Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nissan Micra koppelings plaat is het waard ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.755 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
We hebben hier een Nissan Micra 1.0 16v uit 1993 staan.
Tot ongeveer 3 maand terug was er niets met de auto aan de hand en deed hij het perfect.
Alleen nu doet hij vreemd, het zijn waarschijnlijk de koppelings platen.

Hij wil totaal niet meer op trekken, hij slipt gigantisch op de koppeling lijkt het wel. Als je vol gas doet, gebeurd er niets kwa snelheid alleen maakt de motor gigantisch veel geluid ( lijkt wel dat hij dan heel hoog in de toeren zit )

We wouden deze auto dit jaar verkopen voor ongeveer 1000/1500 euro maar nu is de boel niet goed meer en kan ik er denk ik maar heel weinig voor terug krijgen.

Ik heb geen idee wat een koppelings plaat kost e.d. maar is het waard om dat bij deze auto nog te vervangen / repareren ? Wat kan ik het beste doen met de auto ?

Desbetreffende auto :

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/micra.jpg

Blij Met Wilco

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:31

-tom-562

Oliesjeik

Een koppelingsset kost volgens hbase.nl rond de 100 euro. Maar de vraag is, beschik je zelf over de ruimte en de vaardigheden om de koppeling zelf te kunnen vervangen? Of ken je iemand die dat voor je wilt doen?

Vaak bu'j te bang!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Mijn vader was altijd automonteur, hij wil er zelf wil na kijken, of anders vraag ik een ander familie lid of iemand anders, het hoeft niet door een garage te gebeuren. Hmz 100 euro valt nog mee, ik hoorde mensen praten van rond de 400/500 euro :x

Blij Met Wilco

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Koppelingsplaten, drukgroep, druklager, eventueel toplager.... 100 euro :? Lijkt me wat aan de lage kant maar als het voor dat geld kan dan is het heel mooi :Y

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik zie de prijzen op hbase.nl wel staan, daar achter staat de fabrikant, maar zal ik die prijs wel in de winkel kunnen verwachten ? Ik denk namelijk dat ze daar er veel meer voor vragen. Kent iemand misschien een goede betrouwbare webshop waar ik het spul voor dat geld kan krijgen ? :)

Blij Met Wilco

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik heb net ff een rondje gereden, max 50km/h maar deze fan die gaat ook helemaal niet draaien, of draait die alleen als het echt warm/heet word ?

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/fan.JPG

Oja met de versnellingen..

1 . Trekt goed op
2. Trekt iets minder op
3. Trekt nog wel op maar wel veel geluid er bij
4. *Zelf niet gereden, heb geen rijbewijs maar me vriendin zegt dat het dan veel erger word*
5. Idem Dito
R. Gaat goed

[ Voor 39% gewijzigd door -Thunder- op 12-05-2007 13:07 ]

Blij Met Wilco

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:35
offtopic:
die hbase.nl, zijn dat echte prijzen, dwz die je in de winkel kunt verwahten, of aan de dure kant? Indien goedkoop, wat zijn onderdelen dan duru voor onze auto :X jeemig zeg
allemachtig 300,- voor het automatische raammechanisme :X :X :X

[ Voor 15% gewijzigd door maarud op 12-05-2007 13:25 ]

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 16:10

rimpeldinky

nani?

-Thunder- schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:00:
Ik heb net ff een rondje gereden, max 50km/h maar deze fan die gaat ook helemaal niet draaien, of draait die alleen als het echt warm/heet word ?

[afbeelding]

Oja met de versnellingen..

1 . Trekt goed op
2. Trekt iets minder op
3. Trekt nog wel op maar wel veel geluid er bij
4. *Zelf niet gereden, heb geen rijbewijs maar me vriendin zegt dat het dan veel erger word*
5. Idem Dito
R. Gaat goed
duidelijk slippende platen, laat er je vader even naar kijken als die het kan, gewoon open halen en diktes meten..
indien nodig vervangen, dat issie vast wel waard, zeker als je hem dan voor 1500 weg kan doen met de mededeling "verse koppeling gemonteerd" :)

*burp*

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Maar hoe zit het met die grote fan bij de radiateur ? Hoort het zo dat die niet altijd draait ?

