Toon posts:

de GAME CONFIG

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe systeem uit te zoeken. Ik zat op got een beetje te neuzen maar instantie kwam ik er niet uit. Tot dat ik op marktplaats deze aanbieding zag. En blijkbaar is dit een hele mooie aanbieding. Alleen hoop ik dat iemand hier dit kan checken qua hardware.

Advertentienummer op marktplaats: 8582128413

ik hoop dat iemand mij kan helpen of dit wel de moeite waard is?

grt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sluikreclame voor een Marktplaats advertentie? Zo werkt het hier echter niet :)

Je kan beter beginnen met de CSL Policy en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? door te kijken. Verder zijn er de Best Buy Guides, en wordt er van je verwacht om zelf aan de slag te gaan. Succes :)

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 13-05-2007 14:00 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Overkill, voor die prijs kan je 3 keer om de 2/3 jaar een systeem samenstellen dat bijna even snel is, het tweede en derde systeem dat je aanschaft zijn dan zelfs sneller.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien handig om even een copy/paste hier neer te zetten met de specs van dat systeem en daarna jouw vragen over specifieke dingen?

Verder heb ik die advertentie even bekeken en ik geloof er eigenlijk geen snars van.
De onderdelen die er in zitten zijn niet mis, maar waarom zou iemand de meest bizarre PC samenstellen, allerlei software bij kopen om hem vervolgens met €1000 verlies te verkopen?
If it sounds too good to be true, it propably is.

Die prijzen kan je makkelijk controleren door alles even in de PW in te voeren.

[ Voor 62% gewijzigd door fsfikke op 13-05-2007 14:06 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Ik vind dat geheugen zo en zo dom bij dat systeem. hij heeft Corsair Dominator op PC8800 en daarnaast Kingston Valueram! op PC5300. Volgens mij werkt het dan zo dat dat Corsair geheugen terugklokt naar de snelheid van het Kingston geheugen. Als je hem koopt zou ik het dan doen omdat het moeite scheelt en voor de lading extra's (al die games). maar eigenlijk vind ik het zonde en zou ik voor een euro of 1800 zelf iets samenstellen, want dan merk je het verschil in snelheid al bijna niet meer. Dan moet je die randapparatuur nog kopen, nou, dat kost misschien € 500 en dan ben je voor nog niet eens € 2500 klaar, en kan je over een paar jaar nog een keer zo'n snel systeem kopen, maar dan met de nieuwe technologie die er dan weer is.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dat Corsair geheugen is veel te duur dat krijg je nieuw voor dezelfde prijs of bij OCZ voor 190 euro
pricewatch: 1GB x 2 (2GB) PC8800 DDR2, 5CL (OCZ, OCZ2G11002GK)

Bovendien, wie zet er nu 2 gig Corsair Dominator en dan 2 gig Kingston PC5300 in?

De proc krijg je nieuw voor bijna evenveel geld, alhoewel je net zo goed voor de helft de Q6600 kan nemen, t mobo kost nieuw 280 euro, videokaarten in SLI is ook overkill, en binnenkort komt de HD 2900 XT uit voor minder, en de geluidskaart staat voor 66 euro in de PW.

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch_Razor op 13-05-2007 14:28 ]

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Allemaal beetje duur. Je kan beter 4x achter elkaar een pc kopen van 1100 dan in 1x 4400. Want zo heb je een veel lager rendament.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zonde van je geld om zo'n pc te kopen. En wat moet een Game PC met 2,5Terrabyte?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35
ik vraag me alleen af hoe hij het allemaal in die kast heeft gekregen want hij heeft 5 HD met allemaal een Spire FlowCooler er onder die ze dubbel zo dik maakt en 4x een 120cm fan en er kan maar 1x 120cm en 2x 92cm in de kast

de koeling klopt ook niets van, de koelers voor de videokaarten passen niet.
waarom heeft hij er en lucht koeling en een waterkoeling in zitten.
het lijkt me trouwens ook niet slim om die grote heatspreaders van de corsair dominator af te halen en er twee goedkope op te zetten

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reactie's, even ps het is echter niet mijn advertentie, ik woon in apeldoorn en als die van mij was dan opende ik geen topic maar ik ging ik met alle plezier naar vraag en aanbod. Ik heb zelf nu een amd 3000+ 1gb geheugen en een fx5200 oftwel BF2 speel ik met een potje lag op zn laagtst. Conclusie dus beter even wachten tot ati een nieuwe kaart uitbrengt en vervolgens een budget van 1500 a 2000 euro nemen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zo werkt het hier helaas niet. Neem eens een der stickies alhier door door voor het hoe en wat: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ nogmaals door, want daarin staat o.a. uitgelegd dat het hier niet de bedoeling is om de op het subforum geldende FAQ en Beleid te overslaan voordat je een topic start :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.