Toon posts:

WTF

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waarom zeiken jullie op mijn posts eigenlik en zo belachelik doen voor een hoofdletter en zo :s
eigen initiatief heb ik al lang genoeg genomen! ik zit al een week te zoeken achter een oplossing om tony hawk te spelen en het loopt nog altijd vast!
sorry dat ik nie genoeg van pcs ken ben dan ook geen nerd ofzo..
ik heb al van alles geprobeerd maar ik ben geen pc technicus dus kan ik moeilijk beginnen met leren en doen om jullie een plezier te doen!
waar moet ik dan naartoe als ik niets van computers begrijp en toch zeker wil zijn dat ik nie de verkeerde dingen koop en zo?
als ik het aan een verkoper vraag dan is het altijd beter wa ge koopt (verkoperspraat)
dus ik vraag hier de mening van meerdere mensen die denk ik zeker genoeg weten over computer om dan zo een amateurs als mij te helpen ma nee....
laat die posts dan gewoon zijn, help me dan in plaats van commentaar te geven, ge zijt er gemakkliker vanaf!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 15:14

LieveNiels

On Fire

En hier kan ik dus niks mee, in dit stukje tekst wordt mij niet duidelijk gemaakt wat je probleem is en dus zal deze ook gesloten worden (ervan uitgaande dat er al een paar van je topics gesloten zijn)

Verwijderd

Kerel, jij doet ons geen plezier, wij doen jou een plezier... Jij hebt hier een probleem, wij niet :S Je moet gewoon niet zo melodramatisch doen, waarschijnlijk was je topic gewoon ruk opgezet en ging je er gewoon van uit dat dit een soort van orakelsite is wat overal een antwoord op heeft zonder ook maar enige gegevens te geven...

Anyways, slotje komt toch wel :)

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Deze gaat waarschijnlijk ook weer dicht:
Lees AUB het volgende even aandachtig door alvorens weer een topic te openen. Forum policy

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En kijk ook hier eens: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! voor wat je moet doen als je het niet eens bent met een slotje.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:02
Ik heb je vorige posts niet gevolgd maar kan je wel een aantal dingen meegeven aan de hand van deze post en de gevoelens die deze post bij mij opwekt:

- Er zitten hier mensen met PC's als hobby. Als die mensen aandacht aan jou besteden is een beetje aandacht de andere kant op niet zo raar (dus correcte posts, correct Nederlands enzovoort)
- Mensen hier 'nerds' noemen omdat ze je blijkbaar niet genoeg helpen versterkt de gedachte dat je hier alleen rondzwerft voor een goedkope oplossing ipv dat het je wat interesseert
- GOT is geen supermarkt waar je PC advies op maat kunt krijgen omdat je toevallig de verkopers in de winkel niet vertrouwd. Dat wekt irritatie op omdat het weer te kennen geeft dat je hier alleen maar komt voor een goedkope oplossing.

Nogmaals: Ik heb de vorige posts niet gevolgd maar alleen deze post al wekt bij mij behoorlijke irritatie op.

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Topicstarter
waar moet ik dan naartoe om dan zo een vragen te stellen, buiten naar een winkel ??
geef me dit advies nog en ik ben blij

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dit is serieus bedoeld, maar als GoT te hoog gegrepen is voor je (En GoT is een forum voor de wat meer geavanceerde gebruiker), ga dan naar www.beginnersweb.nl oid.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:43

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:14:
waar moet ik dan naartoe om dan zo een vragen te stellen, buiten naar een winkel ??
http://www.beginnersweb.nl/

Verwijderd

Topicstarter
danku vriendelijk dan maar

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:14:
We hebben bijvoorbeeld de productsurvey: http://tweakers.net/productsurvey
in CSL staan ook nog de nodige BBGs die je op weg kunnen helpen Complete Systemen & Laptops

