Toon posts:

ik hoor mijn muis

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik met mijn muis beweeg hoor ik mijn speakers trillen.
heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen
Systeem:
abit moederbord pentium 3 933
via tech onboard geluid
windows ME

Verwijderd

boxen uit zetten...

Verwijderd

of de speaker aansluiting goed bevestigen

Verwijderd

controle op losse aansluitingen

Verwijderd

of de speaker aansluiting goed bevestigen

niet 2 keer gepost om te hinderen ben iets te wild vandaag sorry

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Denkt dat het je line-in (of was het out) is. Gewoon even muten wil nog eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
mijn speakers zijn goed aangesloten en muten helpt ook niet, en uitzetten noem ik nauwelijks een oplossing.
op mijn line in en out zit niks aangesloten:?

Verwijderd

een muizen val zetten misschien??? :)

Verwijderd

Ik denk dat hij honger heeft en kaas wil....
:-)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik weet waaraan het ligt.
ik heb het zelf ook

het is je ONBOARD soundcard, dan storen de koperbaantjes van je ps2(of com) poort op die van je soundcard.

Ik heb het zelfs zo erg dat ik miojn muis, cd-speler, HD en mijn floppydisk kan horen!
En niet bepaalt zacht!:(

Wat je er aan kan doen..
ja eigenlijk nx, maar je kunt wel zoveel mogenlijk apparaten die je niet gebruikt het geluid zacht zetten (volumeregeling in je taakbalk) EN dempen.

zo hoor ik al veel minder als ik mijn pc-speaker uit zet (EN zacht), maar ook mijn line-in, microfoon en AUX-in.

waarom je heb zacht moet zetten EN dempen weet ik niet maar ik merk wel verschil tussen alleen zacht, alleen dempen en allebei!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Heb een logitech optical usb en hetzelfde probleem. Logitech weet geen raad en ben dus zelf aan het klooien gegaan.
Mute je auxilairy; hielp bij mij prima. Is nu muistil!!!:z

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-08 18:13
als je een losse geluidskaart heb, dan kan je is proberen hem in een ander slot te duwen, liefst zo ver mogelijk van je videokaart of je voeding

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-08 22:27

Metten

ik hou het graag simpel

Een echte geluidskaart kopen. Die VIA onboard geluidskaart gebruikt je CPU om te rekenen en die moet dus ook rekenen voor je muis. Daar zit denk ik de storing, je kan proberen nieuwe VIA drivers te installeren (als dat kan)

Verwijderd

Kabeltje van de muis doorknippen!

Verwijderd

ander slot proberen....als dat niet help..
alle kabels aan de achterkant van je pc opnieuw aansluiten en goed leggen(niet door elkaar heen) als dat niet helpt computer open maken alle kabels daar zo ver mogelijk van je audiokaart plaatsen als dat niet helpt... zorg dat je aarde goed is aangesloten en als dat niet helpt je stroomstekkers van je pc en monitor in 1 stekkerdoos stoppen en als dat niet helpt gooi je em maar het raam uit... :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

'sduidelijk...jouw PC is niet geaard.
Ff kabeltje leggen tussen je kast en de verwarming en je probleem is denk ik voorbij.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the above, maar het probleem is hier nog niet mee opgelost. Nog steeds als ik mijn rechtermuisknop gebruik of gewoon heen en weer scroll kraken mijn speakers.

weet het niet meer :r

weet er nog iemand iets voor ik hem het raam uitgooi.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14

ALH

haha, ik heb ook een onboard geluidskaart maar ik heb nergens last van :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij voor je *D

Verwijderd

helaas, ik heb een Rhino octek MVP4-BKE mobo (LEkker onbekend met alle shit onboard ) en hetzelfde kraakprobleem met de muis. Natuurlijk gebruik ik die onboard shit niet, die staat dus uit uit en uit... Ik heb dus ook een geluidskaart geprikt (sb128) en die zo ver mogelijk van de ps/2 aansluiting gepluged, helpt niets. oOk het dempen en zachtzetten maakt weinig uit.. Je zit denk ik vast aan dit probleem. Het enige dat je zou kunnen doen in een volledig geisoleerde geluidskaart kopen...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Eten geven, muizen die lawaai maken hebben honger, simpel toch.. :9~

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• DarkSide
  • Laatst online: 09-08 12:39

DarkSide

theres no place like ::1

Is dat misschien zo'n nieuwe logitech I-Hear mouse???? ipv I-Feel ???

