My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
EB cardetailing tot aan uw huis

Tipje zet er geen luchtpomp op hier door vervuild de olie met alle gevolgen van dien.
De vervuiling van de olie die onstaat komt door dat luchtpomp gewone lucht gebruikt en hier zit stof en vocht in.
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Dat aquarium was wel helemaal zelf gemaakt en diende ook als PC caseFrenkie123 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:26:
Ed, denk nog eens aan de HWI 2 jaar geleden? PC in aquarium. :-) Was dat dan wel een CM ?
Audi S3
4 euro aan olie
25 euro voor een oud aquarium
5 euro voor een oude kast die we uit elkaar hebben gesloopt.
en dan nog wat hardware erbij.
het draait allemaal nogsteeds, alleen de zonnebloemolie is wat bruiner geworden.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Verwijderd
[edit] film gezien...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 12:01 ]
Juist niet, olie koelt het ding en gezien de hele pc erin ondergedompelt is, wordt het ding niet heet.ExPlanE schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:10:
Nooit geweten zeg maar dat zo'n pc het doet in die olie...Hij wordt alleen een beetje heet
Overigens is zo'n casemod niets voor mij, ik ga eerst die waterval eens proberen te fixen.
Kijk, dit is de WOW reactie waar ik op doelde. ( niet persoonlijk bedoeld BTownMadness). Deze post is dan ook meer een soort teaser, om te benadrukken dat een casemodcompo beoordeling sterk KAN afhangen van het zgn WOW-effect. Ed vind het geen CM, BTM vind het een vette CM. Ziet U het verschil ?Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:58:
Sommige mensen zien het werk niet of kunnen alles natuurlijk, maar ik vind het een vette case-mod. Mooi gedaan! Ik zou wel foto's van de "making of" willen zien.
[edit] film gezien...
Draaien in olie is toch wel anders dan in de lucht.
Je zag dat al bij vullen met de voeding erin. Ze zullen in iedergeval veel meer stroom opnemen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ediejo op 13-05-2007 13:23 ]
Maar het ziet er uit als een case mod die mogelijk is voor iedere malle eppie die een geluidloos systeem wilt hebben, zonder te gaan grijpen naar kilo's koper. Het ziet er erg interessant uit. Wie weet dat ik het ook eens ga doen ...
Absoluut niet origineel en dit heeft al helemaal niets te maken met een Casemod, leuk maar niet nuttig ofzo.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
En waar laat je die olie trouwens, als die is opgebruikt ?
[ Voor 22% gewijzigd door ThinkPad op 13-05-2007 14:46 ]
Niet nuttig? Wat dacht je van een goedkope manier om een systeem extreem stil te krijgen?k8skaaay schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:24:
Absoluut niet origineel en dit heeft al helemaal niets te maken met een Casemod, leuk maar niet nuttig ofzo.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Je blijft de hardeschijf horen, want die kan niet in de olieLED-Maniak schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:30:
[...]
Niet nuttig? Wat dacht je van een goedkope manier om een systeem extreem stil te krijgen?
Kan je beter met big ass koelblokken gaan werken.LED-Maniak schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:30:
[...]
Niet nuttig? Wat dacht je van een goedkope manier om een systeem extreem stil te krijgen?
Nadeel van dit is dat de temperaturen best wel oplopen hoor. (> 60 graden is geen uitzondering
Vind dit in olie wel "koel" voor de looks, alleen dit doe je maar een keer, waarom ? Het is niet meer schoon te krijgen :-).
Vooral als je geheel nieuwe onderdelen gelijk in olie dompelt, geen last meer van een stoffig systeem!
Ach, volgens mij valt dat best mee. Gewoon schoonspoelen onder de kraan en dan raak je die zooi echt wel kwijt.ThinkPadd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:25:
Volgens mij kan je dat maar 1x doen met je hardware, nadien is het amper weer schoon te krijgen denk ik.
En waar laat je die olie trouwens, als die is opgebruikt ?