Blij Met Wilco

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:24
Die draait temperatuursafhankelijk. De mijne moest het eens wagen om met dit weer te gaan draaien, de rijwind koelt met dit weer genoeg. Zomers of als je een tijdje stil staat ben je echter wel afhankelijk van dat ding (zal je dan zien dat ie niet genoeg koelt als je in de file staat).

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
_JGC_ schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:07:
Die draait temperatuursafhankelijk. De mijne moest het eens wagen om met dit weer te gaan draaien, de rijwind koelt met dit weer genoeg. Zomers of als je een tijdje stil staat ben je echter wel afhankelijk van dat ding (zal je dan zien dat ie niet genoeg koelt als je in de file staat).
Oke , ben ik weer een stukje wijzer geworden :)

Oja nog een vraag..haha ik blijf vragen :P

Is het waard om de auto beetje op te vrolijken, mooiere velgjes, zo'n spoilertje ( die je wel is op die micra's ziet zitten ) etc etc ? Of stijgt de auto daardoor niet in waarde ?

[ Voor 20% gewijzigd door -Thunder- op 12-05-2007 14:10 ]

Blij Met Wilco

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Een Micra uit 93 voor 1000 euro? Ik krijg voor mijn Primera uit 97 met G3 net 1500 (ok is wel een grote wagen en daardoor minder populair) maar dan nog.

Maar zet de wagen eens in zijn 5 (1.0, misschien 4 dan slimmer), stil en dan de koppeling gewoon loslaten, slaat de wagen meteen af is de koppeling in orde, trekt ie op, dan is er idd wat mis, maar dat kan dan zoals al eerder gezegd, ergens in de koppeling zitten, hoeven niet persee de platen te zijn, volgens mij moet je daar juist erg veel last van hebben in zijn 1 en R).

PS. alles wat je in de wagen steekt aan uiterlijk levert bij verkoop niet veel tot niets op, men kijkt alleen naar bouwjaar, uitvoering en kilometer stand, uiterlijk nauwelijk, bovendien, wat jij mooi vind, kan een mogenlijke verkoper foeilelijk vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-05-2007 14:15 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
rimpeldinky schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:59:
laat er je vader even naar kijken als die het kan, gewoon open halen en diktes meten..
_o- Een versnellingsbak bij een auto er onderuit halen doe je alleen voor een reden, niet ter controle ;) Bij een motorfiets kan je dat wel doen, bij een auto vervang je direct de koppelingsplaten ;)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nieuwe koppelingsplaten kan een beun zo voor 200 euro doen..

Je Micra zal daardoor ook iets in waarde stijgen (idem bij bv. een occasion met daarbij de kreet 'Nieuwe distributieriem!')

JE zou missschien kunnen kijken voor andere wieldoppen? Die had ik bij mijn vorige auto (Micra) ook vervangen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:13:
Een Micra uit 93 voor 1000 euro? Ik krijg voor mijn Primera uit 97 met G3 net 1500 (ok is wel een grote wagen en daardoor minder populair) maar dan nog.

Maar zet de wagen eens in zijn 5 (1.0, misschien 4 dan slimmer), stil en dan de koppeling gewoon loslaten, slaat de wagen meteen af is de koppeling in orde, trekt ie op, dan is er idd wat mis, maar dat kan dan zoals al eerder gezegd, ergens in de koppeling zitten, hoeven niet persee de platen te zijn, volgens mij moet je daar juist erg veel last van hebben in zijn 1 en R).

PS. alles wat je in de wagen steekt aan uiterlijk levert bij verkoop niet veel tot niets op, men kijkt alleen naar bouwjaar, uitvoering en kilometer stand, uiterlijk nauwelijk, bovendien, wat jij mooi vind, kan een mogenlijke verkoper foeilelijk vinden.
De Micra's ( kleine wagentjes in het algemeen ) zijn erg populair, vooral ook omdat ze zo goedkoop rijden :)

Maar uhm kwa optrekken :

1 : Lukt
2 : Lukt
3 : Lukt
4 : Lukt, met iets gas
5 : Lukt, met iets gas
R: Just as normal

Blij Met Wilco

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het hoeft nog helemaal niet te zijn dat de koppelingsplaten vervangen moeten worden. Het kan heel goed zijn dat de koppeling nog afgesteld kan worden zodat hij het weer doet.

