[COD2] Downloaden mod van server gaat langzaam

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:04
Ik heb een Call of Duty 2 server opgezet. Hierop heb ik Admiral Mod geinstalleerd. Wat me nu opvalt is dat zelfs lokaal in mijn netwerk de snelheid met downloaden van de *iwd bestanden tergend langzaam gaat (maximaal 22 kb/s). Maar bijvoorbeeld op een lanparty dan is het wel handig als je binnen enkele seconden het complete bestand binnen hebt, zodat je snel kan spelen als je de betreffende mod nog niet hebt en zelf lijkt me het ook veel makkelijker. Zelf had ik al bedacht dat dit misschien te maken zou kunnen hebben met de manier van doorvoeren door de server. Weet iemand of het hier puur aan ligt of heb ik toch iets fout geconfigureerd?

_@/'

Verwijderd

;) het ligt over het algemeen aan de server die staat vaak niet zo snel ingesteld.
kijk maar eens wanneer je van een spel een update binnen haalt duur vaak ook erg lang terwijl het maar vaak om iets van 5 mb gaat en zo

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:04
True, maar het gaat me niet om het downloaden van mods van een andere server maar die van mijn eigen.

_@/'

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
9 van de 10 keer kan je dat gewoon instellen in je server config. Bij Counterstrike, Quake3, etc. kan het namelijk ook en ik dacht dat ik het bij CoD ook eens langs heb zien komen in de config :)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Toevallig weet ik van Counterstrike dat je de files (maps) via een webserver kan serveren in plaats van via de gameserver. Misschien is dit ook mogelijk bij CoD ?

Eerst het probleem, dan de oplossing