Ik heb een mixer nodig welke ik aan kan sluiten op mij mac mini. Nu gebruik ik een audiophile usb om extra inputs te hebben, ik heb er iig twee nodig.
Er worden twee kanalen meerdere malen per week opgenomen.
Nu heb ik een lijstje gemaakt van Feedback en ben bij Radio Piet in Arnhem geweest:
Ik heb een 19 inch serverkast, dus die Numark zou op zich wel een mooie oplossing zijn, maar ik weet het toch niet. De FireWire is wel duur maar wel 'lekker' in verhouding tot usb. Voor de rest heb ik op dit moment een Behringer waar ik tevreden mee ben maar, hoe is de kwaliteit tov Numark en Phonic?
Het gaat om radiokanalen en het zou handig zijn om zaken als ruis en zo een beetje bij te kunnen stellen en de gebruikelijke toon/balans instellingen natuurlijk.
Er worden twee kanalen meerdere malen per week opgenomen.
Nu heb ik een lijstje gemaakt van Feedback en ben bij Radio Piet in Arnhem geweest:
| Mixers op prijs | Prijs |
| Phonic Helixboard 12 USB | 179 |
| Numark DXM 01 USB | 199 |
| Behringer XENYX 1832 FX | 269 |
| Numark CM 200 19 inch usb | 269 |
| Phonic Helixboard 17 | 299 |
| Phonic Helixboard 12 FireWire | 339 |
Ik heb een 19 inch serverkast, dus die Numark zou op zich wel een mooie oplossing zijn, maar ik weet het toch niet. De FireWire is wel duur maar wel 'lekker' in verhouding tot usb. Voor de rest heb ik op dit moment een Behringer waar ik tevreden mee ben maar, hoe is de kwaliteit tov Numark en Phonic?
Het gaat om radiokanalen en het zou handig zijn om zaken als ruis en zo een beetje bij te kunnen stellen en de gebruikelijke toon/balans instellingen natuurlijk.
[ Voor 33% gewijzigd door jopiek op 12-05-2007 22:53 ]
Cogito Ergo Credo