Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het zijn onafhankelijke overtredingen en dus mag je ze in beginsel gewoon betalen 
Een vriend van me had laatst ook zo'n gevalletje: nieuwe flitspaal op de route en na een paar weken 3 bekeuringen
Een vriend van me had laatst ook zo'n gevalletje: nieuwe flitspaal op de route en na een paar weken 3 bekeuringen
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat zit met kleine overtredingen maar als het wat ernstiger is moet je je geloof ik komen verantwoorden als je binnen een korte tijd maar boetes blijft opstapelen. En hoe dat dan zit icm een puntenrijbewijs weet ik ook niet want gelukkig heb ik niet zo'n halfwaardig papiertje
Ik ben ook wel benieuwd. Op mijn oude dagelijkse route stonden geen flitspalen en ben ik gewend om wel wat te hard te rijden.
Nu werk ik op een andere locatie, waarbij ik op de route de ene na de andere flitspaal passeer. Ik hoop dus niet dat over anderhalve maand de dagelijkse bekeuringen binnenstromen
Gelukkig weet ik nu wel waar ze staan. En ik denk dat ik maar een abonnement neem op Traffic + flitspalen van TomTom.
Nu werk ik op een andere locatie, waarbij ik op de route de ene na de andere flitspaal passeer. Ik hoop dus niet dat over anderhalve maand de dagelijkse bekeuringen binnenstromen
Gelukkig weet ik nu wel waar ze staan. En ik denk dat ik maar een abonnement neem op Traffic + flitspalen van TomTom.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja, je kunt claimen dat je meende dat het een 70-weg was, en om die reden kwijtschelding verzoeken van vervolgovertredingen. Ze zullen niet allemaal de prullenbak ingaan, maar er zijn welzeker precedenten voor 'strafvermindering' bij herhaalde overtredingen op hetzelfde stuk. Je moet alleen natuurlijk wel onwetendheid over de daar geldende maximumsnelheid claimen, en niet dat je niet wist dat er geflitst werdheuveltje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:02:
Houd dat in dat ik dan zeg na 1.5 maand opeens 30 a 40 boetes a 45E ga krijgen ?
of zit er een limiet daaraan ?. Als ik wist dat dat ding me elke dag zou flitsen zou ik er natuurlijk niet met 70 langsgaan, maar lijkt me niet dat dat een goede verdediging zou zijn.
Zijn daar uitspraken over geweest, of zie ik weer problemen die er niet zijn
Als er duidelijk borden staan dat je resp 70 en 50 maximaal mag, geeft een kapotte flitspaal niet bepaald het recht op beide 70 te rijden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het kost je alleen punten bij >30 te hard geloof ik. Ik ken wel gevallen waarbij een rechter boetes op hetzelfde stuk achter elkaar heeft verscheurd (2 boetes op dezelfde weg op 1 dag; 1 verscheurd). Dit is natuurlijk een andere situatie, maar het lijkt me duidelijk dat dit niet in de geest van de "preventieve werking" van de snelheidsbekeuring valt, en als het er echt zo veel zijn, dan gaan ze je echt geen >1000 euro laten betalen (denk en hoop ik voor je
) 
Zeker niet als de rest van het verkeer even hard rijdt. Overigens kun je op je bekeuring vaak zien of het een flitspaal of een mobiele controle betreft! Bij flitsservice.nl weten ze er raad mee. Je zou hem daar voor het forum kunnen inscannen (en anonimiseren).
Zeker niet als de rest van het verkeer even hard rijdt. Overigens kun je op je bekeuring vaak zien of het een flitspaal of een mobiele controle betreft! Bij flitsservice.nl weten ze er raad mee. Je zou hem daar voor het forum kunnen inscannen (en anonimiseren).
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Houd je de overschrijdingen beneden de 30 km/u dan blijven het gewoon simpele verkeersboetes via de Wet Mulder. Boven de 30 km/u gaat het anders, want dan is er ook een recidiveregeling. Even uitgaande van een overschrijding met 31 km/u binnen de bebouwde kom(gewoon als voorbeeld):
1e keer: transactie van €200
2e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor vier maanden
3e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en onvoorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor vier maanden (met eventueel ook de uitvoering van de voorwaardelijke ontzegging van de tweede keer)
4e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en onvoorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor zes maanden (met eventueel de voorwaardelijke van de tweede keer erbij als die nog niet is uitgevoerd.
Als je beginnend bestuurder bent, ben je na de derde keer overigens wel in de problemen - dan gaat het puntenrijbewijs namelijk spelen. Na drie transacties en/of veroordelingen voor ernstige verkeersovertredingen (waaronder met meer dan 30 km/u te hard) zal de politie een mededeling doen aan het CBR op grond van artikel 130 van de Wegenverkeerswet. Daarbij kan dan ook het rijbewijs worden ingehouden en opgestuurd naar het CBR. Dan zal vervolgens een onderzoek naar de rijvaardigheid (en eventueel geschiktheid) plaatsvinden. Op basis daarvan beslist het CBR of je je rijbewijs terugkrijgt.
