Toon posts:

[CMS] - Voor bijhouden images

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft gevraagd om een site voor hem te maken. Hij heeft mij de layout van de site gegeven; de tekst dient op vaste posities te komen op de site. Tevens wil hij zijn tekenwerk hier kunnen oploaden, waarbij er thumbnails worden afgebeeld en hij commentaar bij deze images kan geven.

Ik dacht dus direct aan een CMS, maar ik heb een hele tijd lopen prutsen met CMS Made Simple, maar ik krijg het niet echt voor elkaar. Eigenlijk zoek ik ook iets veel simpelers, ik hoef alleen een systeem te hebben waarbij hij images kan uploaden en deze automatisch worden afgebeeld. De rest van de site blijft eigenlijk altijd wel gelijk, wat dus niet instelbaar moet zijn. Een andere CMS, Joomla, heb ik nog geprobeerd, maar het is eigenlijk allemaal net iets te veel.
Ik zit nu eigenlijk wel vast; via Google wel gezocht op image upload systemen, maar dan krijg je veel sites van bv imageshack.

Wie kan mij een duwtje in de goede richting geven? Een eigen systeem bouwen is eigenlijk geen optie, omdat dit veel te veel tijd gaat kosten; een dergelijk systeem moet er vast ook al wel zijn, toch?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je je topic nou op de juiste plaats had geopend (Development Tools & Environments, zie ook Waar hoort mijn topic?), dan had je daar ook kunnen zoeken en dan was je meteen Simpel CMS gezocht tegengekomen, een topic met exact dezelfde vraag én bijbehorende antwoorden. Dit topic doe ik dus dicht. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.