Toon posts:

[iTunes] Verwijderde bestanden terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello

ik heb hier net de kriebels gekregen van iTunes. Ik wou men bibliotheek leegmaken en deze dan opnieuw inladen zodat de nieuwe en aangepaste nummers erbij kwam alleen het liep even anders.

De nummers zijn dus verwijderd van men HD en staan nu in men prullenmand. probleem is dat deze hierin los staan als individuele mp3's, en dus niet in de mappen. Is er een mogelijkheid om deze actie ongedaan te maken oid? of moet ik elke mp3 in het gepaste foldertje steken (ben ik uren en uren mee zoet :()

bedankt!

edit: oja, ik werkt op Mac OSX 10.4.9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je ze eerst zelf in mappen had georganisseerd, zul je dat met de hand weer terug moeten zetten. Als je de organisatie door iTunes had laten doen, kun je ze gewoon weer toevoegen aan iTunes.

En de volgende keer wat beter opletten waar je op klikt ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Gewoon restoren en ze zouden terug in de originele mappen moeten raken. En je kunt het automatisch laten doen door iTunes en er bestaan ook andere programma's voor.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guru Evi schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:02:
Gewoon restoren en ze zouden terug in de originele mappen moeten raken. En je kunt het automatisch laten doen door iTunes en er bestaan ook andere programma's voor.
graag beetje meer uitleg? :)

in men prullenbak kan in niet restoren, die optie is licht grijs en niet klikbaar.
Ook in iTunes is wijzig -> Herstel licht grijs en niet aanklikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het feit dat in finder geen id3 tags getoond worden maakt het nog veel omslachtiger :(

anders kon je gewoon sorteren op album en dan kopieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon al je muziek naar een mapje op pakweg je bureaublad slepen, en dat mapje dan even toevoegen aan je bibliotheek in iTunes (archief => voeg toe aan bibliotheek) dan zouden ze weer mooi allemaal in het juiste mapje in je map iTunes\iTunes Music moeten staan, als je id3-tags tenminste een beetje correct zijn...
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet men mp3tjes per CD in een folder, en ik laat iTunes men muziek niet beheren (en nog loopt het fout, stomme ik :))

Ik zag niet zo lang geleden hier ergens een programmatje staan dat de id3 tags toont in finder. Heb effe op zitte zoeken maar ik vind het niet, als iemand nog weet hoe dit heet of waar ik het kan vinden?

bedankt!
Pagina: 1