Kan aan mij liggen, maar ik voel me er niet echt happy bij om een 8800GTX onder de kraan af te spoelenTerw_Dan schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:49:
[...]
Ach, volgens mij valt dat best mee. Gewoon schoonspoelen onder de kraan en dan raak je die zooi echt wel kwijt.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Je moet ook wel netjes je mobo inzepen heWilf schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:28:
Inderdaad... Kan je beter demiwater gebruikenAlhoewel water gebruiken om olie weg te krijgen al lastig zat is. Behalve als het water kookt (zo maak ik mijn pannen schoon)
En ineens over je moederbord afspoelen met water...
Gaat dat serieus goed??

Nahja niet dat ik het wil proberen maarja...
Bovendien geleidt water geen stroom. Puur water that is.
Ik snap serieus dat mensen denken dat electronische apparaten kapot gaan als je ze afwast met water.Ikismij schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:42:
Uhmz het kan wel aan mij liggen, maar ik dacht altijd dat het niet zo slim was om je computer onderwater te gebruiken... nou hebben we het hier geweldig over een case mod in olie.
En ineens over je moederbord afspoelen met water...
Gaat dat serieus goed??
Nahja niet dat ik het wil proberen maarja...
Het verschil is dat je moet weten wat je doet. Je moet bijvoorbeeld ervoor zorgen dat de stroom er voor 100% af is, daarna kun je pas afspoelen. Daarna GOED laten drogen. Ik heb het al eens gedaan met een oud moederbord waar alle contacten met ingesijpelde meuk zat( Nicotine troep en stof

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar als je alles in de olie heb gezet en gedaan en je zet het aan, maakt alles dan geen kortsluiting ofzo?
Maar iig wel vet gemaakt, wat voor mij
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Het is inderdaad een vette computerJoopieboy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:21:
Lijkt me wel vet zo`n computer
Maar als je alles in de olie heb gezet en gedaan en je zet het aan, maakt alles dan geen kortsluiting ofzo?
Maar iig wel vet gemaakt, wat voor mij
btw: dit soort 'rages' komen elke 2 jaar weer eens in het nieuws
Alleen lijkt het me wel te gaan stinken
Is een moderne hdd trouwens water dicht?
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
kijk maar bovenop : een luchtgat.
staat ook vaak bij: don't cover this hole.
luchtdicht zijn ze niet, wel stofdicht.martijnve schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:51:
Dit is wel altijd heel cool om te zien
Alleen lijkt het me wel te gaan stinken![]()
Is een moderne hdd trouwens water dicht?
Of daar dan wter doorheeh geraakt
Verwijderd
Ja dat doet het welthe_stickie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:56:
[...]
luchtdicht zijn ze niet, wel stofdicht.
Of daar dan wter doorheeh geraaktIk gok van wel

Maar wel leuk idee dit, mooi idee voor m'n server, is m'n server ook een leuke eyecatcher
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 20:47 ]
Die krijgen het toch veel zwaarder, olie geeft immers een veel grotere weerstand dan lucht...
Hoi!
Ventilator is niet nodig bij zoiets, de warmte wordt zelf al weggehaald door de olie.Cave_Boy schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:17:
Het heeft een grotere weerstand maa ze worden tevens goed gesmeerd en hebben dus geen of vrijwel geen slijtage.. Denk zelfs dat je de ventilator meer stroom kan geven (niet heel veel meer maar 13 a 14 volt misschien als het een goede a merk is.. maar ja waar haal je die volts vandaan dan he...
Ook niet op de CPU?ThinkPadd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Ventilator is niet nodig bij zoiets, de warmte wordt zelf al weggehaald door de olie.
Oh oh, dacht 't niet he.ThinkPadd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:23:
[...]
Ventilator is niet nodig bij zoiets, de warmte wordt zelf al weggehaald door de olie.
Wanneer de CPU continue load heeft blijft de temp echt wel hoog en stijgt (niet altijd in hoge mate) de temp constant. Afkoelen zal ook wel even duren.
