Toon posts:

Nummerbehoud na een paar maanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds November 2005 een abbo bij T-Mobile, deze heb ik afgelopen December verlengt.
Ik ben in februari een aantal weekjes in het buitenland geweest en heb om die reden toen
een Nederlande Vodafone Prepaid gekocht om de kosten een beetje te beheersen.
Echter kreeg ik bij die prepaid een bijzonder mooi nummer, die ik eigenlijk toch wel
heel graag wil houden. Is het mogelijk dit nummer over te zetten met nummerbehoud
naar mijn al lang lopende T-Mobile abbonement?

Ik heb uiteraard T-Mobile hiervoor gebeld, maar daar was veel onduidelijkheid (deskundig?),
en uiteindelijk weet ik nog niet of het mogelijk is en kan.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Nee, dat is niet mogelijk.
Je zou dus je T-Mobile abbonement moeten opzeggen, en dan met je prepay nummer een nieuw abbonement moeten aanvragen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:10
Bij T-Mobile en Orange is het WEL mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Heb zelf een Orange nummer geporteerd naar een T-Mobile abonnement wat al 9 maanden liep. Op de website van T-Mobile kun je het nummerbehoud formulier invullen.

EDIT: Ik ben in een goede bui vandaag, het nummerbehoud formulier is hier te vinden :)

[ Voor 26% gewijzigd door TweakersOnly op 13-05-2007 00:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
TweakersOnly schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:19:
Bij T-Mobile en Orange is het WEL mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Heb zelf een Orange nummer geporteerd naar een T-Mobile abonnement wat al 9 maanden liep. Op de website van T-Mobile kun je het nummerbehoud formulier invullen.

EDIT: Ik ben in een goede bui vandaag, het nummerbehoud formulier is hier te vinden :)
Bedankt!

Ik ga het morgen meteen invullen. Zouden ze het bij T-Mobile toch niet doen,
kom ik er vanzelf wel achter.