn nog duurder dan grote lappen van 22". Dus ik ben al langer naar dit soort schermpjes (fotolijstje, auto DVD) aan het kijken voor een alternatief.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Dan moet je toch eens beter zoekenStoney3K schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:47:
Ik zoek zelf ook al heel lang kleinformaat (10") TFT's voor een vliegsimulator, maar die zijn nog duurder dan grote lappen van 22". Dus ik ben al langer naar dit soort schermpjes (fotolijstje, auto DVD) aan het kijken voor een alternatief.
Als moet ik toegeven dat de VGA varianten nogsteeds duur zijn
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door naftebakje op 14-05-2007 20:18 ]
Die digitale fotolijstjes zou ik niet weten... zou mij persoonlijk niks verbazen als ze stuk voor stuk ldvs hebben, denk niet dat een r/g/b/sync optie tegenwoordig nog veel voorkomt.
Ze werken ongeveer hetzelfde als een TFT scherm van een notebook.
Voor 150~200 euro heb je al een TFT scherm met VGA resolutie en video/VGA ingangen en die werken gewoon zonder veel gerommel.
edit : 124 euro op eBay :
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=220105808502
[ Voor 12% gewijzigd door -=bas=- op 14-05-2007 10:44 ]
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 02:05:
sorry hoor..dacht zeker informatief bezig te zijn
[afbeelding]
Ja, dat wil ik dus ook
(\__/)
(='.'=)
(")_(")