Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 16:18 schreef morgoth het volgende:
Hmmz jammer dat ik niet zomaar topics mag openen, dus blaat ik het hier maar.

Ik ga binnenkort zwaar brute topic openen ;)

Ff serieus

De titel wordt:
'The arguments from Morgoth'
Nou mogen jullie raden waarover het gaat, en nee het is gewoon in het NL en NIET in het latijn....
Ik ga ook een topic openen, de titel wordt:
"The arguments from Guido"
Nou mogen jullie raden waarover het gaat, en het zal gaan over slotjes op topics die beginnen met "The arguments from", deze zal gewoon in het NL en NIET latijn zijn.....
BTW, Apoc2: komt omdat je de got-kroeg terug wil, en dat gaat niet gebeuren, over mijn lijk! :)
Neuh, ik hoef die got-kroeg ook niet terug, ik flikker hier mn onzin neer.

Verwijderd

Morgoth >

Jij kwam nooit in de Got Kroeg, wat kan jou het dan schelen of ie open blijft. Je komt al met net zulke onzinnige argumentatie als de andere moddereters.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Apoc2>
Hmmz dan heb je verkeerd gekeken, ik kwam dagelijks in de got-kroeg ik poste niet zo vaak daar (er zijn bij mij zo'n 200 posts afgegaan sinds de posts verwijderd zijn)...

Maar je hebt mijn argumenten daarvoor nog helemaal niet gehoord dus hoe weet je dat ze net zo onzinnig zijn als die van andere moderators?

Maar laten we wel de vrede bewaren in agrabah :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:31
offtopic:
Ik kwam ook zelden in de kroeg of het onzinforum, maar toch ben ik blij dat 'ie weg is. Dat zit zo:
De meeste topics daar waren in de trand van :"Wisten jullie al dat als je aan de kraan met het rode vlekje draait, dat er dan zomaar opeens vanzelf warm water uitkomt?"
Of nog erger zelfs: "Zat ik toenstraks even lekker uit te puffen op het toilet, en ik keek toevallig achterom, zag ik daar een raar BRUIN geval liggen, hebben jullie dat ook wel eens?"

Dàt niveau dus, een 'smet' op een goed nederlands computer/technisch forum en dus ben ik blij dat het weg is.

Verwijderd

Morgoth >

Als je met deze stelling komt:
BTW, Apoc2: komt omdat je de got-kroeg terug wil, en dat gaat niet gebeuren, over mijn lijk!
Daar begrijp ik niets van. Hoe kun je nou last hebben van die kroeg? Want zo doe jij het over komen.

Maarre kom maar op met je argumentatie dan. Overal worden deze topcis keihard dichtgeplakt door modereters. Wellicht dat het op ons rustige WL forum wel kan. :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Aangezien de topic "SG = Kroeg" dicht is, zal ik Apoc hier even antwoord geven.

Apoc, ik kwam wel regelmatig in de Kroeg, maar dat is niet echt het punt. Ik verdedigde niet het sluiten van de Kroeg, ik verdedigde het recht van de adjes om de Kroeg te sluiten wanneer zij dat nodig vonden. Veel mensen schijnen te vinden dat ze dat niet mogen, en als mensen vervolgens gaan zeggen dat ze dan van SG de Kroeg gaan maken, uitdrukkelijk tegen de GoT-policy in, dan gaat mij dat te ver.

Ik zou zelf niet durven zeggen of ik voor of tegen de Kroeg ben. Ik zie de argumenten voor (gezellig) en tegen (te veel werk, onzinners halen kwaliteit hele forum omlaag) als ongeveer tegen elkaar opwegend, en ik ben blij dat ik deze beslissing niet heb hoeven nemen. Ik hoop dus niet dat je de indruk hebt gekregen dat ik een die-hard anti-Kroeger was. :)

Lord Daemon

PS. Ja, ik kwoot Marcus Aurelius in het Engels, heer Proton. Iets op tegen? Misschien ben ik minder... elitair dan jij? :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Nou LD, dan zal ik m'n sig wel ff aanpassen :P
(je moet wat als je je verveeld op school)

Verwijderd

Ja, ik kwoot Marcus Aurelius in het Engels
Oh. In je sig?

Verwijderd

PS. Ja, ik kwoot Marcus Aurelius in het Engels, heer Proton. Iets op tegen? Misschien ben ik minder... elitair dan jij?
Waarom kwoot je hem dan niet gewoon in het nederlands als je echt iets hebt tegen elitair gedoe???

