Toon posts:

Opgepast!! XS4ALL Only niet zomaar doen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tot voor kort was ik zeer tevreden over XS4ALL.
Mijn abonnement loopt sedert juni 2001 bij deze provider.
Echter, XS4ALL heeft een nieuw product geintroduceerd: XS4ALL Only.
Dit betekent dat de ADSL aansluiting niet meer via KPN loopt maar bij XS4ALL zelf.
Daarnaast kun je je vaste telefoonnummer over laten porten op het VoiP systeem van XS4ALL. Mooi want dan ben je af van KPN en dure telefoonabonnementen... tenminste dat dacht ik
Zodra je bent overgestapt val je buiten de mand met alle voordeeltjes die men biedt, dus als je een ondersteund VoiP modem nodig hebt kost dit 150,- euro.
Tja... bij het stopzetten van de abonnement en een nieuw abonnemet aanvragen krijg je een flinke korting, een gratis VoiP modem, een USB telefoon., geen aansluitkosten etc etc... naar zeggen van XS4ALL kan het voordeel oplopen tot 400,- euro
Ben je echter overgestapt naar only + VoiP dan zit je in de tang weg mogelijkheden tot voordeel. En bellen mailen etc. etc. levert niet meer op dan loze beloftes of je wordt gewezen op het feit dat dit de policy is!

Ik heb derhalve de volgende oplossing voor diegene die net als ik zich ernstig gedupeerd voelen:

Zeg het abonnement op middels deze link:
http://www.xs4all.nl/allediensten/to...gprocedure.php

Vraag een nieuwe telefoonaansluiting aan bij KPN, kost je helaas wel 47,- euro

Kies een nieuwe provider of nog slimmer maak gebruik van de lopende actie (tot 30 juni) bij XS4ALL en ontvang al die gratis spulletjes. Hiermee compenseer je dan ook direct weer de heraansluitingskosten bij KPN

Tot slot, XS4ALL is thans wel bezig om Only abonnees een gratis nieuw nieuw modem aan te bieden maar let op!! De contractperiode van uw huidige abonnement wordt dan wel op een jaar gezet...

Jammer hoor! het was zo'n fijne provider maar de loskoppeling van KPN maakt ze naar mijn idee plotseling wel erg arrogant.

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
Edit je post even en maak hem normaal ipv bold :?
Dit is echt schreeuwen om een slotje en komt niet zo vriendelijk over :)

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Spam en bold ...

Omelette du fromage!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Xs4all is toch 100% dochter van KPN? Dan kan die loskoppeling toch nooit veel voorstellen?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45
Tja, dit had je allemaal van te voren kunnen lezen in het grote XS4All Only topic.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:53

GekkeR

key = key

Xs4all staat toch al bekend als duurste van allemaal.
En toch maar klanten blijven werven , ongeloveloos :)

Niks wat de prijs ook nog eens goedpraat.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Als ze zeggen dat het de policy is, dan had je die policy door moeten nemen toen je XS4ALL Only nam . Door XS4ALL Only te nemen, ga je akkoord met die policy. ;)

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:35
Afgezien van spam en/of bold: Het is maar net wat je nodig hebt van je provider. Ik bijvoorbeeld wil geen telefoonaansluiting en heb al die 'voordeeltjes' niet nodig. Kortom het scheelt mij op dit moment geld, omdat mijn tel. abo opgezegd kon worden.

Ik geef toe dat XS4all nog wat meer moeite moet stoppen in het volwassen maken van hun product, maar gezien de goede ervaringen met hun sinds '98 ga ik er van uit dat ze daar hard mee bezig zijn.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 11:27
Idd komt dit gewoon door de gebruiker die wel dit forum weet te vinden maar niet het genoeg vooronderzoek doet. XS4all is meer voor de pro's dus....... :)

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Ik vind het ook weinig nieuwswaardig, maar ik begrijp dat de TS zich behoorlijk gefrustreerd voelt.
Overigens maken alle providers zich schuldig aan het feit dat nieuwe abbonnee's worden gelokt met kortingen, modems, en wat al niet meer, maar daarmee zijn ze minder gul bij reeds bestaande abbonne's die iets willen wijzigen.

Hoe dan ook ben ik al sinds 1994 een tevreden XS4all gebruiker, en nu ook XS4all-Only.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Er is meer dan genoeg bekend over het proces. Met een beetje vooronderzoek kan iedereen dit prima uitvinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.