limewire wil geen verbinding maken

Pagina: 1
Acties:
  • 37.407 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148522

Topicstarter
Ik heb een probleem met limewire,
limewire wil al een tijdje geen verbinding meer maken met het netwerk.
Firewall staat uit in de modem dus zou geen probleem moeten geven.
we hebben te maken met limewire 4.12.11

Wat is het probleem. en hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119500

Ik heb precies hetzelfde probleem. Limewire maakt opeens (na maanden wel gewerkt te hebben) geen verbinding meer. Ik heb mijn firewall uitgeschakeld, dus daaraan kan het niet liggen.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zoud ge eens wat meer info kunnen posten?

Mijn Limewire + Frostwire klappen eruit bij het initialiseren van de protocols, het gekke is, het bolt wel op m'n laptop met Windows XP, maar niet met Vista Ultimate, de 32bit overigens.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Firewall staat uit in de modem dus zou geen probleem moeten geven.
Kun je beter aanzetten :o Iets met beveilingingsrisico. Tevens wordt alle verkeer, in/outgoing, gemarkeerd met een id, zodat de router/modem weet dat het veilig is en waar het naartoe moet. Onnodig om uit te gooien en nog eens gevaarlijk ook.

Controleer of het niet gewoon lokaal in de blacklist staat, dus bij je firewall op je eigen PC kijken (of bij Windows Firewall, als je geen andere hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snake schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:03:
Zoud ge eens wat meer info kunnen posten?

Mijn Limewire + Frostwire klappen eruit bij het initialiseren van de protocols, het gekke is, het bolt wel op m'n laptop met Windows XP, maar niet met Vista Ultimate, de 32bit overigens.
Ik heb heel veel verschillende versies geprobeerd maar ik krijg helemaal geen verbinding.
Ondanks dat ik de Firewall (tijdelijk) uit heb staan, staat er onderaan wel het icoontje: "Limewire heeft een firewall ontdekt".
Ik heb echter geen andere firewall dan Windows Firewall.
Bitage schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:05:
[...]
Kun je beter aanzetten :o Iets met beveilingingsrisico. Tevens wordt alle verkeer, in/outgoing, gemarkeerd met een id, zodat de router/modem weet dat het veilig is en waar het naartoe moet. Onnodig om uit te gooien en nog eens gevaarlijk ook.

Controleer of het niet gewoon lokaal in de blacklist staat, dus bij je firewall op je eigen PC kijken (of bij Windows Firewall, als je geen andere hebt).
Ik heb McAfee virusscan, maar volgens mij is dat geen firewall. Ook als ik daar "scannen bij toegang" uitschakel, ondervind ik hetzelfde probleem.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 119500 op 30-11-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik heb McAfee virusscan, maar volgens mij is dat geen firewall. Ook als ik daar "scannen bij toegang" uitschakel, ondervind ik hetzelfde probleem.
En Windows Firewall? Die al eens uitgezet/LimeWire in de blacklist gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bitage schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:24:
[...]

En Windows Firewall? Die al eens uitgezet/LimeWire in de blacklist gespot?
Ja, beide... Maar geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog flink gegoogled en ben een oplossing tegengekomen:

Verwijder de map .limewire in C:/Documents and Settings/Gebruikersnaam en de map LimeWire in C:/Documents and Settings/Gebruikersnaam/Application Data. Start daarna LimeWire opnieuw op en hij doet het... (bij mij in ieder geval)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik had dus ook problemen met limewire, hij wilde maar niet connecten. Maar ik heb gedaan wat jij zegt en nu werkt het weer, 1000 maal dank :D

(sorry voor topic kick, maar mischien hebben meer mensen hier wat aan)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:16
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:14:
Ik had dus ook problemen met limewire, hij wilde maar niet connecten. Maar ik heb gedaan wat jij zegt en nu werkt het weer, 1000 maal dank :D

(sorry voor topic kick, maar mischien hebben meer mensen hier wat aan)
Je slaat de spijker op z'n kop, ik ga dit ook maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224904

Bij mij wil hij dan geen verbinding meer maken. Dan moet ik hem gelijk opnieuw instaleren als ik hem wil starten:S iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm... hier is het anders. Ik wilde eens een nummertje opzoeken, maar nu komt de grap...

Hij maakt WEL verbinding,
en er zijn GEEN muziekbestanden te vinden.

Wat is hier aan de hand? LimeWire dood kan ik me haast niet voorstellen persoonlijk, omdat het een P2P-based programma is. Wie weet hier meer van / heeft hetzelfde probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-07 22:46
hmmm sinds kort heb ik het ook en heb ook alle oplossingen die hier staan geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Anoniem: 119500 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:09:

Verwijder de map .limewire in C:/Documents and Settings/Gebruikersnaam en de map LimeWire in C:/Documents and Settings/Gebruikersnaam/Application Data. Start daarna LimeWire opnieuw op en hij doet het... (bij mij in ieder geval)

Succes!
Deze oplossing werkte voor mij met LimeWire 4.16.6 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258656

Had deze morgen hetzelfde probleem, Limewire deed het ineens niet meer, heb wat aan googlen geweest, wat op en af gezet, niets helpte. Dan heb ik in Spyware Terminator "Host Intrusion Prevention" aangevinkt en ineens werkte het weer. Zou het echt kunnen dat onze providers proberen Limewire te blokkeren ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223468

hier werkt het als een zonnetje (XS4ALL ONLY) welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258656

Telenet Turbo en ik was ook niet de enige hier met hetzelfde probleem, maar nu is het opgelost had het enkel maar gepost omdat ik er mss iemand anders mee kon helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249526

Beste lezers,

heb het zelfde probleem gehad.

heb nu limewire plus geinstallerd en werkt nog steeds goed
en gewoon verbinding !

tus probeer dat ff

Google > Limewire Plus > installeren > downloaden > afspelen !

Mvg,
Nick1994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293024

Ik had dit ook, maar als je naar het mapje gaat waar limewire staat opgeslagen, dan op limewire icoontje rechtermuisknop, dan eigenschappen, dan onderin staat dat limewire ofzo misschien beveiligd is, dit uitzetten, dan bevestigen, dan doet tie het als het goed is weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-07 03:30
Hmm dit had ik een maand geleden ook al, zowel Limewire als Frostwire. Daarboven op kwam ook nog eens dat het gros van de gedownloade mp3'tjes niet wou afspelen. Ik heb alles ge-deïnstalleerd en mp3's zoek ik voortaan wel via torrent zoekmachines.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293691

Anoniem: 119500 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:09:

Succes!
IK heb WIndows Vista en daarbij bestaat de map Documents and Settings niet, ook op een andere computer is deze map niet gevonden. waar kan ik de mappen dan vinden om te verwijderen? want ik zit nu al een tijdje zonder limewire en ik mis het vreselijk!
Pagina: 1