Maar je hebt gelijk... Ik ben misschien wel wat elitair ja, maar Marcus kan natuurlijk qua wijsheid enzo niet tegen mijn ondertitels op... Wat dacht jij dan? :P

Verwijderd

Anti-engels opeens CP? Of zaten daar de gaten in jouw kennis? :P >:)

Verwijderd

Anti-engels opeens CP? Of zaten daar de gaten in jouw kennis? :P >:)
www.geocities.com/sdenooijer/poem.html

judge for yourself >:)

Verwijderd

Die hoef ik niet meer te lezen om te weten hoe erg het is >:)

Verwijderd

Die hoef ik niet meer te lezen om te weten hoe erg het is
ff voor onze medetweakers: de regels met het droevigste engels zijn dus niet van MIJN hand >:)

jullie mogen allemaal zelf raden wie die geschreven heeft... en niet onderaan kijken bij de auteurs he? :P

Verwijderd

/me ontkent elke betrokkenheid en komt daarbij niet al te geloofwaardig over |:(

Maarruh, kunnen dat niet gewoon toevallige typfouten zijn? Ik was niet zo gek om het hele verhaal over te gaan typen :P

Verwijderd

er zitten al heel wat minder spellingsfouten in dan in het origineel hoor... hoe zou dat nou toch komen he?

Verwijderd

Misschien omdat je toen wat minder moe was >:)

Verwijderd

En als bewijs van mijn intelligentie: Adiuvate meam

• Morgoth
zo ld ben je nu bekeert of niet?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Bekeerd? Ja, bekeerd tot het geloof dat het ultiem saai is om in de kerk te zitten! :P Hoewel, mathematische fysica is erger...

Lord Daemon

Verwijderd

/me is terug

en net te laat om de bekering van LD live mee te maken...da's toch best jammer. En nog bedankt voor de foto's, alleen jammer dat ik er maar een keer op sta, volgende keer wat vaker voor de lens springen...

Verwijderd

Dus we hebben toch geen nieuwe lite-modjes nodig? :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Nee. Misschien een nieuwe moderator; zodra Diadem zijn definitie van moraal post wordt hij weggehoond. :P

Lord Daemon

• Morgoth
Op maandag 19 februari 2001 19:04 schreef Lord Daemon het volgende:
Bekeerd? Ja, bekeerd tot het geloof dat het ultiem saai is om in de kerk te zitten! :P Hoewel, mathematische fysica is erger...

Lord Daemon
Tsk, dat was geeneens de slechtse preek van onze dominee....
Overigens kwam ie savonds naar me toe en vroeg of ik niet zo met m'n hoofd op de bank wou zitten... |:(

Hoe kan ik daar anders lekker slapen :?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Overigens kwam ie savonds naar me toe en vroeg of ik niet zo met m'n hoofd op de bank wou zitten...
En ik maar denken dat dat een teken van devotie was. :P

Verwijderd

Tja, de waarheid is hard.. (voor de kerk dan :) )

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05-2025
Al 962 topics op W&L... krijgen we een feestje bij de 1000e topic?

Enne... er waren toch nog meer foto's??? O.a. die in dat restaurant gemaakt waren, zijn die ergens te zien?

Verwijderd

Wordt er binnenkort een begin gemaakt met de organisatie voor de volgende meeting? Als deze begin maart gehouden wordt mag Morgoth wel vast een cafe gaan reserveren ;).
Die meeting moet iig wel binnenkort gehouden worden, anders moeten we weer opnieuw kennis maken.

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 21:54 schreef TlighT het volgende:
Al 962 topics op W&L... krijgen we een feestje bij de 1000e topic?
en wat krijgt de maker van dat topic?
[evil mode]
ik ga vannacht om 5:30 gewoon 30 nieuwe thread beginnen >:)
[/evil mode}

Verwijderd

Is goed :)

En dan ga ik die allemaal vullen met replies en komen we ook nog aan de 30.000 posts *D

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
En dan krijgen jullie allebei een vette dikke ban op je hoofd. >:)

Verwijderd

Jaja, onze lite is weer streng...

of beter: hij wil zelf de beloning hebben >:)

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ja idd, maar je weet het he?
Degene die de duizendste topic maakt moet het eerste rondje geven...
U bent gewaarschuwd :P

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Ik ben eigenlijk een beetje bestwel tegen begin maart. Door allerlei onzin (zoals school) kan ik pas in april weer ergens.. :(
Maar als jullie wel een meeting houden, vertel dan wel ff leuk alle verhalen :9~

En er staan toch nog steeds die foto's daarmee moet het toch lukken om iedereen te herkennen, een beetje tenminste ;)

• Morgoth
nah ik dacht meer beetje half maart.

Verwijderd

zaterdag 12 maart kan ik (waarschijnlijk) niet, maar verder zijn alle zaterdagen vrij. Oh ja..liefst niet weer in Utrecht :)

Verwijderd

ik kom wel (al ben ik niet echt actief meer in het fourm) want de vorige keer was wel tof...!

Verwijderd

Ik dus niet vrees ik..:'( Maar de vorige keer was zeker tof!!!
Pagina: 1 2 Laatste