Interesse in verslag over Sapphire Wenen?

Pagina: 1
Acties:

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-11-2025
Na de Cebit heb ik het verslag op de frontpage gelezen, was interessant. Ook over Microsoft en Apple meetings vind je regelmatig reviews/nieuws.
Ik ga vanaf morgen naar de SAPPHIRE in Wenen, een congres met alle nieuws van SAP. Iemand geinteresseerd in een verslag?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-02 15:01
Waarom niet? Lijkt me leuk :) .

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een titelupdate, want de vorige was onvoldoende veelzeggend.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan stelt het aanbod alvast zeer op prijs :*

Of we iets over Sapphire gaan brengen hangt af van wat ze daar te melden hebben, dus dat we een eventuele bijdrage voor de Frontpage kunnen gebruiken kan ik je nu niet toezeggen. Dat het aardig is om te lezen wat ze daar hebben uitgevoerd: lijkt me wel. De vraag is denkelijk vooral of je zin hebt om een dergelijk verslag in de vorm van een GoT-topic (afhankelijk van de precieze inhoud zijn NOS en SG het overwegen waard) te gieten: als dat het geval is, stellen we het uiteraard op prijs als je ons hier even inseint. Dan kunnen we al naar gelang de info die je biedt alsnog zien of er een artikel inzit. Als een topic op het forum je de moeite niet waard is, zou ik geen moeite doen - niet dat we d'r niet graag bijzijn, maar op een dergelijk korte termijn kan ik niet meer toezeggen dan dat we er naar zullen kijken :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri heeft daar niets aan toe te voegen

Als je er een verslag voor een forumtopic van maakt, sluit ik niet uit dat er iets van op de FP kan verschijnen, maar reken er alsjeblieft niet op.

Bovenstaande overigens geheel zonder overleg met pakweg de hoofdredacteur, dus pin ons hier niet op vast :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• supertheiz
OK,

Ik ga een forumtopic openen en zal hier een reply posten met de link.

• supertheiz
Hierbij dag 1:
Verslag Sapphire Wenen
Pagina: 1