Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:24
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-x830-blush-1.jpg
Mijn nieuwste aanwinst

Heb alleen een ergenis die hopelijk kan worden verholpen.
De telefoon wanneer die swifel is ingeklapt en ik de telefoon dus niet gebruik.
Het beeld gaat in standby modus na 5 seconden. Ik moet hem dus elke keer openklappen voordat ik de tijd kan zien.

Mijn andere samsung e900, wanneer ik de telefoon niet gebruik het beeld wordt dan voor 50% gedimd maar ik kan wel zien hoelaat het is.
Iemand idee waar deze menu functie voor de x 830 zit.
Bij verlichting staat background op 10 minuten en dim op 3 minuten.

Verwijderd

Meestal kun je met de knopjes die aan de zijkanten zitten het beeld kort laten oplichten zodat je de tijd / datum e.d goed kan zien. Ik heb al veel samsungtelefoons versleten en tot nu toe heeft het altijd gewerkt.

• jzoin2
Ja ik ook, maar het scherm blijft gewoon dood en dood zwart..ook na het drukken van de zijkant knoppen

meestal is scherm een beetje gedimd maar dan kan je nog wel kijken op het beeld en wanneer je telefoon opendraait/schuift dan gaat de achtergrondverlicht ook aan.

• jzoin2
De knopjes aan de zijkant de + en - moet in gedrukt houden om het beeld te activeren.....
Voor de rest is er geen mogelijkheid het beeld gaat automatisch op ZWART na 10 seconden.

Er mag een slotje op..tenzij iemand het antwoord weet...