MSI P6N Netwerkicoon niet terug te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-07 14:54
Goedenavond,
op mijn MSI P6N heb ik het probleem dat het na installatie van alle drivers het icoontje van de netwerkkaart niet zichtbaar is.
De kaart krijgt netjes een ip-nummer, maar ik kan er geen statisch ip aan geven omdat ik hier dus niet bij kom.
Herkent iemand dit probleem?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waar zie je het icoontje dan niet staan?
Wat dacht je van rechtermuisknop op 'my network places' -> properties -> dan je lan connectie -> weer rightclick en properties. Daar kun je het gewoon instellen.

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-07 14:54
-> dan je lan connectie -> Die staat er dan dus niet!
Terw_Dan schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:10:
Waar zie je het icoontje dan niet staan?
Wat dacht je van rechtermuisknop op 'my network places' -> properties -> dan je lan connectie -> weer rightclick en properties. Daar kun je het gewoon instellen.

Verwijderd

Nogsteeds erg onduidelijk, wees nu meteen maar volledig in je antwoord, dat gaat je tijd schelen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- stel vragen in het juiste subforum
- niet crossposten

Hier stel je een softwarevraag over een netwerkapparaat in een hardwaresubforum over Videoplanken en Beeldkanonnen. Gaat er dan niet *ergens* en belletje rinkelen dat je niet goed zit (misschien als je tientallen topics over videokaarten en monitoren ziet, maar geen over netwerkapparaten onder Win2K3) :?

Sowieso crosspost met Netwerk icoon niet terug te vinden --> MSI P6N die ook verkeerd staat en waar je ook totaal onduidelijk bent. Graag softwarevragen in softwaresubfora. En dan nog, beetje inzet mag ook wel, ook in Windows kun je via CLI (ipconfig IP adressen toewijzen enzo).

En als we toch bezig zijn - het gebruiken van meer dan een account op GoT is niet toegestaan. Check je mail zodadelijk even...

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 13-05-2007 12:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.