En verder zijn er natuurlijk buiten GoT nog meer dan zat plekken om reviews te vinden e.d. Met een beetje moeite kun je zo prima je eigen keuze maken.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Opzich begrijp ik wel wat je bedoelt, maar GoT is meer voor 'beoefenen van hobbys' (bij gebrek aan een betere zin), en niet als gratis support-hotline.
Mensen met vragen zijn hier prima welkom :), maar het is niet de bedoeling van GoT om alles voor te kauwen in een oplossing, je moet jezelf een beetje kunnen redden met pc's.
Daarom kreeg je waarschijnlijk snel slotjes, maar bespreek zoiets vooral met een mod, die zijn ervoor om je te helpen met een nieuw topic :)

edit: Over het hoofdlettergebruik etc: Mensen die op GoT zitten en topics lezen/beantwoorden doen dit niet tegen betaling :) en zitten hier ook maar voor hun plezier, en als het een heel gezoek wordt om te begrijpen wat er nu aan de hand is (omdat iemand dit 'slordig' neerzet) is de lol er al snel af.

[ Voor 24% gewijzigd door DarthPlastic op 13-05-2007 12:19 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 20:12
En daarnaast gebruik aub wat beter Nederlands. Dus minder verkeerd geschreven woorden en maak goed gebruik van hoofdletters, alinea's etc. Daardoor is je tekst een stuk prettiger te lezen.

Niet dat ik nooit een foutje maak hoor.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
* Tomfish zegt: Hoi Tjele, ik ben er ook weer!

Dit is zoiesow al een slechte topictitel, en je gebruikt weer geen hoofdletters en leestekens in je TS.
Om hier nou een topic voor aan te maken is dan wel weer een beetje jammer. Voortaan moet je een maar eens de [url="[http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid"]huisregels[/url] doorlezen, dan begrijp je misshien wat er van je verwacht word. Op nummer 1 staat toch wel; 'Eigen inzet', dat was met je vorige topic niet het geval, dus daarom is hij gesloten. net zoals deze

[ Voor 49% gewijzigd door Tomfish op 13-05-2007 12:22 ]

Verwijderd

off: Tony Hawk is toch een kutspel.
Je hoeft hier niks te posten ofzo het is niet dat de wereld vergaat als je het niet doet. We helpen hier elkaar. Het is voor ons wel gemakkelijk als je je best erop doet..

• silitek
  • Laatst online: 25-05 10:46

silitek

Tubes Only

Er bestaat geen definitie over een Got gebruiker, vragen kun je altijd posten. Echter behoud jezelf wel aan de sociale vaardigheden...We proberen een ieder te helpen

Tubes....It's what make music music!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Wij 'zeiken' omdat een deftige post een minimum is :). Het is een vorm van respect tegenover de mensen die je om hulp vraagt. Als jij alles neerplempt zoals het je goed lijkt, dan is dat jouw probleem. Heel wat mensen storen zich niet alleen aan onverzorgde taal, er zijn er ook die gewoon passen tout court.

Net zoals ik me erger aan mensen die vragen linkjes te klikken 'omdat hun specs daar toch al te kijk staan'. Wat is er zo vermoeiend aan copy/paste?

Verder is GoT geen beginnersforum (wat duidelijk staat aangegeven in de registratievoorwaarden). Als je niveau te laag is, dan stel je je vraag op een van de 'soepelere' fora, zoals Fok!.

GoT is een kwaliteitsforum omdat het van zijn gebruikers ook een minimaal niveau vraagt :).

[ Voor 23% gewijzigd door Borromini op 13-05-2007 12:30 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor de mensen die me begrepen, maar over mijn nederlands vind ik dat jullie niet moeten klagen want ben namelijk franstalig.. :) heb de helft van mijn studies in fr gedaan en de andere helft in be dus wees een beetje mild bedankt en nog eens sorry om te storen! grtzz

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 13:29
Je maakt nou niet echt duidelijk wat je nou bedoelt. Wil je een spel testen: download dan de demo. Dan kan je het checken, en spam tweakers forum niet zo snel onder!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
Knap dat je je topictitel wel met hoofdletters kunt schrijven.... :+

Lekker!