Heb ik ervaring mee. Toen ik mijn huidige auto kocht (ruim 5 jaar geleden) slipte de koppeling enorm. Die is toen bijgesteld (niet vervangen) en ik rij er nu nog mee.

Signatures zijn voor boomers.

• _JGC_
Koppeling afstellen is bij de wat oudere auto's vaak een koppelingskabel die zichzelf niet meer afstelt. Als je daar te laat mee bent kan je vervolgens over 10.000km alsnog je platen vervangen.

Je koppelingsplaten slijten, je kabel heeft een afstelmechanisme die die slijtage opvangt. Als je afstelmechanisme niet goed meer werkt gaan je platen slippen waardoor ze extra slijten en na verloop van tijd dus echt helemaal versleten zijn.
Ik heb bij mijn eigen auto meteen na aanschaf een verklote koppelingskabel mogen vervangen (er was door iets of iemand aan het zelfstelmechanisme geklooid), 10.000km later waren de platen echter ook aan vervanging toe, de oude kabel had in die 100.000km van de vorige eigenaar al teveel schade aangericht (vorige eigenaar had van de verkoper te horen gekregen dat het normaal is dat de koppeling "zo laat" opkomt bij een golf... bij een uitgeragde GTI misschien wel ja, bij een 1.9D over het algemeen niet :X)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
-Thunder- schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:08:
[...]

Is het waard om de auto beetje op te vrolijken, mooiere velgjes, zo'n spoilertje ( die je wel is op die micra's ziet zitten ) etc etc ? Of stijgt de auto daardoor niet in waarde ?
Meestal met oudere auto's zal de waarde niet toenemen (investeringen zie je niet terug in hoogte van de prijs) maar wellicht dat ie dan wel eerder wordt verkocht.. Ik zou daar m'n geld niet in stoppen.

Maar heb je nu al de tip van MeNTaL_TO opgevolgd door de auto op de handrem te zetten en de koppeling gewoon op te laten komen? Toen de koppelingsplaten van mijn Golf 2 op waren kon ik de koppeling op laten komen waardoor de toeren daalden en hij (voor zover ik me nog kan herinneren) net afsloeg. Daarnaast slipte de koppeling met wat gas in elke versnelling.

Of de auto de reparatie waard is weet je zelf waarschijnlijk het beste, jij kan de staat van de auto zien. Heeft ie roest, een schadeverleden, nog andere aankomende problemen, is de historie bekend, km stand etc.
Zelf heb ik afgelopen jaar van mijn Golf 2 1.3i uit 1991 de koppeling (225k km) en de koppakking (230k km) laten vervangen. In mijn geval is de historie helemaal bekend van de auto, eerste 11 jaar garage gestald en is voor de rest nog in goede staat. Maar dat was dan ook mede omdat ik er nog een tijdje wil blijven rijden, het rijdt gewoon goed en goedkoop.

[ Voor 3% gewijzigd door Toewan op 12-05-2007 20:10 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

* teacher zou hem opknappen

Dit soort kleine autotjes blijft (op de normale slijtagedelen na) altijd wel rijden.

* teacher zou hem niet "pimpen" met spoilers en booskijkers enzo

Dan lacht iedereen je uit. Bescheiden lichtmetaal en bumpertjes in kleur.. ok. Kan nog net.

Wise enough to play the fool

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Zeker weten vervangen, Micra's blijven hun waarde bij verkoop heel lang houden, als ze goed blijven rijden.

Micra's uit 1990 ofzo betaal je nu nog gerust 1.000 Euro voor (of je krijgt het als je er eentje verkoopt).

Natuurlijk is het ook wel afhankelijk van de rest van de auto, als de gaten in de bodem zitten en hij heeft 300.000 gereden zou ik er ook ff 2x over nadenken. ;)

Koppelingssetje zal zo'n 100 tot 200 euro kosten bij een automaterialenzaak. Het vervangen kan nogal wat werk zijn, dus met arbeidsloon van 3 uur kom je dan snel op 500 Euro all-in.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51
dreeke schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:38:
Zeker weten vervangen, Micra's blijven hun waarde bij verkoop heel lang houden, als ze goed blijven rijden.

