Toon posts:

[Outlook Express] Mail automatisch afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 767 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
I.V.M webshop bestellingen van eten moeten de mails met de bestellingen automatisch worden afgedrukt. Ik heb outlook op de kassa altijd standaard openen staan en word om de minuut gecheckt op mails. Nu heb ik in de computer winkel gevraagt of dat kan automatisch afdrukken ja kan met regels ik zoeken na de regel maar die zit niet in outlook express?

Nu kijk ik op google die verwijst ook naar regels maar die is er niet iemand een oplossing?

Verwijderd

Bij het aanmaken van een nieuwe regel kan ik in Outlook 2003 gewoon 'print it' kiezen hoor. (je moet wel een blanco regel starten)

[edit] Oops, je hebt het over Outlook Express... had ik niet gezien, sorry
[edit2] Outlook Express bevat die mogelijkheid inderdaad niet, de oplossing is dus Outlook 2003 of iets dergelijks te installeren. Weet iemand of Thunderbird ermee overweg kan?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:17:
Bij het aanmaken van een nieuwe regel kan ik in Outlook 2003 gewoon 'print it' kiezen hoor. (je moet wel een blanco regel starten)
Ik heb hier outlook express?

Verwijderd

Je hebt dus geen Office pakket met Microsoft Outlook daarin? Daar zit namelijk wel die functie in.... Anders moet je op zoek gaan naar andere mailprogramma's waarin je mogelijk wel deze optie kan instellen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:36:
Je hebt dus geen Office pakket met Microsoft Outlook daarin? Daar zit namelijk wel die functie in.... Anders moet je op zoek gaan naar andere mailprogramma's waarin je mogelijk wel deze optie kan instellen...
Ik schaf volgendweek even een outlook licentie aan en daar kan het wel mee...