Verwijderd
blijft dit nou lang meegaan? op zich erg leuk maar als het na een maand boem zegt vind ik het nogal zonde.
als hij dat bruis blokje onder de cpu plaats moet het wel lukken :):) dan gaat alle warmte omhoog :);)
Na een tijdje komt er meer vuil in waardoor het langzaam begint te geleiden, dus je moet het telkens verschonenVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:13:
wat ik me afvraag:
blijft dit nou lang meegaan? op zich erg leuk maar als het na een maand boem zegt vind ik het nogal zonde.
Waarom niet? Ze zijn toch luchtdicht?Pinjataaa schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:33:
[...]
Je blijft de hardeschijf horen, want die kan niet in de olie
Boudewijn in "PC in minerale olie ondergedompeld"
Zie pagina 2...
Misschien handig even hele topic te lezen...
Hoi!
Als er liefhebbers zijn zal ik eens op zoek naar de foto's. Heb misschien ook nog een filmpje waarbij we een 286 in een bak water hebben gelegd. Arme stuk hardware deed niets meer maar gaf witte belletjes (elektrolyse van water), 't zag er in elk geval leuk uit
Stank viel best mee
Verwijderd
heb je het filmpje al gevonden ?Jeroenotje schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:56:
Leuk idee. Heb dit ooit met anderen uitgeprobeert met een 286. We hebben hier lampenolie voor gebruikt, dat is helder witte olie en nog goedkoop ook
(meeste huis-tuin en keuken olieën zijn gelig) . Het moederbord etc. hadden we in de plastic bak van een platenspeler gelegd en de olie daarin gegoten. Maargoed, zou toch liever niet mijn goede PC in olie leggen. Lekker onpraktisch
.
Als er liefhebbers zijn zal ik eens op zoek naar de foto's. Heb misschien ook nog een filmpje waarbij we een 286 in een bak water hebben gelegd. Arme stuk hardware deed niets meer maar gaf witte belletjes (elektrolyse van water), 't zag er in elk geval leuk uit.
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan niet case-modden, maar ik weet wel dat ik op lan's mindere case-mods zie waar van de eigenaars ook met een traytje power-drinks naar huis gaan. Misschien is dit een wel makkelijke case-mod. En het case-modden win je wel met het "WOW" effect want wow brengt stemmen binnen.Kijk, dit is de WOW reactie waar ik op doelde. ( niet persoonlijk bedoeld BTownMadness). Deze post is dan ook meer een soort teaser, om te benadrukken dat een casemodcompo beoordeling sterk KAN afhangen van het zgn WOW-effect. Ed vind het geen CM, BTM vind het een vette CM. Ziet U het verschil ?
p.s voor mij is een stel kabels netjes weg werken al een hels karwei.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 17:53 ]
Verwijderd
ja heb ik ook gedaan met een oude agp: kaart er was wat silicone kit op gevalle (klusse in de garage) en dat wou maar niet drogen om 1 of andere reden dus ik pak de schuurborstel een ik schrob het eraf de kaart eve laten weken en klaar! en hij doet het nog steeds (natuurlijk helemaal laten drogen achteraf heTouchdomex schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:46:
[...]
Ik snap serieus dat mensen denken dat electronische apparaten kapot gaan als je ze afwast met water.
Het verschil is dat je moet weten wat je doet. Je moet bijvoorbeeld ervoor zorgen dat de stroom er voor 100% af is, daarna kun je pas afspoelen. Daarna GOED laten drogen. Ik heb het al eens gedaan met een oud moederbord waar alle contacten met ingesijpelde meuk zat( Nicotine troep en stof) Ook zo gedaan en hij leeft nog steeds
Had ik het over koelen? Het ging om het idee, een werkende PC in vloeistof. Missie geslaagdVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:26:
Moet een 286 uberhaupt gekoeld worden? Dacht dat die chips gewoon zonder heatsink werkten.
Snappet nou nog nie hoe ze em da doen mah sow.... vet hoor!!
Kenne ze die van mij ook nie doen?
