Toon posts:

x1950xtx kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb al ongeveer een halfjaar de club3d x1950xtx, nou was ik afgelopen woensdag wat aan het internetten en toen kreeg ik ineens een volledig geel scherm waarna mijn systeem bleef hangen, nu heb ik zo nu en dan last van strepen in beeld en gamen is helemaal uit den boze.

Systeem specificaties:
Nexus breeze kast
Asus a8n-e moederbord
Amd X2 4400 Cpu s939
2048 MB Intern mushkin geheugen (ddr)
Club3D x1950xtx 512 mb videokaart---> met zalman fan
WD Raptor 74GB 16mb Hardeschijf
Samsung 250 GB Hardeschijf
520 watt corsair voeding

Wat heb ik al gedaan:
Kaart in een ander systeem gedaan, na een tijdje ook strepen
Memtest: na 12 uren geen errors
Verschillende Drivers eroplos gelaten: geen effect

Nou denk ik zelf dat de kaart aan het sterven is, wat denken jullie ervan?? kapot of misschien een ander mogelijkheid waar ik niks van weet :X

Iemand een idee?

Heb de kaart via marktplaats gekocht, dus helaas geen bon en kan ik hem ook niet opsturen neem ik aan.

bvd

Verwijderd

kan me niet voorstellen dat na een half jaar de kaart kapot is

Heb je al contact opgenomen met club3d, want de garantie zal er nog wel op zitten denk ik

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:42:
kan me niet voorstellen dat na een half jaar de kaart kapot is

Heb je al contact opgenomen met club3d, want de garantie zal er nog wel op zitten denk ik
Waarom niet, gebeurt zo vaak :z

@ TS :

Ik vermoed toch écht dat je kaart, of in ieder geval het geheugen erop, defect is. RMA-en die hap.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 18:57
je hebt er wel een andere koeler op gezet... dus officieel heb je je garantie dan verprutst. Kwestie van oude koeler erop zetten en hopen dat ze het niet doorhebben....

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-07 15:01
Via marktplaats een videokaart kopen zou ik zoiezo niet doen, vooral niet als het zo'n snelle is en er geen bon bij zit (of hij moet 10 euro zijn :P ).

Waarschijnlijk is de kaart dus kapot. Misschien zou je nog contact met de vorige eigenaar kunnen opnemen om te vragen waar die de kaart heeft gekocht, en of er nog op de een of andere manier garantie te behalen valt... Wat zijn verder de temperaturen? Is de airflow wel goed in je kast?

Misschien helpt drivercleaner o.i.d., je zou het kunnen proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jakkus op 11-05-2007 21:27 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook eentje uit de winkel moeten halen, maar ja ben en blijf hollander |:( ;)

De tempraturen zijn goed onder normaal gebruik ong 33 graden en onder het gamen 45 a 47 graden.
Airflow is ook prima btw :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 21:27 ]

Pagina: 1