Ik was onlangs bij de Mediamarkt aan het snuffelen en ik zag een aantal van die Monster Power - Home Theater PowerCenters staan. Nu vraag ik me af wat is nu precies het nut van deze units en wat is het voordeel. Alle hifi apparatuur die ik bezit bevat een geaarde stekker. Tevens lees ik dat die Home Theater PowerCenter een aansluiting voor coax hebben. Wordt deze gefilterd of versterkt?
Ik het volgende staan:
Yamaha RX-V2400
Denon DVD1920
Sharp LC-42XD1E
Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger
Sony RDR-HX725
Geen van deze apparated heeft dus een geaarde stekker. Wat er dus wel gebeurt als bijvoorbeeld mijn vriezer of koelkast aansluit valt altijd even heel kort het signaal van dolby surround weg of je ziet een korte flash in je beeldscherm.
Momenteel zitten deze apparaten in geaarde stekkerdoos van met gulliemullie (ooit gehaald bij de praxis)
Ik het volgende staan:
Yamaha RX-V2400
Denon DVD1920
Sharp LC-42XD1E
Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger
Sony RDR-HX725
Geen van deze apparated heeft dus een geaarde stekker. Wat er dus wel gebeurt als bijvoorbeeld mijn vriezer of koelkast aansluit valt altijd even heel kort het signaal van dolby surround weg of je ziet een korte flash in je beeldscherm.
Momenteel zitten deze apparaten in geaarde stekkerdoos van met gulliemullie (ooit gehaald bij de praxis)