Ik weet nie als ik hier op de juiste forum ben maar kheb een vraag omtrent mijn pc..
ik zit met een 4200+ amd am2 64bit x2 / 2gb 800mhz kingmax / geforce 7950 gt / 650 watt voeding / goeie koelers want me pc heeft bijna nooit warm, zelfs al speel ik 10uren
maar mijn probleem zit denk ik bij mijn moederbord
een asus m2npv-vm -> nuja waar mijn probleem ligt is bij mijn spel van tony hawk american wasteland..
mijn computer loopt soms vast in het menu, kheb al een week dit spel en vind nergens niets over problemen en zo voor da spel..
kheb al me skateboard kunnen vastnemen en doen maar als ik een truk doe dan valt me pc uit!!!
ik speel al jaren css en iedereen vind da ik nog redelijk lage fps heb vo zo een pc..
soms 120 fps maar soms drops van 25fps :s!
als er 2man naast mij loopt heb ik ook maar 50 fps!
prey kan ik nog redelijk goe laten draaien en cod2 draait niet
kan iemand me helpen aub...? mss wat ik zou kopen dat het wel verschil maakt?!
THX
ik zit met een 4200+ amd am2 64bit x2 / 2gb 800mhz kingmax / geforce 7950 gt / 650 watt voeding / goeie koelers want me pc heeft bijna nooit warm, zelfs al speel ik 10uren
maar mijn probleem zit denk ik bij mijn moederbord
een asus m2npv-vm -> nuja waar mijn probleem ligt is bij mijn spel van tony hawk american wasteland..
mijn computer loopt soms vast in het menu, kheb al een week dit spel en vind nergens niets over problemen en zo voor da spel..
kheb al me skateboard kunnen vastnemen en doen maar als ik een truk doe dan valt me pc uit!!!
ik speel al jaren css en iedereen vind da ik nog redelijk lage fps heb vo zo een pc..
soms 120 fps maar soms drops van 25fps :s!
als er 2man naast mij loopt heb ik ook maar 50 fps!
prey kan ik nog redelijk goe laten draaien en cod2 draait niet
kan iemand me helpen aub...? mss wat ik zou kopen dat het wel verschil maakt?!
THX