PCI/AGP divider op Abit KT7A

Pagina: 1
Acties:

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Zoow, ik heb mijn Abit KT7A dus nu op een FSB van 150MHz lopen, werkt perfect, alleen ontdekte ik net iets vaags...

In sisoft sandra stond namelijk dat mijn AGP bus op 100MHz draait... Dat zou betekenen dat de AGP divider dus op 2/3 staat, in plaats van 1/2... Zo ook met mijn PCI divider... Mijn PCI bus loopt namelijk op 50MHz... Een divider van 1/3 dus ipv 1/4...

Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen? In mijn bios staat hij toch echt ingesteld op 150/37

:?

Verwijderd

Nou weet ik weinig van het bord af maar 50 MHZ PCI???????? denk dat Sisoft Sandra toch een beetje fout bezig is...... check voor de nieuwste versie.....

• BrZ

BrZ

Zat ik ook al aan te denken dat het niet klopt, dit is wel erg hoog...

Maar het is de nieuwste versie... Weet iuemand nog een ander proggie om die snelheden mee uit te lezen? In wcpuid staat het dus niet :(

Verwijderd

Als je PCI 50 is, dan is je computer allang vastgelopen.

Verwijderd

op die onoficieele site voer de kt7 staat dat sandra wel eens iets fout doet...no problem

• TheBigBug
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01-2022

TheBigBug

Erg groot voor een insect!

Ik heb ook de KT7A en ik kwam hetzelfde tegen. Ik gok op een foutje van Sandra, anders zouden er wel gekkere dingen gebeuren met mij systeempje...

Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein

• BrZ

BrZ

Ik a er dan maar gewoon vanuit dat het een fout in sandra is :)
Pagina: 1