Toon posts:

PC Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een PC wat tot nu toe goed is gelukt. Enkel ik loop tegen een probleem aan waar ik maar geen antwoord op kan vinden. Ik wil een geforce 8800 gts 640MB kopen en in de kast genoeg ruimte hebben zodat de HD zonder problemen kan worden geplaatst. Ik hecht echter geen waardes aan hoe de kast eruit ziet, mijn motto van een kast "hoe goedkoper hoe beter". Ik vraag me dus ook af of mensen een leuke kast hebben gezien die genoeg ruimte binnen heeft zodat ik later bij het plaatsen van een tweede HD niet in de problemen ga komen.

Alvast bedankt:)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vrijwel alle bigtowers moeten voldoen aangezien je daarbij veel ruimte hebt om de HDD's hoger of lager te plaatsen. Als je de HDD's in de 5,25" sloten doet past het in vrijwel elke midi-tower ook wel.

Verwijderd

Topicstarter
oke dus in principe zou ik deze case kunnen nemen zonder problemen te verwachten.

http://www.alternate.nl/h...=tqxm32&showTechData=true

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:32:
oke dus in principe zou ik deze case kunnen nemen zonder problemen te verwachten.

http://www.alternate.nl/h...=tqxm32&showTechData=true
Bij die kast heb je genoeg plek voor de HDD's. Je kan er makkelijk 3 of meer in stoppen zonder problemen te krijgen met die 8800 kaart.

Edit: Problemen met de HDD's krijg je vaak in kasten waar een erg klein en simpel rek in zit. Die dingen kunnen maar op 1 plek en er passen meestal ook maar 2 HDD's in. De kast in die link werkt niet met zo'n rek maar heeft veel plekken waar de schijven kunnen zitten. Je hebt genoeg keuze om ze hoog of laag te doen en op die manier geen last te hebben van de lange 8800 kaart.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 12-05-2007 20:42 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
En een 8800GTS is niet zolang als een 8800GTX dus dat maakt sowiezo niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
@teamikke Jah oké maar tiss ook een vraag gericht op de toekomst. Immers ik verwacht dat de kaarten groter gaan worden en dus wil ik wel een beetje speelruimte hebben voor als ik een neiuwe pc ga kopen.
Maar bedankt voor alle uitleg, want dat was wel iets wat me zorgen baarde.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:11:
@teamikke Jah oké maar tiss ook een vraag gericht op de toekomst. Immers ik verwacht dat de kaarten groter gaan worden en dus wil ik wel een beetje speelruimte hebben voor als ik een neiuwe pc ga kopen.
Maar bedankt voor alle uitleg, want dat was wel iets wat me zorgen baarde.
Als je ruimte wil hebben moet je eens bij lian li gaan kijken, die zijn namelijk ook wat dieper dan normale kasten (niet iedere lian li, maar ze zijn er wel). Ze zijn wat duurder dan gemiddeld, maar je krijgt er wel flink wat kwaliteit voor terug.

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Ik heb hier een Coolermaster Centurion 5, da's er één uit dezelfde lijn als je nu hebt uitgekozen.
Ik moet zeggen dat dit voor zijn geld echt een stevige/solide kast is met veel plaatsingsmogelijkheden voor HDD's en ook een wat langere kaart zou m.i. geen probleem mogen zijn.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tresjertje schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:51:
Ik heb hier een Coolermaster Centurion 5, da's er één uit dezelfde lijn als je nu hebt uitgekozen.
Ik moet zeggen dat dit voor zijn geld echt een stevige/solide kast is met veel plaatsingsmogelijkheden voor HDD's en ook een wat langere kaart zou m.i. geen probleem mogen zijn.
Lange kaarten geven juist in zo'n centurion ding problemen.

Een 7800GS in mijn centurion kastje.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3a87d440863f3da7440257577b962791/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f2b6671d14fe0c46b0f741e98071b0d/full.jpg

Niet bijster veel ruimte als je de hdd reks in gebruik hebt, ik zou dan dus wel voor iets groters gaan dan de Centurion 5 (hoewel het idd prima kasten zijn voor dat geld).

Verwijderd

Topicstarter
idd dat bedoel ik dus en ben dus eigenlijk opzoek naar een betaalbare goedkope kast zonder allemaal onzinnige extra's. kan ook nergens reviews over kasten vinden, terwijl het naar mijn mening toch redelijk belangrijk is om een goede kast te vinden. Bel denk alternate wel voor een goedkope suggestie.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:30

DefLite

Why so serious?

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:50:
idd dat bedoel ik dus en ben dus eigenlijk opzoek naar een betaalbare goedkope kast zonder allemaal onzinnige extra's. kan ook nergens reviews over kasten vinden, terwijl het naar mijn mening toch redelijk belangrijk is om een goede kast te vinden. Bel denk alternate wel voor een goedkope suggestie.
hier al gekeken? http://tweakers.net/productsurvey/cat/61 8)7
Pagina: 1