Micra's uit 1990 ofzo betaal je nu nog gerust 1.000 Euro voor (of je krijgt het als je er eentje verkoopt).

Natuurlijk is het ook wel afhankelijk van de rest van de auto, als de gaten in de bodem zitten en hij heeft 300.000 gereden zou ik er ook ff 2x over nadenken. ;)

Koppelingssetje zal zo'n 100 tot 200 euro kosten bij een automaterialenzaak. Het vervangen kan nogal wat werk zijn, dus met arbeidsloon van 3 uur kom je dan snel op 500 Euro all-in.
Bij zon Micra is dat zelf ook wel een keer op de oprit te doen, jaartje terug samen met een vriend zijn micra voorzien van een frisse koppeling :)

XXXVI

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Komop zeg, gewoon fixen, dat is hij echt nog wel waard :) Bij een Nissan dealer vroegen ze voor een dergelijke Micra vorig jaar nog 3000 euro :X En dat dan zonder garantie, maar wel met afleverbeurt + APK. Daat moet jij particulier makkelijk 1000-1200 euro voor krijgen. Als je hem kwijt wil is het sowieso handig om dit probleem te fixen, want anders raak je hem nooit kwijt.

Ik vind het alleen wel vreemd dat het zo plotseling is gekomen, ik zou toch verwachten dat je hier al wat van had moeten merken de afgelopen tijd, toch?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Heb voor mijn 1.4 Sunny uit '94 de koppeling een keer laten vervangen bij de Nissandealer. Dat kostte incl. BTW, onderdelen en arbeid 500 euro.
Dit ter indicatie.

Ik geloof niet dat er bij ons in de Nissanclub lui zijn die dergelijk grote klussen in hun eigen tijd voor anderen doen helaas.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:16:
Heb voor mijn 1.4 Sunny uit '94 de koppeling een keer laten vervangen bij de Nissandealer. Dat kostte incl. BTW, onderdelen en arbeid 500 euro.
Dit ter indicatie.

Ik geloof niet dat er bij ons in de Nissanclub lui zijn die dergelijk grote klussen in hun eigen tijd voor anderen doen helaas.
Via Corollaforum heb ik een dergelijke monteur getroffen. Erg fijn, met een uurloon van 20 euro/uur verdient hij leuk zwart wat bij terwijl hij ook bij z'n baas nog geld verdient door op zaterdag klaar te staan voor spoedreparaties bij betalende klanten :o Dat scheelt bij dergelijke reparaties heel veel geld. Komend weekend gaan m'n carterpan en waterpomp vervangen worden voor een kleine 300 euro in totaal (incl. materiaal). Als ik dat bij de dealer had gedaan was ik zeker 2x zo duur uit geweest.

Misschien wil er iemand van die club helpen tegen betaling? Maar eigenlijk zou je vader dat als monteur ook zelf moeten kunnen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik rijd ook een nissan Micra. Ook een 1.0 16v uit 1994 :).
Toen ik 'm kocht deed ie ook raar op z'n koppeling, pakte pas laat enz. Alleen, het koppelingspedaal werkt met een kabel, soms staat daar gewoon niet genoeg, of juist teveel spanning op en is het met het bijstellen van die kabel in orde. Ik zou daar eerst is naar kijken.

Over die 1000/1500 euro: ik weet niet hoeveel KM's de auto gemaakt heeft, maar het is wel een redelijk reële prijs. Ik heb de mijne voor 1300 gekocht, maar die is ook wel een jaar jonger. Overigens is de mijne een uitvoering met schuif/kanteldak, spoiler en lichtmetalen velgen. Ik zou er dus niet veel aan gaan doen, het doet weinig met het bedrag wat je er uiteindelijk voor krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 14:03 ]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:20:
Komop zeg, gewoon fixen, dat is hij echt nog wel waard :) Bij een Nissan dealer vroegen ze voor een dergelijke Micra vorig jaar nog 3000 euro :X En dat dan zonder garantie, maar wel met afleverbeurt + APK. Daat moet jij particulier makkelijk 1000-1200 euro voor krijgen. Als je hem kwijt wil is het sowieso handig om dit probleem te fixen, want anders raak je hem nooit kwijt.

