Mijn processor wordt ontzettend warm. Ik zat net een beetje te surfen en toen verscheen een melding van Notebook Hardware Control dat mijn processor de 85 graden was ontstegen. Toen ik een film afspeelde liep de temperatuur op tot boven de 95. Rechts naast de laptop, waar een fan zit, komt altijd ontzettend warme lucht. Niet erg relax want zet er maar eens een koud glas frisdrank; binnen 5 minuten is het lauw.. als ik mijn hand er te lang houd dan krijg ik ook een vreemd gevoel in m'n hand.
De laptop (Acer Aspire 5670) heeft een Core Duo T2300 1.66 GHz processor. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit probleem hebben met deze processor of misschien met hetzelfde type laptop. Verder zou ik natuurlijk willen weten of ik er iets aan zou kunnen doen.. als ik de processor op 1000mhz laat draaien dan word hij nog steeds zo warm.
Ik zal maandag contact opnemen met Acer maar zou handig zijn als ik van meer mensen wat info heb om te vergelijken..
De laptop (Acer Aspire 5670) heeft een Core Duo T2300 1.66 GHz processor. Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit probleem hebben met deze processor of misschien met hetzelfde type laptop. Verder zou ik natuurlijk willen weten of ik er iets aan zou kunnen doen.. als ik de processor op 1000mhz laat draaien dan word hij nog steeds zo warm.
Ik zal maandag contact opnemen met Acer maar zou handig zijn als ik van meer mensen wat info heb om te vergelijken..