Wat is een goede tweehandige gamersmuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-02 19:24
We hebben kort geleden een nieuw systeem aangeschaft waar een draadloos setje bijzat, nou de muis was in 1 woord: bagger. We zijn nu van plan omdat er meerdere gamers hier in huis zijn, een gamersmuis aan te schaffen (tussen de 30 en 80 euro), maar het probleem is nu: hij moet geschikt zijn voor links- en rechtshandigen, maar bijna alle gamersmuizen zijn gevormd voor rechtshandigen. De Razer muizen lijken soms wel voor twee handen maar dat blijkt dan toch weer niet zo te zijn. Mij uiteindelijk vraag is nu dus: Wat is een goeie gamersmuis die geschikt is voor links- en rechtshandigen tussen de 30 en 80 euro, als er een tweehandige Razer is dan hoor ik dat natuurlijk graag! :) (ander merk is ook goed :P )

Edit:
Dit is al weer een topic van bijna een jaar oud, maar om toch even antwoord te geven op mijn eigen vraag, zodat andere mensen er ook nog wat aan hebben als ze dit topic zien: Ik heb nu al geruime tijd een Razer Copperhead, en deze werkt gewoon perfect voor links- en rechtshandige mensen, de 2 zijknoppen aan beide kanten hebben we gewoon dezelfde functies gegeven (DPI UP en DPI DOWN) waardoor het helemaal niks uitmaakt of je rechts of links bent.

[ Voor 24% gewijzigd door hugoy op 13-01-2008 11:43 . Reden: Het antwoord erbij geschreven voor de search ]

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik zou zeker voor Razer gaan. Maar waarom 2e hands als je een budget hebt tussen 30 en 80 euro.
Koop gewoon de Razer Deathadder, kost 51 euro in de pricewatch. Uitstekende gamersmuis (heb hem zelf ook :) )

• hugoy
nee je begrijpt me verkeerd :P ik wil een muis die geschikt is voor links- en rechtshandigen (sorry als dat anders overkomt :P) maar bij die Razer muizen vind ik het moeilijk om te zien of ze gemaakt zijn voor rechtshandigen of ook voor linkshandigen geschikt zijn (bij de overige is het overduidelijk alleen rechtshandigen :P)

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:14

Iavak

no savegame

Alle Razers zijn geschikt voor links en rechtshandigen. Behalve de Death Adder

• hugoy
hmmm dan denk ik dat ik voor de copperhead ga, is er nog iemand kan bevestigen dat hij symmetrisch is? (dus geschikt voor links en rechts :P)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nee, dat is hij niet

De vorm is symmetrisch, maar het gaat om de knoppen op de zijkant. Aan de rechterkant zitten 2 knoppen waarmee je de gevoeligheid van je muis instelt. Aan de linkerkant zitten deze knoppen ook, maar deze zijn programmeerbaar. Volgens mij zijn deze functies niet om te draaien.
Overigens ben ik ook linkshandig, maar hou de muis gewoon aan de rechterkant van mijn tobo, kwestie van wennen.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 15:33
hugoy schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:29:
hmmm dan denk ik dat ik voor de copperhead ga, is er nog iemand kan bevestigen dat hij symmetrisch is? (dus geschikt voor links en rechts :P)
Dat is gewoon een kwestie van eventjes uitproberen in de winkel. Ze hebben vast wel demo modelletjes liggen. (behalve als je natuurlijk via internet bestelt, dan wordt het moeilijk)

Overigens ben ik zo links als maar kan en toch muis ik met mijn rechterhand. Het is inderdaad gewoon een kwestie van eventjes wennen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernie op 11-05-2007 21:33 . Reden: kromme zin ]

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-02 12:49
Edmin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:40:
nee, dat is hij niet

De vorm is symmetrisch, maar het gaat om de knoppen op de zijkant. Aan de rechterkant zitten 2 knoppen waarmee je de gevoeligheid van je muis instelt. Aan de linkerkant zitten deze knoppen ook, maar deze zijn programmeerbaar. Volgens mij zijn deze functies niet om te draaien.
Overigens ben ik ook linkshandig, maar hou de muis gewoon aan de rechterkant van mijn tobo, kwestie van wennen.
met de razer tool kan je het gewoon omdraaien/marco's aan de andere knoppen binden hoor, dus hij is iig ook linkshandig te gebruiken

android since G1.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

I stand corrected. Dat wist ik dus weer niet!
Pagina: 1