Spawned from the awesomeness of deuZige!
Of juist sneller, lijkt mij dat vloeistof beter te koelen is.k8skaaay schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:10:
[...]
Oh oh, dacht 't niet he.
Wanneer de CPU continue load heeft blijft de temp echt wel hoog en stijgt (niet altijd in hoge mate) de temp constant. Afkoelen zal ook wel even duren.
Alleen je moet het wel op de juiste manier doen.
[ Voor 56% gewijzigd door Joopieboy op 14-05-2007 22:21 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Als je ff hele topic had gelezen en de link had gevolgt dan had je gelezen dat de hardeschijf er los naast ligtVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:20:
zou `t wel goedkomen met de HDD en zo ??? als daar olie in komt ...
Als zij je kast onder handen nemen, kan jij nog eens met je spelling, grammatica en zinsbouw aan de slag!deuzige schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:29:
SOW! Da's vet!! Serieus vette mod!
Ben het met je eens, wat is dit nu voor een werk? en mijn oma van 80 kan het ook met haar trillende handen.Ediejo schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:21:
[...]
Gaat het nu om een casemod in olie?
Of om het vinden van de WoW factoor voor een casemodcompo.
edit:
Casemod Nederland begint door te draaien. imo. We kijken niet meer naar de casemods met het daarbij behorende vakwerk maar naar de wow factoor.
En die pc in een aquarium ja dat was wel vakmanschap. dit helaas niet ragwerk van 10min. En WoW is het ook niet wat dit is al gedaan in 1990 ofzo oude koek dus.
Sorry hoor maar moest er even uit, het is namelijk een schande voor de echte casemodders wat hier word geroepen door sommige gasten.
Just My 2cent
Verwijderd
Nou nou, 8 uurReturn to Idle
Another question we wanted to answer was how quickly the system cooled once we stopped the 3DMark06 looping. With the aid of the bubbles, it dropped back to an idle baseline in just about 8 hours. While the bubbles seemed to have little effect in dropping the peak temperature under load, they did speed up the cooling process, and we can only imagine that under load the bubbles would cause the system to take even longer than 12 hours to hit peak temperatures.
Verwijderd
Dit is onzinnige praat. Mensen die niet case-modden mogen geen mening hebben omdat de "echte" cm-ers dit zo simpel vinden dat ze het hun oma zouden kunnen laten doen. Wat pas een echt schande is voor een casemodder,.. dat het werk van een casemodder afgekraakt word door een "collega" casemodder. Als iemand zo'n soort case-mod weg had gezet op the-party had hij waarschijnlijk gewonnen. Simpel kan ook mooi zijn en het ziet er zeker strak uit.Sorry hoor maar moest er even uit, het is namelijk een schande voor de echte casemodders wat hier word geroepen door sommige gasten.
Laat haar er 1 bouwen voor de volgende lan.mijn oma van 80 kan het ook met haar trillende handen.
Mod = modificationVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:26:
[...]
Dit is onzinnige praat. Mensen die niet case-modden mogen geen mening hebben omdat de "echte" cm-ers dit zo simpel vinden dat ze het hun oma zouden kunnen laten doen. Wat pas een echt schande is voor een casemodder,.. dat het werk van een casemodder afgekraakt word door een "collega" casemodder. Als iemand zo'n soort case-mod weg had gezet op the-party had hij waarschijnlijk gewonnen. Simpel kan ook mooi zijn en het ziet er zeker strak uit.
Er is alleen niet veel gemod, maar je hebt gelijk ik had me in moeten houden. En wat was dat dan voor een party "The-party" want als dit soort mods winnen??
Wat val er aan te bouwen? Mobo tray in een volle bak met olie laten zakken. Kan ze nog friet bakken? ja, dan kan ze dit ook wel.Laat haar er 1 bouwen voor de volgende lan.
