We hebben kort geleden een nieuw systeem aangeschaft waar een draadloos setje bijzat, nou de muis was in 1 woord: bagger. We zijn nu van plan omdat er meerdere gamers hier in huis zijn, een gamersmuis aan te schaffen (tussen de 30 en 80 euro), maar het probleem is nu: hij moet geschikt zijn voor links- en rechtshandigen, maar bijna alle gamersmuizen zijn gevormd voor rechtshandigen. De Razer muizen lijken soms wel voor twee handen maar dat blijkt dan toch weer niet zo te zijn. Mij uiteindelijk vraag is nu dus: Wat is een goeie gamersmuis die geschikt is voor links- en rechtshandigen tussen de 30 en 80 euro, als er een tweehandige Razer is dan hoor ik dat natuurlijk graag!
(ander merk is ook goed
)
Edit:
Dit is al weer een topic van bijna een jaar oud, maar om toch even antwoord te geven op mijn eigen vraag, zodat andere mensen er ook nog wat aan hebben als ze dit topic zien: Ik heb nu al geruime tijd een Razer Copperhead, en deze werkt gewoon perfect voor links- en rechtshandige mensen, de 2 zijknoppen aan beide kanten hebben we gewoon dezelfde functies gegeven (DPI UP en DPI DOWN) waardoor het helemaal niks uitmaakt of je rechts of links bent.
Edit:
Dit is al weer een topic van bijna een jaar oud, maar om toch even antwoord te geven op mijn eigen vraag, zodat andere mensen er ook nog wat aan hebben als ze dit topic zien: Ik heb nu al geruime tijd een Razer Copperhead, en deze werkt gewoon perfect voor links- en rechtshandige mensen, de 2 zijknoppen aan beide kanten hebben we gewoon dezelfde functies gegeven (DPI UP en DPI DOWN) waardoor het helemaal niks uitmaakt of je rechts of links bent.
[ Voor 24% gewijzigd door hugoy op 13-01-2008 11:43 . Reden: Het antwoord erbij geschreven voor de search ]