Verwijderd

Ik heb net je andere posts doorgelezen, ik vind ze strak, dat soort taalgebruik, het commentaar op je posts, en dat je dan toch zover komt.
Probeer eens reactie's door te lezen, je grtzz heb je al achterwege gelaten, vind ik netjes, maar je zult je toch iets meer aan moeten passen om hier een fatsoenlijk antwoord te krijgen.

Wat voor moederbord wil je, welke denk jij dat goed zijn voor jouw, wat is je budget, waarom denk je dat je moederbord het euvel is, wat is je processor snelheid, allemaal vraagjes, dus begin een nieuw topic. lees hem goed door voor spelfoutjes voordat je hem online gooit en beantwoord dit soort vragen in je OP.
succes ermee

(Ik heb 4 minuten over dit stukje gedaan, heb geprobeerd een compliment te vinden en dan verknal je het weer)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 12:35 . Reden: tussen haakjes ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:30:
Alvast bedankt voor de mensen die me begrepen, maar over mijn nederlands vind ik dat jullie niet moeten klagen want ben namelijk franstalig.. :) heb de helft van mijn studies in fr gedaan en de andere helft in be dus wees een beetje mild bedankt en nog eens sorry om te storen! grtzz
ik snap je helemaal, maar ik snap ook de "nerds" hier. Iedereen is anders en iedereen reageert anders. Als iederen daar rekening mee zou houden zou het hier op GOT heel wat vriendelijker zijn.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Interpunctie is universeel, dat is een flauw excuus ;). En als je Nederlands niet voldoende is, dan besef je dat waarschijnlijk ook wel? Als Franstalige zou ik in eerste instantie fora in mijn moedertaal raadplegen - nofi.

[ Voor 15% gewijzigd door Borromini op 13-05-2007 12:38 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Napsju schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:30:
Knap dat je je topictitel wel met hoofdletters kunt schrijven.... :+
_/-\o_

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

offtopic:
joNGûhz we motte nie zeiken !!!?!!111111!!! interzpuunctie en zpellings sein auderwetz !
Borromini schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:36:
Interpunctie is universeel, dat is een flauw excuus ;). En als je Nederlands niet voldoende is, dan besef je dat waarschijnlijk ook wel?
++

[ Voor 59% gewijzigd door Jungian op 13-05-2007 12:43 ]

0.0

• tm030614
  • Laatst online: 04-05 19:37
En in het frans hebben ze geen leestekens zoals , en . ?

Verwijderd

Een reactie plaatsen
Wees te allen tijde behulpzaam.
Toon respect voor anderen en het forum.
Hou reacties ontopic.
Reageer alleen als je de intentie hebt de topicstarter ontopic te helpen
Ga niet de moderator uithangen, maar gebruik topicreport en "Schop een Modje".

Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Plaats geen onzinnige replies.

• silitek
  • Laatst online: 25-05 10:46

silitek

Tubes Only

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:35:
[...]

ik snap je helemaal, maar ik snap ook de "nerds" hier. Iedereen is anders en iedereen reageert anders. Als iederen daar rekening mee zou houden zou het hier op GOT heel wat vriendelijker zijn.
GoT is vriendelijk genoeg het probleem is echter dat sommige " door hun kennis " een ander probeerd af te troeven. Dat gaat onbewust!!!....
steek de hand ik eigen boezem :)

Tubes....It's what make music music!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:48

Pinjataaa

Hit me!

*TIP* Gebruik een spellingscheck van Word of van Firefox

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

dit soort topics hoorden toch op Fok thuis?

Eeermz? je zit hier op GoT :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Lijkt me duidelijk.

En voor de rest van jullie:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Lijkt me *ook* duidelijk...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.