MSN crasht bij wijzigen status naar online

Pagina: 1
Acties:

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik gebruik de laatste versie van MSN en Windows XP (SP2), dit probleem treed niet op bij Windows Vista dus het lijkt me niet echt hardware matig. Wat is de situatie? Als ik MSN open dan gaat mijn status automatisch op offline, dat werkt prima, kan uren werken. Maar zodra ik de status wijzig in "online" (of afwezig etc.), dan vriest MSN vast en reageert die nergens meer op, een herstart van het programma is dan het enige wat werkt.

Ik heb dit nu bij de laatste 3/4 installaties van Windows XP al gehad, hoe fris de installatie ook is en hoe weinig er ook op staat, MSN crasht zodra de status op online gaat. Dit gebeurd ook als ik direct op online ga staan na het aanmelden. Soms werkt het voor uren prima, dat kan ook, het is niet dat ik nooit kan MSN-en, maar na een tijdje crasht die dan weer.

Iemand die hier iets meer over weet? Of wat ik er aan kan doen om het op te lossen of de oorzaak kan vinden? Begin er toch behoorlijk moe van te worden. Heb ook al contact gehad met Microsoft hier over maar die konden me ook niet echt verder helpen.

Teruggaan naar vorige MSN versies helpt ook niet, de hele oude werken niet meer omdat je je daar niet meer op aan kan melden en de versies hiervoor vertonen precies hetzelfde. Het is wel iets van de laatste reeks MSN versies want daarvoor had ik het nooit met dezelfde PC.