Beste tweakers,
Ik heb al ongeveer een halfjaar de club3d x1950xtx, nou was ik afgelopen woensdag wat aan het internetten en toen kreeg ik ineens een volledig geel scherm waarna mijn systeem bleef hangen, nu heb ik zo nu en dan last van strepen in beeld en gamen is helemaal uit den boze.
Systeem specificaties:
Nexus breeze kast
Asus a8n-e moederbord
Amd X2 4400 Cpu s939
2048 MB Intern mushkin geheugen (ddr)
Club3D x1950xtx 512 mb videokaart---> met zalman fan
WD Raptor 74GB 16mb Hardeschijf
Samsung 250 GB Hardeschijf
520 watt corsair voeding
Wat heb ik al gedaan:
Kaart in een ander systeem gedaan, na een tijdje ook strepen
Memtest: na 12 uren geen errors
Verschillende Drivers eroplos gelaten: geen effect
Nou denk ik zelf dat de kaart aan het sterven is, wat denken jullie ervan?? kapot of misschien een ander mogelijkheid waar ik niks van weet
Iemand een idee?
Heb de kaart via marktplaats gekocht, dus helaas geen bon en kan ik hem ook niet opsturen neem ik aan.
bvd
Ik heb al ongeveer een halfjaar de club3d x1950xtx, nou was ik afgelopen woensdag wat aan het internetten en toen kreeg ik ineens een volledig geel scherm waarna mijn systeem bleef hangen, nu heb ik zo nu en dan last van strepen in beeld en gamen is helemaal uit den boze.
Systeem specificaties:
Nexus breeze kast
Asus a8n-e moederbord
Amd X2 4400 Cpu s939
2048 MB Intern mushkin geheugen (ddr)
Club3D x1950xtx 512 mb videokaart---> met zalman fan
WD Raptor 74GB 16mb Hardeschijf
Samsung 250 GB Hardeschijf
520 watt corsair voeding
Wat heb ik al gedaan:
Kaart in een ander systeem gedaan, na een tijdje ook strepen
Memtest: na 12 uren geen errors
Verschillende Drivers eroplos gelaten: geen effect
Nou denk ik zelf dat de kaart aan het sterven is, wat denken jullie ervan?? kapot of misschien een ander mogelijkheid waar ik niks van weet
Iemand een idee?
Heb de kaart via marktplaats gekocht, dus helaas geen bon en kan ik hem ook niet opsturen neem ik aan.
bvd