Kijk dit vind ik wel casemod waardig, zit mod werk aan. Niet alleen een bak olie met lampje en pompje erin gelegt)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28022935#28022935
[ Voor 11% gewijzigd door mad_max234 op 16-05-2007 01:16 ]
Alles wat anders is dan standaard heet tegenwoordig een mod en wellicht word dat verkeerd gebruikt, want zoals ze zelf ook zeggen, het is gewoon een koeling project en dus staat dit topic gewoon verkeerd. Maar om meteen weer dat "halleluja dit is geen casemod" verhaal te beginnen....
Pak het dan rationeel aan, zeg dat het geen mod is en doe een topic report en donder het naar Tweaking & Cooling maar niet zo'n uitdragerij waar 10 mensen beginnen met het is geen mod! gevolgd door een redenatie waar oma's zelfs bij worden betrokken
Dit soort projecten zijn ook al zo oud als de weg naar Rome, hier op GoT had iemand het enkele jaren beter aangepakt, die had de pc met olie gewoon gekoeld met een bierkoeler, lekker koel dus
[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 16-05-2007 12:40 ]
Toen de eerste zelfgemaakte heatpipes uitkwamen, dacht iedereen; vet, dat is een gave mod. Nu is het bijna standaard arsenaal. Ik vind deze mod een creatieve oplossing voor zowel geluid- als warmteoverlast. Alleen moet er nog een betere oplossing komen voor de warmte van de olie kwijt te raken, maar je moet ergens beginnen.
Nogmaals, dit is niet de enige PC in olie.
Deze schijnt al meer dan een jaar te draaien:
http://www.markusleonhardt.de/oelbilder.html
En dit vond ik ooit eens ('t was ff terugzoeken!), vond het qua mod al een stuk beter:
http://www.overclockers.com/tips1240/
Vergeef me als ik dingen roep die al geroepen zijn
Er staat toch bij "Ik vind" wat jij vind is voor mijn niet belangrijk.Vandread schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:32:
Is het mode ofzo om te zeiken in Casemodding?
Alles wat anders is dan standaard heet tegenwoordig een mod en wellicht word dat verkeerd gebruikt, want zoals ze zelf ook zeggen, het is gewoon een koeling project en dus staat dit topic gewoon verkeerd. Maar om meteen weer dat "halleluja dit is geen casemod" verhaal te beginnen....
Pak het dan rationeel aan, zeg dat het geen mod is en doe een topic report en donder het naar Tweaking & Cooling maar niet zo'n uitdragerij waar 10 mensen beginnen met het is geen mod! gevolgd door een redenatie waar oma's zelfs bij worden betrokken
Dit soort projecten zijn ook al zo oud als de weg naar Rome, hier op GoT had iemand het enkele jaren beter aangepakt, die had de pc met olie gewoon gekoeld met een bierkoeler, lekker koel dusBubbels lijken me ook niet zo jofel aangezien je dan sneller vuil krijgt in het systeem, ben benieuwd hoe de levensduur is.
En mijn oma was natuurlijk een grapje maar ze zou het best kunnen.
En je kan me echt niet overtuigen dat het wel een top casemod is of wow heeft.
En BTownMadness "verdedigt" nu die gasten omdat mensen hier het geen casemod vinden terwijl ze dat zelf ook niet vinden.... lekker krom dus.
Maar BTownMadness is ook nog niet zo lang op got zo te zien dus wellicht dat dat ook invloed heeft
Wat betreft die nieuwe "wow factor" (zonder hoofdletters, want dan gaat het over trollen en beestjes); de gemiddelde puber vind zoiets nou eenmaal wow (nofi etc) en pech voor de "die hard modders" maar die pubers zijn je grootste publiek....
Het lijkt me echter sterk dat een pc in wat olie meteen een competitie zou winnen, dan zou je toch meer met zoiets als ediejo laat zien moeten komen (en ediejo springt ook weer zo lekker subtiel om met alle random posts hier die het wow vinden, halleluja verdedigt uw fort! iets met heilige huisjes haha)
Verwijderd
ventilatoren helpen echt niet meer hoor in de olie. aan 1 heb je er genoeg die zorgt dat er beweging in de olie blijft, en dat er dus weer koude olie langs de cpu stroomt.k8skaaay schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:10:
[...]
