Toon posts:

Mp3 speler aansluiten in auto

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een vosonic mp3 speler ( 8360 ) en wil die aansluiten op de autoradio

mijn autoradio heeft een AUX ingang maar daar zit een exteren DVD speler op aangesloten

kan ik deze ingang ( is een tulp stekker ) gewoon splitten zodat de MP3 speler ook op deze AUX ingang zit., of gaat dit niet ???

natuurlijk gebruik ik maar 1 van de twee, dus of de DVD of de MP3 speler...

bij de mp3 speler zitten kabels om een met tulp extern aan te sluiten, ik vroeg me alleen af of het dus kwaad kan om de aux ingang van de radio te splitten

bedankt alvast

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik zou niet splitten, maar schakelen; op die manier krijg je geen signaal ín de uitgang van je dvd speler.

Overigens, heeft die dvd speler niet nog een ingang?

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
de dvd speler heeft ook een ingang aan de voorzeide maar dan moet iuk altijd de dvd speler aan hebben staan als ik de mp3 speler gebruik, dat viund ik niet zo handig..

maar de vraagis eigenlijk kan het kwaad, ik begrijp dat er een signaal op de uitgang van de dvd speler komt maar als deze uit staat heeft dit dan effect ergens op ??

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:01:
de dvd speler heeft ook een ingang aan de voorzeide maar dan moet iuk altijd de dvd speler aan hebben staan als ik de mp3 speler gebruik, dat viund ik niet zo handig..

maar de vraagis eigenlijk kan het kwaad, ik begrijp dat er een signaal op de uitgang van de dvd speler komt maar als deze uit staat heeft dit dan effect ergens op ??
Dat is niet met zekerheid te zeggen.

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-02 13:22
Maak toch gauw een simpel switchje, met een dubbele kruisschakelaar ofzo, of met een relais met meerdere schakelend contacten. Dan ben je zeker en dat werkt zeker zo goed.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:10

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:01:

Gewoon proberen, er kan niets stuk gaan.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1