En als het de geforce 2 moet gaan worden...welke dan?
Hij is bedoeld voor gamen (belangrijkste) en het nodige photosoep/3dmax werk
Hij is bedoeld voor gamen (belangrijkste) en het nodige photosoep/3dmax werk

Verwijderd
Dat is dus alleen de Retail Radeon 64mb, de rest v/d Radeons loopt op 333/166.Nog 1 vraagje...
geforce 2 gts memclock 333 chipclock 200
geforce 2 ultra 450 om 250
radeon 64ddr 366 om 183
dat zegt dus niets over hoe bruut die kaart is met gamen?
HAHAHAHAHAHAOp woensdag 07 februari 2001 14:20 schreef hjs het volgende:
Schiet me nog iets te binnen wat in het voordeel van de Radeon werkt. De GF2 mag dan wel sneller zijn, de Radeon in constanter in FPS waarde, hij zakt dus minder ver weg dan een GF2 als je een hoek om komt en midden in een vuurgevecht staat, wel handig, want dat zijn toch de momenten die tellen als je online speelt.
en dit is geen onzin3dmark en alle spellen in 16 of 32 bits kleur lopen beter op een GeForce2 GTS.. zeker als je de radeon 64MB vergelijkt met de 64MB GeForce..
Blaat .. dat is geen onzin. Het is in verschillende reviews naar boven gekomen en verschillende mensen hier hebben beide kaarten gehad (waaronder ik) die het kunnen bevestigen. Hij jij ze allebij gebruikt? Zo niet loop niet van die crap te schreeuwen plz.Op woensdag 07 februari 2001 14:28 schreef Procyon for life het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Waar haal jij die onzin vandaan..??
GEEN ONZIN VERKOPEN HIER..!!
die geforce is 400 piek duurder?Op woensdag 07 februari 2001 14:31 schreef hjs het volgende:
[..]
en dit is geen onzin
Niet op voorraad.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Niet op voorraad.
Hé Edward wat vervelend nu voor jeOp woensdag 07 februari 2001 15:33 schreef edward2 het volgende:
Ik heb van de week, waarschijnlijk via een collega (nee geen bugler;)), even een GF2U van Gainward, de Cardexpert500 te testen
eeh je zal het ongetwijfeld zelf wel ondervonden hebben, maar als een GeForce2 nou een hogere framerate haalt met een timedemo (extreme bewegingen) kan je mij niet wijsmaken dat die radeon sneller is als je een bochtje omloopt...:* het slaat gewoon nergens op...Op woensdag 07 februari 2001 14:35 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Blaat .. dat is geen onzin. Het is in verschillende reviews naar boven gekomen en verschillende mensen hier hebben beide kaarten gehad (waaronder ik) die het kunnen bevestigen. Hij jij ze allebij gebruikt? Zo niet loop niet van die crap te schreeuwen plz.
Here we have a comparison of the fastest settings possible for each of our test boards. 16-bit color in Quake3 shows us no surprises,as the overclocked GeForce2 is a monster.
With High Quality settings turned on the Radeon improves its standing but the GeForce2, with slightly increased memory settings, flexes some major muscle. The stepped up GeForce2 64MB card proves that once again that NVIDIA needs to get with it and put faster memory on their hot rod graphics chip.Radeon's HyperZ doesn't seem to buy much in Q3. A normally clocked Radeon 64 MB scores pretty much the same results as a GeForce 2 GTs 64 MB card with 366 MHz memory clock.
Tja dat jij je dat niet kunt voorstellen is niet mijn probleem. De architectuur van de Radeon is helemaal anders dan die van de GTS. Dat een kaart die minder fps'en haalt in een benchmark een hogere gemiddelde fps haalt (of nog belangrijker, een hogere minimale framerate) is zeker wel zo. Ff een simpel voorbeeldje: op plaatsen waar in een benchmark de fillrate de bottleneck is bij de Radeon (en dat zijn de plaatsen waar de fps'en over het algemeen toch al ver boven het gemiddelde liggen) schiet de GTS vrolijk verder met 30fps meer. Dit geeft de GTS een hoger eindresultaat maar als je speelt merk je het verschil tussen die 80fps en 120fps niet!eeh je zal het ongetwijfeld zelf wel ondervonden hebben, maar als een GeForce2 nou een hogere framerate haalt met een timedemo (extreme bewegingen) kan je mij niet wijsmaken dat die radeon sneller is als je een bochtje omloopt... het slaat gewoon nergens op...
Niet op voorraad.
Is ook maar het kost mij iets teveel fps'en. Ik ben zo iemand die liever (als je die keuze zou moeten maken) alle details omhoog gooi en dan in 1024*768 spelen dan details omlaag of een lagere framerate en dan in 1280*1024 spelen. Kwestie van smaak I guess. Een beetje off-topic: ik zat laatst 20min de Giants demo te spelen toen ik er achter kwam dat de resolutie in 800*600 stondIk vind 1024x768 echt een stuk minder dan 1280x1024 op een 19" hoor Bomberman...
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
WTF? 39? Krijg nou tieten.Op woensdag 07 februari 2001 14:03 schreef hjs het volgende:
HlpDsk, doe je dit voor je beroep
Man wat kom ik jouw veel tegen
(gem 39 post per dag zegt genoeg)
Mag ik bedankenOp donderdag 08 februari 2001 09:34 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
WTF? 39? Krijg nou tieten.