Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mp3 speler zonder extra benodigde software?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11 14:06
Zijn er mp3 spelers waar geen extra software voor nodig is om muziek erop te zetten?
Zo ver ik weer heeft de iPod altijd iTunes nodig en bij creative hebben ze ook zo hun eigen software. Ik zou graag de optie zien dat ik de mp3 speler als external hd wordt gezien en ik er dan muziek op kan kopiëren. Zodat niet op elke pc waar ik hem op aansluit verplicht die software op hoeft te staan. Met een goeie folder structuur kan alles gewoon goed onderverdeelt zijn.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

MP3-spelers van de Blokker en vergelijkbare hebben geen extra software nodig.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:41

tozzke

aka tozzert

mijn iRiver iFP-795 kan het ook (zijn 2 typen firmware beschikbaar, een voor de manager en een voor UMS)

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-11 14:41
een iPod kan ook zonder iTunes werken (je hebt het maar 1x nodig om in te stellen dat hij als hardeschrijf gezien kan worden). Verder vervang je de originele Apple firmware door die van Rockbox. O-)

Ik denk niet dat je een Blokker-mp3 speler wilt hebben, als je ze met een iPod / Creative vergelijkt: minder stijlvol en weinig geheugen.

Wel een opmerking: Rockbox kon, toen ik het gebruikte, nog niet goed omgaan met Video's (bij een iPod video/mp3) en muziek met een te hoge bitrate (noem je dat zo? ben niet thuis in de audio-wereld) kan hij soms even haperen.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Alle MP3-spelers die UPnP compliant zijn.

Die kan je namelijk gewoon inpluggen en die worden als verwisselbare media gezien (soms, zoals bij de iRiver iFP serie, moet je het apparaat flashen met een (officiële) firmware).
vuhuy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:09:
Ik denk niet dat je een Blokker-mp3 speler wilt hebben, als je ze met een iPod / Creative vergelijkt: minder stijlvol en weinig geheugen.
Je vergeet de reden die er het meest toe doet: de brakke kwaliteit :).

[ Voor 64% gewijzigd door Borromini op 13-05-2007 14:21 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Borromini schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:16:
Je vergeet de reden die er het meest toe doet: de brakke kwaliteit :).
Ze vallen idd snel uit elkaar en Blokker geeft slechts 14 dagen garantie.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Alle spelers van Samsung werken gewoon als extra hardeschijfruimte, ook de spelers van Sandisk.
De kwaliteit van deze apparaten is ook nog eens goed te noemen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
[HDD] Cowon iAudio HDD MP3 spelers
Allemaal Universal Mass Storage

Wel wat duurder dan een Blokker El-Cheapo geval, maar de kwaliteit is stukken beter. Wel eventueel nog extra oordopjes erbij kopen voor nog beter geluid.

/spam :P

[ Voor 31% gewijzigd door Henk007 op 13-05-2007 14:32 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

rapture schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:20:
[...]
Ze vallen idd snel uit elkaar en Blokker geeft slechts 14 dagen garantie.
Ik bedoelde eigenlijk vooral de audiokwaliteit O-). Maar blijkbaar zijn er nog andere mankementen dus :P.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Borromini schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:38:
Ik bedoelde eigenlijk vooral de audiokwaliteit O-). Maar blijkbaar zijn er nog andere mankementen dus :P.
Een kanttekening: * rapture trasht alles dat geen "milspec-kwaliteitsnormen" haalt. Zo zijn er weinig laptops die goedgekeurd worden, USB-sticks vallen letterlijk uit elkaar, eenvoudige fietssloten worden kapot getrapt, trein/busabonnementen & identiteitskaarten worden gesloopt en netwerkmateriaal wordt ook aan strenge eisen onderworpen.

[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 13-05-2007 14:44 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
iriver heeft UMS-spelers, Meizu heeft UMS-spelers, iAudio heeft UMS-spelers, Archos heeft UMS-spelers... enz. Heb je eigenlijk zelf wel gezocht? Want er zijn echt zát spelers te vinden die dit hebben.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

Ik snap niet dat er mensen zijn die een Philips of Sony speler kopen waarbij ze verplicht worden om software te instaleren.

Spelers die geen UMS ondersteunen zijn erg lastig als je een grote muziekverzameling hebt of vaak andere muziek erop zet.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

De niewe Sony Walkman NW-A800 serie heeft geen software nodig. Drag & Drop voor muziek, foto en film.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Henk007 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:27:
[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
[HDD] Cowon iAudio HDD MP3 spelers
Allemaal Universal Mass Storage

Wel wat duurder dan een Blokker El-Cheapo geval, maar de kwaliteit is stukken beter. Wel eventueel nog extra oordopjes erbij kopen voor nog beter geluid.

/spam :P
what ^^ said

heb een iaudio d2 die zowel ingebouwd geheugen als flashkaartje heeft, beide worden als mass storage device gezien dus géén software nodig.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

demolition_man schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:01:
Zijn er mp3 spelers waar geen extra software voor nodig is om muziek erop te zetten?
Zo ver ik weer heeft de iPod altijd iTunes nodig en bij creative hebben ze ook zo hun eigen software. Ik zou graag de optie zien dat ik de mp3 speler als external hd wordt gezien en ik er dan muziek op kan kopiëren. Zodat niet op elke pc waar ik hem op aansluit verplicht die software op hoeft te staan. Met een goeie folder structuur kan alles gewoon goed onderverdeelt zijn.
Er zijn er zat hoor :)

tot de beste behoren de Iriver, meizu en iaudio denk ik
die hebben allemaal erggeode kwaliteit waar de ipod een puntje an kan zuigen

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11 14:06
bedankt voor de info ik heb de Meizu M6 8GB Special Black Edition besteld 8)

[ Voor 5% gewijzigd door demolition_man op 15-05-2007 19:41 ]

• DeeD2k2
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ik ben op zoek naar een sluitknopje. Dat is namelijk erg handig als mensen een topic openen dat eigenlijk niet de bedoeling is.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• DeeD2k2
  • Laatst online: 02-11 21:41
Wacht even, met wat eigen inzet heb ik hem toch gevonden... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.