Zoals in mijn topictitel al staat wil ik 2 mp3 bestanden afspelen. Daarbij wil ik deze pannen zodat er 1 over del inkerspeaker komt en 1 over de rechterspeaker. Ik heb in delphi het al wel voor elkaar om 2 mp3 bestanden tegelijk af te spelen. (op de volgende manier).
Hierbij gebruik ik dus mciSendString. Ik heb in de MSDN gezocht naar een methode maar ik kon niets vinden. Ook via google werd ik niets wijzer, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Als het niet mogelijk is met MciSendString mag je ook een vervangende oplossing aandragen
.
Alvast bedankt
Delphi:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| function mciSendString(lpstrCommand, lpReturnString: PChar; uReturnLength, hwndCallback: LongInt): LongInt; stdcall; external 'winmm.dll' name 'mciSendStringA'; procedure TForm1.FormClick(Sender: TObject); var FileName: String; begin FileName := ExtractShortPathName(PChar('c:\my music\test.mp3')); mciSendString(PChar('play '+ FileName), nil, 0, self.Handle); FileName := ExtractShortPathName(PChar('c:\my music\test2.mp3')); mciSendString(PChar('play '+ FileName), nil, 0, self.Handle); end; |
Hierbij gebruik ik dus mciSendString. Ik heb in de MSDN gezocht naar een methode maar ik kon niets vinden. Ook via google werd ik niets wijzer, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Als het niet mogelijk is met MciSendString mag je ook een vervangende oplossing aandragen
Alvast bedankt