hey allemaal pa heeft net vettu power pc gekocht wil wel eens zien hoe die NVIDIA Geforce 8800 het doet
maar welk spel is nouw echt zwaar ik wil hem echt helemaal tot het uiterste zien gaan vooral de graphics
alvast bedankt..
Pong 
Ik zou RB6 Las Vegas pakken of Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Ik zou RB6 Las Vegas pakken of Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
PowerPC, macintosh ?
Nee, serieus; Ik neem aan dat het om een 'gewone'-intel/AMD PC gaat. Standaard wordt voor zoiets 3dMark gebruikt. Hier kan je score zien en vergelijken met andere PC's. Deze score wordt berekend aan de hand van de graphics die worden uitgevoerd.
Nee, serieus; Ik neem aan dat het om een 'gewone'-intel/AMD PC gaat. Standaard wordt voor zoiets 3dMark gebruikt. Hier kan je score zien en vergelijken met andere PC's. Deze score wordt berekend aan de hand van de graphics die worden uitgevoerd.
neej sander geen macintosh okeej tiberium wars is tog nog niet uit
zal RB6 wel eens proberen en is idd een intel en waar kan ik de 3d mark zien of zoeken
Verwijderd
Kijk eens rond op internet voor reviews of loop eens wat topics door. Je vindt vast wel iets waarin vermeldt wordt dat het veel vraagt van je hardware, maar het er erg mooi uitziet als je die 'vettu' hardware wel hebt.
Dit topic is gesloten.