1e keer: transactie van €200
2e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en voorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor vier maanden
3e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en onvoorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor vier maanden (met eventueel ook de uitvoering van de voorwaardelijke ontzegging van de tweede keer)
4e keer: dagvaarding voor de rechter, strafeis €240 en onvoorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid voor zes maanden (met eventueel de voorwaardelijke van de tweede keer erbij als die nog niet is uitgevoerd.
Als je beginnend bestuurder bent, ben je na de derde keer overigens wel in de problemen - dan gaat het puntenrijbewijs namelijk spelen. Na drie transacties en/of veroordelingen voor ernstige verkeersovertredingen (waaronder met meer dan 30 km/u te hard) zal de politie een mededeling doen aan het CBR op grond van artikel 130 van de Wegenverkeerswet. Daarbij kan dan ook het rijbewijs worden ingehouden en opgestuurd naar het CBR. Dan zal vervolgens een onderzoek naar de rijvaardigheid (en eventueel geschiktheid) plaatsvinden. Op basis daarvan beslist het CBR of je je rijbewijs terugkrijgt.
Be yourself, no matter what they say ...
voske: is dat ook zo bij niet-staandehoudingen? Dan kunnen ze immers niet nagaan wie er in de auto reed op dat moment (okee, als het woon-werkroute betreft telkens wordt dat wel gemakkelijker)...
Mjah, is het niet zo dat bij zulke overtredingen bij niet-staandehouding iemand zich moet verantwoorden, als in 'ik was het die daar te hard heb gereden'.
Tuurlijk kan je hierbij iemand van de straat plukken en die tegen betaling het vonnis overneemt van jou. Ik vraag me af wat hierbij de procedure is.
Tuurlijk kan je hierbij iemand van de straat plukken en die tegen betaling het vonnis overneemt van jou. Ik vraag me af wat hierbij de procedure is.
www.google.nl
Een oude kennis van mij heeft op deze manier 2 maanden lang boetes mogen ontvangen met een totaal bedrag van ruim € 2000, -.Houd dat in dat ik dan zeg na 1.5 maand opeens 30 a 40 boetes a 45E ga krijgen ?
of zit er een limiet daaraan ?. Als ik wist dat dat ding me elke dag zou flitsen zou ik er natuurlijk niet met 70 langsgaan, maar lijkt me niet dat dat een goede verdediging zou zijn.
Hij heeft ze uiteindelijk allemaal mogen betalen. Zover ik me meen te herinneren (is al 8 jaar terug oid) dat hij heeft getracht dit aan te kaarten omdat er geen sprake meer zou zijn van een corrigerende boete maar is dat is volgens mij niet gelukt.
Dit soort zaken zijn nogal 2-zijdig, een boete zorgt ervoor dat jij je corrigeert. Aan de andere kant zal iedere boete terecht zijn daar je simpelweg te hard heb gereden.
Eve char: Warock <TEST>
Er wordt wel gezegd dat constateren op kenteken onvoldoende is. Helemaal duidelijk is dat niet in de wet neergelegd, in ieder geval moet volledig duidelijk zijn en vaststaan wie het voertuig bestuurd heeft en dat hoeft niet per se te blijken door het voertuig stil te houden (staandehouding hoort bij de WAHV en het Wetboek van Strafvordering).Sorcerer8472 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:13:
voske: is dat ook zo bij niet-staandehoudingen? Dan kunnen ze immers niet nagaan wie er in de auto reed op dat moment (okee, als het woon-werkroute betreft telkens wordt dat wel gemakkelijker)...
Bij de vervolging van bumperkleven en ernstige snelheidsovertredingen geconstateerd op kenteken is dat sowieso een probleem en dan hangt het er maar net vanaf of de kentekenhouder wenst aan te geven wie de bestuurder was. Anders krijgt deze sowieso de boete/transactie te betalen.
Be yourself, no matter what they say ...
Is hij er ook voor naar een rechter geweest, of heeft hij alleen meerdere klachten / bezwaren ingediend?sPENKMAN schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:27:
[...]
Hij heeft ze uiteindelijk allemaal mogen betalen. Zover ik me meen te herinneren (is al 8 jaar terug oid) dat hij heeft getracht dit aan te kaarten omdat er geen sprake meer zou zijn van een corrigerende boete maar is dat is volgens mij niet gelukt.
MisteRMeesteR: ik bedoel eigenlijk "sorry, ik weet niet meer zeker wie er toen in heeft gereden"
Zo ken ik iemand die dacht dat de traject controle op de a10 west niet bestondsPENKMAN schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:27:
[...]
Een oude kennis van mij heeft op deze manier 2 maanden lang boetes mogen ontvangen met een totaal bedrag van ruim € 2000, -.
Dit soort zaken zijn nogal 2-zijdig, een boete zorgt ervoor dat jij je corrigeert. Aan de andere kant zal iedere boete terecht zijn daar je simpelweg te hard heb gereden.
Pagina: 1