Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

kleine correcties voor grote Pricewatchers

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sunsmountain
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:15
Beste allemaal,

Dit is m'n eerste post hier, en wie weet de eerste van velen 8)

Anyway, de namen van de volgende links kloppen niet met elkaar:

pricewatch: Noname GeForce2 MX200 32MB

http://www.yorcom.nl/winkel/artikel/VGALEAD040.htm

Ik heb hem zelf gekocht, tja wat kan ik zeggen ben momenteel een sloeber. Maar wel een happy sloeber :) Zoals iedereen weet, is:

NVidia.Nv11 = "3D Blaster GeForce2 MX"
NVidia.Nv11DDR = "Creative GeForce2 MX200/MX400"
NVidia.Nv15 = "3D Blaster GeForce2 GTS/Pro"

Windows heeft hem erkent als gts/pro (en me een lekkere driver op pci-snelheid gegeven :( ) en ik wou vragen, of dit soort kleine foutjes in de Pricewatch niet gewoon door elke tweaker gecorrigeerd zouden kunnen worden. Of is het hek dan van de dam? }:O }:O }:O ?

mvg,

sunsmountain
a.k.a. Arthur

ps.: bij GoT, hoeveel smilies per post ? :Y) zijn *O* ik wil er 8.

kleine muisjes hebben grote wensjes: Beschuit Met Gestampte Mensjes

Verwijderd

Welkom op GoT sunsmountain :)

Omdat het hier om een behoorlijk verouderd type kaart gaat, vermoed ik dat de winkel deze onder de noemer "noname" heeft geplaatst zonder er veel aandacht aan te besteden. Hoewel onjuist, is het product dus beter dan wat verwacht wordt.

Het opgeven van prijzen door jezelf is mogelijk, voor winkels die geen automatische koppeling hebben met de prijslijst. Indit geval is er wel een automatische koppeling aanwezig. Corrigeren op automatische prijzen is niet mogelijk, maar je kan natuurlijk altijd onjuiste prijzen aangeven via het meldpunt.

Wat betreft de driver kan je waarschijnlijk terecht op de nvidia site (http://www.nvidia.com) voor een betere aansturing.

btw. Het aantal smilies is technisch niet gelimiteerd, maar het wordt gewaardeerd ze enkel als ondersteuning van een post te gebruiken, ofwel, zinnig gebruik. ;)
In tegenstelling tot bij een brief of e-mail hoef je overigens ook niet te groeten onder je post; het gaat niet echt om een gerichte communicatie, plus dat als iedereen overal een groet zou plaatsen, er een hoop extra te lezen zou zijn zonder dat dat er echt toe doet wat betreft het onderwerp.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 01:51 ]

• sunsmountain
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:15
Thanks Floppus, nog wat vraagjes:

- met automatische koppeling bedoel je "Shop met deeplink naar de bestelpagina"?
- waar is dat meldpunt?
- de huidige nVidia Forceware drivers werken niet met m'n leadtek winfast geforce 2 gts/pro, maar oude detonate drivers doen het prima. Met een 2,8 Ghz p4 cpu en 1 gb RAM doen spellen als warcraft III en KOTOR 1 en 2 het prima. Dat zet me toch wel aan het denken of m'n nu kapotte radeon 9700 Pro toen de centen wel waard was. Een tientje is toch wel minder dan 300 euro, ook 4 jaar later.

kleine muisjes hebben grote wensjes: Beschuit Met Gestampte Mensjes

Verwijderd

1) Dat is niet altijd zo; veel shops hebben daarbij inderdaad een deeplink naar de eigen pagina, maar hte kan ook zonder. De automatische koppeling wil zeggen dat er een synchronisatie is met een door de Shop bijgehouden prijsdatabase (in welke vorm dan ook).

2) Als je in het prijsoverzicht van een artikel kijkt, zie je helemaal achteraan de regel waar de shop, de prijs, etc. staan een icoontje van een blaadje met potlood. Daar kan je meldingen achterlaten.

3) De nieuwere driversets hebben geen ondersteuning meer voor de oudere kaarten. nVidia ondersteunt al een heleboel kaarten in één pakket, maar als ze eeuwig terug de historie in blijven aanbieden dan wordt het pakket nogal lomp. ;)
De prijzen voor nieuwe hardware zijn nooit te vergelijken met die van verouderde; op een gegeven moment is er dusdanig weinig belangstelling meer voor dat het gedumpt wordt. Je betaalt bij een nieuwe kaart voor de mogelijkheid de nieuwste, grafisch zware spellen te draaien van dat moment.

Als je belangstelling voor (nieuwe) spellen niet zo groot is, of je de details minder belangrijk vindt, is het altijd een goed idee te kijken wat voldoet aan de eisen die je hebt. Inderdaad is het dan vaak zo dat wat vaker een kaart aanschaffen, maar dan van een vorige generatie, veel voordeliger is.