Oh oh, dacht 't niet he.
In welk subforum zitten we? juist ja , casemodding topic. Dus ze zetten het wel als casemod neer.Ik vind dat het een project is en dat is ook de makers hun instelling, ze nemen ook zelf het woord "casemod" whatsoever ook niet in de mond! Geloof niet dat je de strekking van mijn post geheel begreep.
Ik stop er mee, want dit heeft geen zin. Jij hebt jouw mening ik de mijnen.
[ Voor 37% gewijzigd door mad_max234 op 17-05-2007 14:53 ]
Zeg ik namelijk niet: "doe een topic report en donder het naar Tweaking & Cooling"
Wakey wakey! eggs'n'bacey
[ Voor 39% gewijzigd door Vandread op 17-05-2007 15:27 ]
Zelfs een blonde bimbo die denkt dat vissen in olie leven kan dit.

[ Voor 24% gewijzigd door GoT op 17-05-2007 16:57 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Nog één ding danVandread schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:25:
ZE zijn "Pugetsystems" die zichzelf hier niet promoten of categorieren, dat doet Frenkie123, juist ja, van mij is er geen mening in kwestie, als je mijn visie maar es begrijpt dan hebben we ook geen discussie, want inderdaad, het heeft geen zin, want er is geen mening die ter discussie staat.
Zeg ik namelijk niet: "doe een topic report en donder het naar Tweaking & Cooling"
Wakey wakey! eggs'n'bacey
Waarom doet de TS het dan niet hij leest toch ook mee neem ik aan? En waarom neem jij dan niet het voortouw?
Ik vind het allemaal wel prima zoals ik al eerder heb gezegt, maar wil wel mijn kritiek geven op de uitvoering en de mod opzich.
Het is een forum en daar hoor goede kritiek bij (moet je ook zekker niet laten) en mensen die het niet mooi vinden en hun mening geven.
[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 17-05-2007 19:02 ]
Of ben je van het type "het staat er dus ik moet commentaar hebben"
Zo lekker he, de oppervlakkigheid beetje wegspoelen
Ga je nu ook personelijk worden? Jij heb geen idee wat voor een type ik ben, anders had je dat niet gezegt. Maar laten we het gezellig houen, en geef maar commentaar op het project ipv op mijn. Ik zeg toch ook niks over wat voor een persoon jij bent?Vandread schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:18:
Dus jij noemt het nu zelf een mod (terwijl je het geen mod vind) dus hoe kan je dan op dit kritiek geven? Het is een ludiek koelproject van een stel Amerikanen.
Of ben je van het type "het staat er dus ik moet commentaar hebben"(dat is dus wat ik bedoelde met "er moet overal op gezeken worden"
ook al is het geen mod en vind je het ook geen mod, je beoordeeld het wel als een mod?)
Zo lekker he, de oppervlakkigheid beetje wegspoelen
En ik heb mijn kritiek toch gewoon netjes onderbouwd. (het was alleen niet zo positief
En je snap ook wel dat dat een schijf foutje(verkeerde benaming) is als je de rest heb gelezen.
[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 17-05-2007 22:13 ]
Volgens mij volg je gedachtegang nog niet helemaal, je kan het ook relativeren of beamen (of negeren
Sterkte met het beordelen van een tot mod verheven projectje ^^
Als ik het dan toch zou moeten beoordelen zou ik het als koelproject bekijken maar dan ben ik offtopic in dit forum, maar zal het stiekem toch doen: het is leuk maar niets nieuws, al voegt de luchtkoeling wel wat toe, maar ook risico op vervuiling?
