Na een flinke opdracht van mijn bedrijf heb ik toch maar besloten om zelf een laptop te gaan aanschaffen. Ik ga de laptop vooral gebruiken om bij klanten snel (computer)problemen te kunnen oplossen, daarnaast maak ik ook websites voor verschillende bedrijven. Ik gebruik dus Photoshop CS2 ook geregeld, en wil dit het liefst ook zonder problemen op de laptop kunnen doen.
Hiervoor heb ik voor mezelf een budget van rond de 1000 tot 1300 euro vastgesteld.
Via een website en via Tweakers kwam ik al een heel eind met zoeken, en zo kwam ik de Acer TravelMate 6465WLMib tegen (zie ook: Ciao!, Tweakers pricewatch)
Even wat specs:
Intel Core 2 Duo T7200 / 2 GHz
2 x 1 GB DDR II SDRAM
160 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm
ATI MOBILITY RADEON X1300
15.4" TFT actieve matrix (max. resolutie: 1680 x 1050 WSXGA+)
Volledige specs zijn hier te vinden
Mijn vraag is alleen of deze specs genoeg zijn om zonder problemen Photoshop CS2 en Office 2007 te kunnen draaien, of kies ik nu zo een veel te duur model uit voor deze specs?
Als jullie nog overige aan- of opmerkingen hebben; brand los!
Hiervoor heb ik voor mezelf een budget van rond de 1000 tot 1300 euro vastgesteld.
Via een website en via Tweakers kwam ik al een heel eind met zoeken, en zo kwam ik de Acer TravelMate 6465WLMib tegen (zie ook: Ciao!, Tweakers pricewatch)
Even wat specs:
Intel Core 2 Duo T7200 / 2 GHz
2 x 1 GB DDR II SDRAM
160 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm
ATI MOBILITY RADEON X1300
15.4" TFT actieve matrix (max. resolutie: 1680 x 1050 WSXGA+)
Volledige specs zijn hier te vinden
Mijn vraag is alleen of deze specs genoeg zijn om zonder problemen Photoshop CS2 en Office 2007 te kunnen draaien, of kies ik nu zo een veel te duur model uit voor deze specs?
Als jullie nog overige aan- of opmerkingen hebben; brand los!
2 swim or not 2 swim, that's the question