Toon posts:

Welke videokaart is dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.matbe.com/images/biblio/divers/000000053672.jpg

Deze videokaart werd op CeBit gepresenteerd, maar weet iemand of hij ook in deze hoedanigheid is uitgekomen?

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 09:29

frankknopers

Goud is geen geld

Op die witte plaat erachter staat linksonder V092. Zetten we hier MSI voor en halen we dit door google, dan komen we al snel uit op een Duitse website.

Het is een AMD RV610 HDMI, de budgetversie van de nieuwe HD2000 serie van ATi/AMD voorzien van HDCP, HDMI poort en DX10 support.

http://de.theinquirer.net...enthuellt_dx10geheim.html

[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 12-05-2007 23:15 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses! Op http://www.matbe.com/dive...profile/000000053672.jpg/ werd over een 8500GT gesproken en in die context heb ik mijn zoektocht dan ook vervolgd; logischerwijs met weinig succes 8)7 Bedankt voor de opheldering

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
frankknopers schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:14:
Op die witte plaat erachter staat linksonder V092. Zetten we hier MSI voor en halen we dit door google, dan komen we al snel uit op een Duitse website.

Het is een AMD RV610 HDMI, de budgetversie van de nieuwe HD2000 serie van ATi/AMD voorzien van HDCP, HDMI poort en DX10 support.

http://de.theinquirer.net...enthuellt_dx10geheim.html
LOL mochten ze willen bij The Inq. dat het een R610 was :9

er staat toch duidelijk een nVidia logo bij, kijk maar eens goed! bij The Inq. hebben ze dat logo weggehaald :x

Het is idd gewoon een GF 8500GT/GS iets in die trand.

Audi S3

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 09:29

frankknopers

Goud is geen geld

MexxT schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:56:
[...]

LOL mochten ze willen bij The Inq. dat het een R610 was :9

er staat toch duidelijk een nVidia logo bij, kijk maar eens goed! bij The Inq. hebben ze dat logo weggehaald :x

Het is idd gewoon een GF 8500GT/GS iets in die trand.
Zegt wel iets over The Inq... Ik wist al dat ze niet altijd even accuraat zijn met hun nieuwtjes, maar dit is wel erg grof! Gewoon het nVidia logo eruit knippen en erbij zetten dat het een ATi is... :X

Die bron heeft nu echt afgedaan.. Wat lelijk zeg :X

Goud is geen geld

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
Tsja..

dat wist ik al langer :P

de enige (nieuwe DX10) kaart van ATI die op de CeBit gepresenteerd was, was de 2900XT.
Deze was nog niet eens gepresenteerd, maar gewoon in een systeem gezet.

Als ik me niet vergis tenminste..

offtopic:
wel grappig om te zien trouwens, houd je muis maar eens op het 2e plaatje bij The Inq. staat dat het een R630 is, maar er boven word stellig beweerd dat het een GF8600 Overclocked is :')

Audi S3

Verwijderd

Topicstarter
resteert de vraag: is deze MSI kaart ook werkelijk op de markt gebracht?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Er zijn al 8500's op de markt, dus de kans is groot dat MSI die kaart inderdaad al levert of heel binnenkort gaat leveren.

edit: volgens mij is het deze: Link

[ Voor 38% gewijzigd door McKaamos op 13-05-2007 00:58 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07 07:12
McKaamos schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:52:
Er zijn al 8500's op de markt, dus de kans is groot dat MSI die kaart inderdaad al levert of heel binnenkort gaat leveren.

edit: volgens mij is het deze: Link
2x dvi, zie er maar 1 op de kaart. Ik mis de HDMI in die specs dus dat zal hem niet zijn..

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

thefox154 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:24:
[...]

2x dvi, zie er maar 1 op de kaart. Ik mis de HDMI in die specs dus dat zal hem niet zijn..
HDMI is een vorm van DVI Digital ;) Dus ze kunnen dat best wel eens in de specs neerzetten als 2de DVI ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

lijkt me stug...
Pagina: 1