Deze videokaart werd op CeBit gepresenteerd, maar weet iemand of hij ook in deze hoedanigheid is uitgekomen?

[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 12-05-2007 23:15 ]
Goud is geen geld
LOL mochten ze willen bij The Inq. dat het een R610 wasfrankknopers schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:14:
Op die witte plaat erachter staat linksonder V092. Zetten we hier MSI voor en halen we dit door google, dan komen we al snel uit op een Duitse website.
Het is een AMD RV610 HDMI, de budgetversie van de nieuwe HD2000 serie van ATi/AMD voorzien van HDCP, HDMI poort en DX10 support.
http://de.theinquirer.net...enthuellt_dx10geheim.html
Audi S3
Zegt wel iets over The Inq... Ik wist al dat ze niet altijd even accuraat zijn met hun nieuwtjes, maar dit is wel erg grof! Gewoon het nVidia logo eruit knippen en erbij zetten dat het een ATi is...MexxT schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:56:
[...]
LOL mochten ze willen bij The Inq. dat het een R610 was
er staat toch duidelijk een nVidia logo bij, kijk maar eens goed! bij The Inq. hebben ze dat logo weggehaald :x
Het is idd gewoon een GF 8500GT/GS iets in die trand.
Goud is geen geld
Audi S3
2x dvi, zie er maar 1 op de kaart. Ik mis de HDMI in die specs dus dat zal hem niet zijn..McKaamos schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:52:
Er zijn al 8500's op de markt, dus de kans is groot dat MSI die kaart inderdaad al levert of heel binnenkort gaat leveren.
edit: volgens mij is het deze: Link
HDMI is een vorm van DVI Digitalthefox154 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:24:
[...]
2x dvi, zie er maar 1 op de kaart. Ik mis de HDMI in die specs dus dat zal hem niet zijn..