Toon posts:

Vraag over moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me een goed mobo voorstellen voor een am2 processor?
En zal dat veel schelen in fps als ik een beter mobo heb?
Thx

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:50
Wat wil je met je moederbord doen? welke eisen stel je aan een moederbord? er zijn zoveel keuzes en types moederborden voor het AM2 platform. Welke AM2 processor wil je gaan gebruiken? beetje onduidelijke post want hier kunnen wij ook niet veel mee. of het veel zal schelen of je een beter moederbord heb in FPS ligt eraan wat je er allemaal op je pc hebt draaien. een 'beter' bord hoeft per definitie niet altijd sneller te zijn.

[ Voor 136% gewijzigd door Tjona100 op 13-05-2007 10:37 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil specifiek een goed moederbord om te gamen!
css bedoel ik dan.. -> ik zit met een amd athlon am2 64bit x2 processor..
ik heb 2x 1gb ddr2 ram / 800mhz
en een 7950 gt van point view!
Ik draai nu css aan max 120fps maar soms drops van 40 fps en dat zou denk ik niet mogen..

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:46:
Ik wil specifiek een goed moederbord om te gamen!
css bedoel ik dan.. -> ik zit met een amd athlon am2 64bit x2 processor..
ik heb 2x 1gb ddr2 ram / 800mhz
en een 7950 gt van point view!
Ik draai nu css aan max 120fps maar soms drops van 40 fps en dat zou denk ik niet mogen..
Welke typenummer processor heb je nu dan? en welk moederbord heb je nu?

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Verwijderd

Een moederbord geeft over het algemeen geen betere performance in spellen, wat je zou kunnen doen in het geval van css is V-Sync uitzetten in de opties van het spel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees alsjeblieft de GoT Huisregels - en dan met name het gedeelte over eigen inzet.

We verwachten dat je zelf de moeite doet je in te lezen voor je hier een vraag stelt. "Welke moet ik kopen?"-vragen staan dan ook expliciet genoemd in de PMG FAQ als voorbeelden van dingen die niet op GoT thuishoren aangezien je te allen tijde zelf zoekwerk kunt doen, zelf je eisen moet stellen en je budget bepalen en dan met behulp van de reviews en ervaringen die je gevonden hebt zelf een keuze maken voor wat binnen jouw budget het beste aan je eisen voldoet.

Daarnaast heb ik al eens in een topic van jou opgemerkt dat je wat minder slordig dient te zijn. Slordig taalgebruik is nog tot daar aan toe, maar in je specs is het echt kwalijk, want dat zijn de zoektermen waar je zelf mee moet werken. Slechte zoektermen = niets vinden met Google, GoT search of andere zoek engines :o

Voorbeelden:
"athlon am2 64bit x2 processor" = "Athlon64 X2 ..... AM2" (waarbij de .... de type/snelheidsaanduiding is die je niet eens noemt)
"1gb" = "1GB" (aangezien 1B = 8b is dat wezenlijk iets anders :o )
"800mhz" = "800MHz" (ook hier, m=mili, 1/1000, M=Mega 1000000)
"point view!" = "Point of View"
Enzovoorts...

Als je gewoon nauwkeurig noteert wat je al hebt is het vinden van relevante informatie doodsimpel. Begin daar eens mee ipv te vragen dat wij raden wat je bedoelt (ipv wat je schrijft) en alle werk voor je doen

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.