Toon posts:

[BF2] Spel wil niet de-installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou kwou weer eens BF2 spelen maar ik heb een probleem:
Mijn bf doet helemaal raar de tekst als : start en stop enz staat er nu als blablabla_start. Hij wilt niet meer desinstaleren. En als ik de dvd erin doe wilt hij hem instaleren en dan moet ik een taal kiezen, kies ik nederlands, daarna zegt hij setup wordt opgestart dan zie ik een groen kader en dan sluit ie af:S als ik hem desinstaleer gebeurt er juist hetzelfde :S

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/6881/bf2ig5.jpg

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
BF2 in CSA vreemd volgens mij mot je FAQ ff doorlezen :)

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Humm,
Ten eerste staat ie in het verkeerde subforum.
Ten tweede ik kan van jou lap tekst geen 1 zin lezen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kies eens Engels of probeer het op een andere pc.

Anders is wss je DVD kapot en dan zul je een nieuwe moeten kopen of EA mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Dutch_Razor schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:15:
Kies eens Engels of probeer het op een andere pc.

Anders is wss je DVD kapot en dan zul je een nieuwe moeten kopen of EA mailen.
Engels werkt ook niet en op een andere pc wilt hij wel instaleren :s

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Wat nou als je gewoon de map verwijdert uit je %/Program Files/EA Games/% en vervolgens handmatig de registry keys verwijdert en de snelkoppelingen etc weghaalt, en hierna het spel via de normale manier installeert? Werkt het dan nog niet, dan is het waarschijnlijk een probleem met je DVD en zou je wellicht een 'geleende' versie kunnen testen (het draait immers toch om de serial key).

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:29:
Wat nou als je gewoon de map verwijdert uit je %/Program Files/EA Games/% en vervolgens handmatig de registry keys verwijdert en de snelkoppelingen etc weghaalt, en hierna het spel via de normale manier installeert? Werkt het dan nog niet, dan is het waarschijnlijk een probleem met je DVD en zou je wellicht een 'geleende' versie kunnen testen (het draait immers toch om de serial key).
Alles manueel verwijderd en reg keys ook, aleen er was iets raars:
er was aleen MDT , Battlecraft vietnam en Battlecraft 1942, ik heb die MDT verwijderd maar er staat nergens Battlefield 2, behalve bij DICE en die heb ik ook al verwijderd.
En het lukt nog altijd niet:(

Heb ondertussen search gedaan in Regedit en heb de map kunnen vinden en alle files wat met BF2 te maken had verwijderd maar hij werkt nog altijd niet :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

probeer hem eens te verwijderen met RegCleaner.
die haalt meestal alles weg van een applicatie, en dan nog eens proberen te installeren ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Als je alle regkeys hebt verwijderd inclusief het handmatig verwijderen van de map waar BF geïnstalleerd stond moet je toch opnieuw kunnen installeren?

Je hebt meerdere regkey mappen he? eagames en electronic arts zo uit mijn hoofd.

Als de dvd kapot is kun je altijd nog een minder legale versie downloaden, mini image gebruiken en je oorspronkelijke key gebruiken. Of EA opbellen is misschien wat simpeler :P

EN als het niet aan de dvd ligt maar wat ik vermoed gezien je strings op de screen: je hebt geen admin rechten als je de boel wilt installeren of spelen? Of je userprofile in Windows is fucked up. Draait Windows wel zoals gewenst?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:13:
Als je alle regkeys hebt verwijderd inclusief het handmatig verwijderen van de map waar BF geïnstalleerd stond moet je toch opnieuw kunnen installeren?

Je hebt meerdere regkey mappen he? eagames en electronic arts zo uit mijn hoofd.

Als de dvd kapot is kun je altijd nog een minder legale versie downloaden, mini image gebruiken en je oorspronkelijke key gebruiken. Of EA opbellen is misschien wat simpeler :P

EN als het niet aan de dvd ligt maar wat ik vermoed gezien je strings op de screen: je hebt geen admin rechten als je de boel wilt installeren of spelen? Of je userprofile in Windows is fucked up. Draait Windows wel zoals gewenst?
Ik heb in regedit ctrl+f gedaan en alle mappen opgezocht onder de namen van Battlefield2, Battlefield 2, BF2, BF 2 en dan alles verwijderd.Op een andere pc instaleert ie normaal dus aan de dvd zal het niet liggen. Heb ondertussen ook al een mailtje naar EA verstuurd. En ik ben de enige die op deze pc werkt met maar 1 user. En windows werkt normaal, aleen is ie wat traag...

Edit: Met Regcleaner heb ik niks gevonden :s

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 22:58 ]

Pagina: 1