Een direct koelspiraal zou wat dat betreft handiger zijn, of een oliekoeler uit de automotive industrie
[ Voor 46% gewijzigd door Vandread op 18-05-2007 00:22 ]
IMO goed geschoten. En natuurlijk hoort dit topic hier niet thuis, maar zolang er gereageert wordt, zal het de forum-crew worst wezen. Al met al, een heerlijk topic waar je je gal kunt spuwen en je mening kunt ventileren. Het merendeel van de huidige werk-logs zijn imo toch persoons-gebonden. Je vind ze mooi, of je vind er niks aan.Vandread schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:19:
pech voor de "die hard modders" maar die pubers zijn je grootste publiek....
Opinions are like assholes: everbody has one.
Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
IK DENK.. dat de mensen die dit een super mod vinden zelfs te dom zijn voor een ikea kastje...
[ Voor 30% gewijzigd door ZandBak op 18-05-2007 00:43 ]
1337
Verwijderd
Hier sluit ik me bij aan. Niet veel mensen hebben zoiets zien staan op een lan en dit trekt nu eenmaal aandacht. De hoeveelheid werk maakt het geen mod. Verder vind ik het kinderachtig om mensen dom, onervaren of puber te noemen.Sommige mods zijn uniek of gewoon flitsend of innovatief of origineel of met veel lampjes of met 10kg koper of van lego of doeltreffend of ... gewoon simpel. Deze mod heeft niet veel geld en moeite gekost. Het is niet erg origineel, maar desondanks is het wel effectief door zijn simpliciteit.
p.s je hoeft hier niet lang te komen om te ontdekken dat "zeik-modus" hier erg populair is.
Tja... en ook lezen is een vak... Hoe ze het doen? Olie in een bak, PC dr-in en het ding aanzettendeuzige schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:29:
SOW! Da's vet!! Serieus vette mod!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Je heb gelijk.Vandread schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:17:
"read my wink" stond er echt niet voor niets![]()
Volgens mij volg je gedachtegang nog niet helemaal, je kan het ook relativeren of beamen (of negeren)
Sterkte met het beordelen van een tot mod verheven projectje ^^
Als ik het dan toch zou moeten beoordelen zou ik het als koelproject bekijken maar dan ben ik offtopic in dit forum, maar zal het stiekem toch doen: het is leuk maar niets nieuws, al voegt de luchtkoeling wel wat toe, maar ook risico op vervuiling?
Een direct koelspiraal zou wat dat betreft handiger zijn, of een oliekoeler uit de automotive industriedat zou top zijn.

@TS
Veel suc6 met je projectje.
Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
http://home.planet.nl/~hol00293/project/Oil/Olie6.JPG
Heb helaas geen foto waarop beeldscherm+computer te zien zijn. Misschien is dat een rede om het project te hervatten/overnieuw te maken en dan de uitdaging aan te gaan er iets moois van te maken, ipv een vierkante bak!
Als meer mensen zoiets zouden posten. Dan zouden we zijn waar we naartoe willen.
Lijkt nu niet meer om casemod/hobby/computers oid te gaan, maar mekaars commentaar afzeiken. Triest.
één keer een vonkje er bij en je hebt een barbecue
Wel eens lampenolie geprobeert aan te steken met een aansteker oid? Je hebt een lont nodigThinkPadd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:34:
Die met lampolie lijkt me nog best gevaarlijk, of niet?
één keer een vonkje er bij en je hebt een barbecue
In 1990, en dan een core 2 duo E6600mad_max234 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:41:
[...]
Ben het met je eens, wat is dit nu voor een werk? en mijn oma van 80 kan het ook met haar trillende handen.
En die pc in een aquarium ja dat was wel vakmanschap. dit helaas niet ragwerk van 10min. En WoW is het ook niet wat dit is al gedaan in 1990 ofzo oude koek dus.
Sorry hoor maar moest er even uit, het is namelijk een schande voor de echte casemodders wat hier word geroepen door sommige gasten.
Just My 2cent
Just My 2 cent
Lees eens waar het topic over gaat, niet over een E6600.yassine schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:55:
[...]
In 1990, en dan een core 2 duo E6600![]()
Just My 2 cent
LoL ben wel het pispaaltje hierzo, ierdeen probeerd zijn steentje bij te dragen.
[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 19-05-2007 02:27 ]