I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Als het een vaste PC is die alleen maar in jouw eigen netwerk staat, kun je hem het beste een vast IP adres geven als je er een poort heen wilt forwarden.
Kon je niet 0.0.0.0 aangeven voor 'elke'?
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Je kunt bij speedtouch een forward aan een 'device' toekennen. Daarnaast kun je natuurlijk selecteren:"always use same address". Dat betekent dat DHCP altijd het zelfde ip-adres aan het mac-adres van jouw desktop toekent.
Uhh, hoe wil je een port forwarden naar meerdere IP'sIet schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:06:
Kon je niet 0.0.0.0 aangeven voor 'elke'?
Een mogelijkheid is om op de betreffende PC een vast IP in te stellen (bij voorkeur buiten de range die de speedtouch uitdeelt, maar natuurlijk wel in hetzelfde subnet)
Een andere mogelijkheid is om in die speedtouch op zoek te gaan naar het toewijzen van statische adressen aan bepaalde machines ofzo. Maar daarover is vast meer te vinden in je manual of op internet.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik weet niet of the 580 gelijk is aan de 510, maar daar kon je in de dhcp server het inside adres vast zetten: (onder dhcp server leases)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Jo guys,
Bedankt voor alle reacties!
Specifiek leuk_he want jouw oplossing kon ik idd zo toepassen. Het ziet er naar uit dat 10.0.2 nu permanent toegewezen wordt aan mijn desktop!!
Bedankt voor alle reacties!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Pagina: 1