Zou je aardlus goed nakijken of je kast wel goed geaard is????

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

USB muisje kopen?

Verwijderd

Gooi maar het raam uit.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:09
ja, ik vang em wel op

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Zeg voor je besluit te gooien ff waar je woont ga ik onderaan je raam staan, vang ik je compie wel op...

Heb je al gekeken of er niet nieuw drivers ergens te vinden zijn??
En eigenlijk staan de meeste mogelijke oplossingen al gegeven....

Verwijderd

Topicstarter
van de 20ste verdieping
|:(

Verwijderd

ik hoor ook wel eens muizen:
PIEP PIEP PIEP

Verwijderd

Ik had ook eens zoiets en ik had de mic aanstaan. Sinds tie uit is doet hoor ik het niet meer.

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Jonge JONGE JONGE zeg, er was toch eens een tijd dat je op deze site echt goed werd geholpen, en niet door een stelletje randdebielen(uitzonderingen daargelaten:)) die denken dat het leuk is om domme opmerkingen te maken over iemand's probleem:r:r:r:(:(:(

Gelukkig voor deze gebruiker heb ik nog wat serieus te zeggen over zijn probleem: Ik heb het ooit ook eens gehad bij een oude geluidskaart van Ess(de ess1868) op een Cyrix166+.
De oplossing is: gebruik een andere driver. In mijn geval niet een WDM driver, maar de door de fabrikant geleverde driver.

Goeluck

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 21:40 schreef PowerPee het volgende:
Jonge JONGE JONGE zeg, er was toch eens een tijd dat je op deze site echt goed werd geholpen, en niet door een stelletje randdebielen(uitzonderingen daargelaten:)) die denken dat het leuk is om domme opmerkingen te maken over iemand's probleem:r:r:r:(:(:(
Meneer de Praatjesmaker;
Ik heb een nogal stugge muismat en de mic staat er op een standaard met een platte voet vlak naast. De hele zooi staat op een houten buroblad. Ik mag terstond BSE krijgen als ik hier sta te lullen.
Als ik met de muis rondreed plantten de trillingen zich via het buroblad voort naar de mic. Fijn dat jij er zoveel verstand van heb maar soms hebben dingen heel eenvoudige oorzaken.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
wat gebeurt er als je het cd-rom geluid uitzet in de volumeregeling?

het kan voorkomen dat het kabeltje tussen de cd-rom en de soundcard wat storing opvangt.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
idd alleen op tweakers.net, als ik met mijn scroll balk op en neer gaat kraken mijn boxen :'(

en op andere sites nergens last van......

Verwijderd

lang leve de medemens die denkt met onzinnige opmerkingen zijn andere medemens te helpen.
Ik geloof niet dat de forums bedoelt zijn voor onzinnig gelul. :r :( |:(

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 22:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

MechEngine, het is ook niet nodig om zo'n oud topic omhoog te schoppen (8 maanden).. Maakt jouw muis ook al geluid??

Hier staat tekst

Verwijderd

JA heb ik ook ik heb een SB Live 5.1 en een oboard AC 97 ding en een inteli mouse explorer en als ik mijn koptelefoon in mijn life doe dan hoor ik ook de heletijd een kut geluid maar ik heb nergens last van als ik gewoon mijn speakers aansluit..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 23 oktober 2001 09:37 schreef MechEngine het volgende:
Ik geloof niet dat de forums bedoelt zijn voor onzinnig gelul. :r :( |:(
Ook niet voor doelloos geblaat van iemand die een 9 maanden oude topic omhoog moet trappen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.