Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van m’n eigen huis. Omdat ik niet precies weet waar ik dit onderwerp moet plaatsen doe ik het hier… correct me if i’m wrong
Maar ik zou graag mijn PC gebruiken als libary en m’n laptop om het aan te sturen… indien mogelijk natuurlijk….
De gegevens:
PC:
AMD Athlon xp 2600+
+/- 300 GB HDD
Onboard LAN
Laptop:
Intel Duo Core 1,86 GhZ
Wifi Sagem 54 PCMCIA
Router:
Sweex LW050v2
Huis:
90 m2
4 kamer (waarvan 3 effectief gebruikt tw: huiskamer, slaapkamer, studeerkamer & een extra…de keuken)
Nou zou ik graag m’n muziek/multimedia, van af m’n pc, overal in het huis willen spelen…. Zonder dat m’n hele budget eraan gaat?! Er zijn een aantal merken die mooie spullen verkopen. Volgens de verkopers ideaal. Maar niet volgens mijn budget… Hoe zouden jullie dit doen? In alle kamers muziek, dankzij twee pc’s.
Natuurlijk is het budget ook belangrijk… zo.n 1000 euro…
Wat zouden jullie doen?
Maar ik zou graag mijn PC gebruiken als libary en m’n laptop om het aan te sturen… indien mogelijk natuurlijk….
De gegevens:
PC:
AMD Athlon xp 2600+
+/- 300 GB HDD
Onboard LAN
Laptop:
Intel Duo Core 1,86 GhZ
Wifi Sagem 54 PCMCIA
Router:
Sweex LW050v2
Huis:
90 m2
4 kamer (waarvan 3 effectief gebruikt tw: huiskamer, slaapkamer, studeerkamer & een extra…de keuken)
Nou zou ik graag m’n muziek/multimedia, van af m’n pc, overal in het huis willen spelen…. Zonder dat m’n hele budget eraan gaat?! Er zijn een aantal merken die mooie spullen verkopen. Volgens de verkopers ideaal. Maar niet volgens mijn budget… Hoe zouden jullie dit doen? In alle kamers muziek, dankzij twee pc’s.
Natuurlijk is het budget ook belangrijk… zo.n 1000 euro…
Wat zouden jullie doen?
Aut viam inveniam aut faciam