SABNZBDGUI werkt niet altijd?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 17:20
Onze medetweaker jer00n heeft een erg handige GUI geschreven voor SABNZBD. _/-\o_
Het programma werkt al weken goed maar gisteren werkte het opeens niet meer.
Nu heb ik iets raars ondekt, als het programma online is bij jer00n werkt de GUI perfect.
Als het programma niet te downloaden is bij hem zoals op dit moment van schrijven werkt het programma niet.
Als je het programma wilt downloaden krijg je de melding "Sorry, no posts matched your criteria."
Het klinkt een beetje raar allemaal maar ik heb dit nog bij iemand anders gecontroleerd daar precies hetzelfde verhaal.
Waarom moet het programma op de site van jer00n staan om het programma te kunnen draaien?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

pinojo123 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:03:
Nu heb ik iets raars ondekt, als het programma online is bij jer00n werkt de GUI perfect.
Als het programma niet te downloaden is bij hem zoals op dit moment van schrijven werkt het programma niet.
Als je het programma wilt downloaden krijg je de melding "Sorry, no posts matched your criteria."
Het klinkt een beetje raar allemaal maar ik heb dit nog bij iemand anders gecontroleerd daar precies hetzelfde verhaal.
Nu ken ik dat programma niet (een linkje zou handig zijn) maar dit klinkt in mijn oren als spyware achtige praktijken, immers als zijn server niet te bereiken is dan werkt de applicatie niet, dus behalve voor eventuele automatische updates (die dus echt niet elke keer dat je het start moet worden gechecked) kan ik weinig anders bedenken :X

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 10:47

Younes

Wie, Wat, Waar?

Het werkt bij mij sinds gisteren ook niet...

...en waarom?

• pinojo123

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Even een berichtje van mij :)

Ten eerste wil ik benadrukken dat er absoluut geen spyware oid in het programma zit (als je het niet vertrouwd moet je maar een packetsniffer ofzo erbij halen :P ). Ik vind het ook heel vreemd dat volgens jou het programma alleen werkt als de link op mijn site het doet. SABnzbdGUI werkt totaal los van de website, de enige link ertussen is dat het adres ervan in de About-box staat.

Vrijdag heb ik wel het een en ander veranderd aan dat download-systeempje (die 'Changes' link) maar verder zou die link gewoon moeten werken. Kijkende naar de download-teller is het bestand gisteren en vandaag al tientallen keren gedownload, dus wellicht was het een tijdelijke storing of moet je het op je eigen computer zoeken.

Wat bedoel je trouwens met 'niet werken' van het programma? Iets meer info zou wel welkom zijn ;)

Edit:
Dat is de oude link naar versie 0.7. Inmiddels heb ik een aparte category op de site gemaakt over SABnzbdGUI en de link naar versie 0.8 is http://www.jer00n.nl/software/sabnzbdgui/version-08/

Edit 2:
Het probleem van de downloadlink heb ik inmiddels verholpen. Vrijdag heb ik ook het format van de permalinks van de website veranderd, dus bijvoorbeeld http://www.jer00n.nl/?p=8 wordt dan http://www.jer00n.nl/software/sabnzbdgui/version-08/ . Daardoor linkte de Download-link soms naar de verkeerde URL waardoor je idd die 'No posts match your criteria'-fout te zien krijgt. Afhankelijk van de pagina waarin je de post bekeek (dus bijvoorbeeld vanuit de categorie of vanuit de homepagina) kon je het bestand wel of niet downloaden. Maar ik heb dit inmiddels verholpen en kan je hem gewoon downloaden :)

[ Voor 36% gewijzigd door JER00N op 13-05-2007 10:44 ]

• pinojo123
Er staat terwijl SABNZBD draait een kruis in het icoontje.
Verder niets dan lof over dit programma.
Gisteren had ik versie 0.7 erop staan en die reageerde helemaal niet op de rechter muisknop.
Versie 0.8 inmiddels.

[ Voor 36% gewijzigd door pinojo123 op 13-05-2007 10:45 ]

• JER00N
  • Niet online
Heb je de instellingen wel goed staan? Kijk vooral of 'SABnzbd server' op local staat (er vanuit gaande dat je SABnzbd op dezelfde pc draait). Als je op het icoontje klikt staat er als het goed is ook gewoon of het programma wel verbinding kan maken met SABnzbd etc. Username/password ook ingevuld?

• pinojo123
Moet userame password ook ingevuld worden in de GUI?
Draait inmiddels weer zonder het password te hebben ingevuld.

• JER00N
  • Niet online
pinojo123 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:00:
Moet userame password ook ingevuld worden in de GUI?
Uiteraard alleen als je ook een username en password hebt ingesteld voor SAB :)
Pagina: 1