Ik vind het alleen wel vreemd dat het zo plotseling is gekomen, ik zou toch verwachten dat je hier al wat van had moeten merken de afgelopen tijd, toch?
Was ook niet plotseling.. werd telkens iets slechter maarja. Binnenkort eens kijken wat er gaat gebeuren, even wachten op m'n vader , die is net op vakantie :P En dan de vraag of ik de auto wel bij hem kwijt kan maarja.. komt wel weer goed.

Iedereen bedankt voor de tips en suggesties _/-\o_

Blij Met Wilco

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:23
ik heb zelf pas mijn koppeling platen en drukgroep in mijn subaru laten vervangen , kosten 700 euro

• _JGC_
Hangt ook van de auto af. Ik heb voor mijn Golf III destijds 200 euro voor koppelingsplaat en een kleine beurt gegeven, gewoon bij een garage (wel met korting overigens, normaal zou dat niet duurder dan 300 euro mogen zijn voor een golf III)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaTimMan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:
ik heb zelf pas mijn koppeling platen en drukgroep in mijn subaru laten vervangen , kosten 700 euro
Das een 4x4 i presume?

Verwijderd

ik heb pas de koppeling in mijn volvo vervangen kostte 100 euro en een avondje werk

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:23
tis een 1.6 Gl uit 1996 een van de weinigen met FWD

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

aardig aan de prijs...

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

Part

Helemaal niets.....

Dat valt me nog mee. Voor mijn Chrysler lukt het niet onder de 1000 euro (en dat is dan ook ongeveer de waarde van de auto).

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Chrysler is heel lastig ivm de te bestellen onderdelen....kloontjes wil je dan ook weer niet hebben en zijn eveneens lastig te krijgen. Bij veel Chryslers kom je dan met kosten dan in al de buurt van de dagwaarde (bij mensen die ik ken).

Verwijderd

Die koppelingsplaten zijn niet door Chrysler gemaakt hoor, is universeel spul.

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:34:
Die koppelingsplaten zijn niet door Chrysler gemaakt hoor, is universeel spul.
Dat is met ieder merk zo..

Maar je hebt 'certified' spul en gewoon kloontjes...

Verwijderd

Een beetje beun heeft dat in een avondje voor elkaar, mits hij de beschikking heeft over een brug / smeerput :).
Ikzelf heb de koppeling van mijn BMW e30 vervangen, terwijl ik nog nooit zo'n ding losgehad had.
Het zit allemaal zo logisch in elkaar :). Ok, dat ding heeft achterwielaandrijving, kun je er wat makkelijker bij, maar over het algemeen heb je bij die kleine motortjes voldoende ruimte.
Bij Subaru ben je ivm de 4wd wat langer bezig. Voorste steekassen moeten los (net als bij een fwd) maar daarnaast ook de cardanas naar achter). Plus dat beiden ook weer gemonteerd moeten worden :).

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Even weer ontopic van mijn TS :P

Soms rijdt de auto ook gewoon normaal, af en toe wisselvallig en soms beroerd, zal het afstellen dan denken jullie al wonderen doen ? En zo ja, wat kost zo iets om bij de garage te laten doen ongeveer ?

Blij Met Wilco

Verwijderd

offtopic:
Wat een mooie auto, die heeft /me ook!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:10:
offtopic:
Wat een mooie auto, die heeft /me ook!
Sta je koppelings plaat is aan mij af :P

Blij Met Wilco

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

-Thunder- schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:53:
Even weer ontopic van mijn TS :P

Soms rijdt de auto ook gewoon normaal, af en toe wisselvallig en soms beroerd, zal het afstellen dan denken jullie al wonderen doen ? En zo ja, wat kost zo iets om bij de garage te laten doen ongeveer ?
Is een bekend verschijnsel met de eerste K11 serie uit `93 :)
Een monteur die bekend is met de K11 kan je hier wel verder mee helpen..

Verwijderd

-Thunder- schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:41:
[...]

Sta je koppelings plaat is aan mij af :P
automaat :P
Pagina: 1