Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo telefoonliefhebbers,

Momenteel heb ik een nokia n70 en mijn abbo. loopt af rond september, nu ben ik al op zoek naar een nieuwe telefoon en had ik heel lang de N95 op het oog, nu zie ik alleen dat ontzettend veel mensen nu al de n95 hebben, ik vind het niet zo leuk om een telefoon te hebben die bijna iedereen al heeft dus nu was ik verder aan het zoeken en kwam ik deze telefoon tegen:

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/4849

Heeft er iemand al meer informatie hierover?? of weet iemand een mooi alternatief van de n95 of is er een opvolger van de n95 op komst? alvast bedankt voor uw reacties!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog niemand zien lopen met een N95, dus het is echt geen telefoon die iedereen al heeft. Voor de meeste mensen is hij veel te duur en in veel winkels is hij er nog niet eens.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
hmm toch heb ik het idee dat heel veel mensen dit toestel hebben, misschien is het toeval dan ;)
weet er misschien iemand iets meer dan over de n82 of over een eventuele n95i of een andere opvolger?

Verwijderd

Persoonlijk zou ik eerder voor de Nokia N81 (Opvolger van N91) gaan! Eigenlijk wilde ik de N95 kopen maar na een tijdje in het N95 topic de ervaringen te hebben gelezen wacht ik liever op een ander toestel.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1178860785Nokia-N81.jpg

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 20:27
Ik vraag mij af wanneer de eerste concurrenten verschijnen voor de N95.

Je zou eventueel ook voor de Nokia 6110 kunnen gaan die ook GPS aan boord heeft maar toch wel enkele andere features mist zoals wifi en een 5mpixel camera.

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2007/02/12/40823.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door jos707 op 12-05-2007 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
hm nee nix voor mij behavel de interne gps te weinig functies zoals een goede camera.
Toch bedankt voor je reactie!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:50:
Ik heb nog niemand zien lopen met een N95, dus het is echt geen telefoon die iedereen al heeft. Voor de meeste mensen is hij veel te duur en in veel winkels is hij er nog niet eens.
Loop een willekeurige Belcompany binnen en er liggen er bergen op voorraad hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:34:
[...]

Loop een willekeurige Belcompany binnen en er liggen er bergen op voorraad hoor.
Groningen= :|

Verwijderd

ach joh, je mist niks ;) wacht gewoon rustig op die N81/N82

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:46:
Momenteel heb ik een nokia n70

ik vind het niet zo leuk om een telefoon te hebben die bijna iedereen al heeft
Daar heb je met die N70 zeker geen last van eh? 8)7

Denk je nou serieus dat Nokia drie weken na de release van de N95 al een opvolger gaat aankondigen? Foto's van die N81/N82 zijn nu "gelekt" dus zo rond september worden ze officieel aangekondigd. Als voorlopige releasedatum wordt Q4 2007 genoemd dus zo rond dec2007/jan-feb2008 zal ie wel in de winkel komen liggen. Hoop voor je dat je het nog zo lang kan volhouden met die N70 die bijna niemand heeft.. ;)

Overigens heb ik zelf een N95 en heb er verder nog niemand mee zien lopen.

Verwijderd

DoubleD1980 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:46:
[...]

Daar heb je met die N70 zeker geen last van eh? 8)7

Denk je nou serieus dat Nokia drie weken na de release van de N95 al een opvolger gaat aankondigen? Foto's van die N81/N82 zijn nu "gelekt" dus zo rond september worden ze officieel aangekondigd. Als voorlopige releasedatum wordt Q4 2007 genoemd dus zo rond dec2007/jan-feb2008 zal ie wel in de winkel komen liggen. Hoop voor je dat je het nog zo lang kan volhouden met die N70 die bijna niemand heeft.. ;)

Overigens heb ik zelf een N95 en heb er verder nog niemand mee zien lopen.
En? hoe werkt ie? Heb je ook zo'n ruk slider? En kan je een beetje fijn muziek erop spelen? 4GB kaartje erin geprobeerd?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Een topicstart hier moet toch wel aan enige eisen voldoen. Je had op zijn minst even wat afbeeldingen en specificaties kunnen toevoegen in plaats van enkel een link.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.