Toon posts:

Video on Demand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik probeer nu al een hele tijd van een website het video on demand stuk te openen (VOD). Maar elke keer als ik er naar toe ga komt er dit te staan:

Hi there -

Unfortunately, you have to be living in the Netherlands to view this page.

Thanks.

Ik gebruik vista met IE7, en ik woon gewoon in Nederland weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 16:30
Je lokale instellingen staat ook gewoon op nederlands? Je kan in taalinstellingen de locatie ook op NL zetten.

Verwijderd

http://ninjaproxy.com/ kan je bijvoorbeeld proberen, werkt niet echt met pagina's waar veel javascript op gebruikt wordt.

Maar voor de rest is het best een grijs hoekje geloof ik of misschien wel zwart :P google kan vast wel helpen als je in de richting zoekt om je locatie te verbergen/voor de gek te houden.

Verwijderd

Topicstarter
In principe staat alles in het nederlands, maar wat zou voor zo'n website allemaal in Nederlands moeten staan, ook het toetsenbord.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 14:52 ]

• Megamind
Het kan zijn dat vista iets doet dat die webserver niet leuk vind.

Verwijderd

Topicstarter
Is het misschien mogelijk dat dit een engelse versie is van vista

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:29:
Is het misschien mogelijk dat dit een engelse versie is van vista
zou dan niet alles in het engels moeten staan ? :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
niet helemaal, want bij vista kan je de hele interface veranderen. Is er niemand die weet waar websites naar kunnen kijken wanneer ze naar lokatieinformatie zoeken.

• Megamind
Geef eens die website, misschien is het gewoon een gaar javascriptje, PHP een IIS hebben beide een variabele die de taal van de client kunnen achterhalen.

Edit: Het gaat zeker over Jetix? Toch grappig, aangezien ik niet in Nederland woon, ik er toch op kan komen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Megamind op 11-05-2007 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jup, het is die website, weet iemand hoe je die VOD kan bekijken. Aangezien jij hem kan bekijken doe ik toch iets fout lijkt me

• Megamind
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:54:
Jup, het is die website, weet iemand hoe je die VOD kan bekijken. Aangezien jij hem kan bekijken doe ik toch iets fout lijkt me
Als je had gezocht op google, er zijn meer mensen met dit probleem. Ik zou maar eens een mailtje naar jetix sturen, want alles gaat door flash.
Pagina: 1